Kijk maar is een hele wedstrijd, dan zie je hoe bagger die Boukhari is. Levert die ene bal na de andere in en het is nog een zeikerdje op het veld ook.quote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef Jajong het volgende:
Ach Boukhari leidde wel de 2-0 mooi in, die jongen kan best voetballen, maar bij Ajax moet ie gewoon te vaak aan de bak zeg maar. Niveautje lager en dan kan ie toch de held van Sparta / NAC uitgroeien.
Wapenaar zeer sterk, evenals Steek, Steek is een held.
Hij komt gewoon te kort voor Ajax. Dan lijkt ie natuurlijk veel slechter dan ie uiteindelijk is.quote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Kijk maar is een hele wedstrijd, dan zie je hoe bagger die Boukhari is. Levert die ene bal na de andere in en het is nog een zeikerdje op het veld ook.
Even voor de duidelijkheid. Boukhari kan voor geen meter voetballen. Hij is niet meer dan een subtopper, een slechte suptopper nog wel!quote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef Jajong het volgende:
Ach Boukhari leidde wel de 2-0 mooi in, die jongen kan best voetballen, maar bij Ajax moet ie gewoon te vaak aan de bak zeg maar. Niveautje lager en dan kan ie toch de held van Sparta / NAC uitgroeien.
Idd en Boukhari toont tenminste inzet, Pienaar loopt er maar wat bij. Oké Boukhari is niet top, maar ik vind het raar dat een speler die gewoon net iets te kort komt al weken de volle laag krijgt terwijl een speler die het wel kan elke keer maar er met "kon beter" vanaf komt...quote:Op zondag 11 december 2005 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Boukhari krijgt alsmaar de volle laag, maar hij is nog 10x gevaarlijker dan Pienaar
Maar daar hoor ik dan weer niemand over
Dat is een nieuw dansje.quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef Kang-He het volgende:
Pienaar was weer lekker aan het naschoppen.
Gek he als je zag hoe die vreven inkwam zeg, niet meer dan logisch dat ie zoiets doet danquote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef Kang-He het volgende:
Pienaar was weer lekker aan het naschoppen.
Das incl de flippo die ze weer mag plaatsen hequote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef JaWi het volgende:
Toch geloof ik niet dat de stoeltjes 133 euro per stuk waren.
Met dit weer?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef JaWi het volgende:
Voor dat geld kom ik ze er persoonlijk weer inzetten.
Dan kom ik je helpenquote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef JaWi het volgende:
Het was, op een kleine lekkage na, overdekt hoor.
Het wordt tijd dat jij je sig aanpast.quote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Kijk maar is een hele wedstrijd, dan zie je hoe bagger die Boukhari is. Levert die ene bal na de andere in en het is nog een zeikerdje op het veld ook.
Armzalig elftal? Ajax bedoel je zeker, van een topclub verwacht je toch ietsje meer dan wat ze vandaag lieten zien. Wat een aanstellers zeg....quote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Silenus het volgende:
Net terug uit Arnhem. Armzalig elftal hoor, dat vitesse. Beetje schoppen, maar kansen creëren ho maar. Niet dat wij zo goed speelden overigens. Wel een goede speler van Vites, die Boukhari! Had alleen een Ajax shirt aan maar verder alle ballen netjes bij de Arnhemmers ingeleverd.
En toch 2-0 winnen goed hequote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef djstoffel het volgende:
[..]
vitesse speelde vandaag niet sterk,. Dat klopt maar dat zegt eigenlijk meer over ajax dan over vitesse dat ze er nog zoveel moeite mee hadden (vooral het eerste uur). Zonder die penalty had het nog heel lastig kunnen worden. AJAX WAS IMMERS ECHT EEN DRAMA IN DE EERSTE HELFT........ ( een stel ouwe wijven die zich alleen maar lieten vallen, aan te stellen en kaarten liepen aan te smeren.) In de tweede helft gooide vitesse de deur open en kon die luizenploeg uit amsterdam lekker counteren wat vaak nog slecht werd uitgevoerd ook nog....
Vitesse verdiende de overwinning ook niet. Eigenlijk was t gewoon een typische 0-0 wedstrijd. Door de domme actie van Vreven liep t helaas iets anders....
Vitesse draait beter dit seizoen, ze stonden voor vandaag immers boven Ajax? Dus niet zo zeuren over moeite doen. Kaarten aansmeren, hou toch op man. Dat Vitesse te weinig kwaliteiten heeft om een wedstrijd voetballend te winnen wil niet zeggen dat ze als een stel kamikaze piloten op iedereen in hoeven springen. Een typische 0-0 wedstrijd...quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef djstoffel het volgende:
[..]
vitesse speelde vandaag niet sterk,. Dat klopt maar dat zegt eigenlijk meer over ajax dan over vitesse dat ze er nog zoveel moeite mee hadden (vooral het eerste uur). Zonder die penalty had het nog heel lastig kunnen worden. AJAX WAS IMMERS ECHT EEN DRAMA IN DE EERSTE HELFT........ ( een stel ouwe wijven die zich alleen maar lieten vallen, aan te stellen en kaarten liepen aan te smeren.) In de tweede helft gooide vitesse de deur open en kon die luizenploeg uit amsterdam lekker counteren wat vaak nog slecht werd uitgevoerd ook nog....
Vitesse verdiende de overwinning ook niet. Eigenlijk was t gewoon een typische 0-0 wedstrijd. Door de domme actie van Vreven liep t helaas iets anders....
Ik ben er trots op dat mijn club punten pakt ja, zeker nu het niet zo goed daait.quote:Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef djstoffel het volgende:
als jij er als ajaxied trots op bent ....tja, een kinderhand is gauw gevuld.
Haarscherpe analyse. En dat van Vreven was helemaal geen overtreding. Komt door Talpa.quote:Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef djstoffel het volgende:
o ja.............en dat kut talpa met die ajaxverslaggevers (wat was die ron de rijk immers blij toen de 2-0 viel) kregen het weer voorelkaar om een totaal verkeerd beeld van de wedstrijd weer te geven. Vitesse was matig, maar ajax in verhouding nog slechter
Hahahaquote:Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef djstoffel het volgende:
vitesse geen een????.....................heb je de eerste helft overgeslagen??? Heb er toch 4 van vitesse geteld in de eerste helft
Ajax werd in het zadel geholpen door die kamikaze actie van vreven.............anders had ik t nog moeten zien of er uberhaubt gescoord zou worden. Heeft Ajax nog een kans gehad in de eerste helft dan? ...............WAAROM WAS HET UITVAK ANDERS ZO STIL IN DE EERSTE HELFT???
Het was gewoon een matige wedstrijd van beide kanten, maar ajax viel me echt zwaar en zwaar tegen. Nooit geweten dat Ajax een ordinaire counterploeg is geworden....
quote:Ajax B1 wint op De Toekomst van PSV B1
Zaterdag 10 december, Verslaggever SP, Amsterdam, 20.52u GMT+01.00, Diverse media/AS
Ajax B1 heeft zaterdagmiddag goede zaken gedaan door te winnen van PSV B1. Op Ajax' jeugdcomplex De Toekomst won B1 met 3-1. Linksbuiten Danilo Sousa Campos (zoontje van ex-Ajacied Wamberto) zorgde voor 1 van de Amsterdamse goals. Wie de andere goals scoorden, is niet bekend bij de redactie. Opstelling Ajax B1: 1. Donovan Partosoebroto 2. Deniz Aslan 3. Joel Tillema 4. Chris Supusepa 5. Nathaniel Will 6. Leandro Resida 7. Jordi Schell 8. Ismo Vorstermans 9. Frank Olijve 10. Siem de Jong 11. Danilo Sousa Campos. Op de ranglijst blijft Ajax op een tweede plaats staan op 6 punten achterstand op Feyenoord B1. Volgende week speelt Ajax B1 thuis tegen FC Groningen B1 in de achtste finales van het bekertoernooi.
Dat klopt wel ja...quote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef djstoffel het volgende:
jawel, maar t blijft in principe een topploeg met een veel hoger budget en veel betere spelers dan middenmoter/subtopper vitesse. Dat heb ik vandaag niet gezien...........
had je vader kunnen zijn puber......................stoer hoor dat vuurwerk gooien in ons vak. Echte kerel!! Neem er nog eentje!!quote:Op zondag 11 december 2005 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
HahahaLaat me raden, jij mag nog geen bier drinken?
Ja gast. Wij hebben gewoon verdiend met 2-0 gewonnen. Nu weer geld sparen jochiequote:Op zondag 11 december 2005 22:49 schreef djstoffel het volgende:
uit de bovenhoek?.............beetje slechtziend??? Die bal was overgegaan, kwam recht op wapenaar af en werd simpel overgetikt. Die had ik ook nog wel gehad..... Wapenaar is een beetje een showkeeper dus t leek vrij spectaculair..
pfffffffffff, zo lust ik er ook wel eentje. Als vitesse die 4 kansen voor rust gemaakt had stond t 4-1
Die van Boukhari was de ENIGSTE GROTE kans voor ajax in de eerste helft....
Ik vraag het me ten zeerste af. Maar iedereen moet toch zien dat het niks is? Chronisch traag en speelt maar één keer per jaar goed. En die wedstrijd is al geweest, johan fruit schaal tegen psv. Dus nu kan je hem eruit laten.quote:Op zondag 11 december 2005 22:49 schreef Suijk het volgende:
Zou Boukhari het zelf wel snappen?
ik hoop dat dit gelogen is, al die gefrustreerde posts van je passen bij een ventje van 12 dat dacht even makkelijk van Ajax te kunnen winnen vandaag. Maar goed..quote:
De mooiste manier om eronder uit te komenquote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef djstoffel het volgende:
een kinderhand is gauw gevuld zie ik wel weer..............plaats 4 is in ieder geval het hoogst haalbare voor dit overschatte gezelschap. De top drie staat al vast. Ajax moet zich tevreden stellen met de titel " the best of the rest"
wel lachen dat die amsterdamse zielepoten hier niet eens in de gaten hebben dat ik de boel maar een beetje loop op te stoken. Een heel erg kort lontje allemaal
we needz to get down...ja, dat zou ik me bij jouw wel wensen manny..............zo diep mogelijk graag!
Puber.quote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef djstoffel het volgende:
een kinderhand is gauw gevuld zie ik wel weer..............plaats 4 is in ieder geval het hoogst haalbare voor dit overschatte gezelschap. De top drie staat al vast. Ajax moet zich tevreden stellen met de titel " the best of the rest"
wel lachen dat die amsterdamse zielepoten hier niet eens in de gaten hebben dat ik de boel maar een beetje loop op te stoken. Een heel erg kort lontje allemaal
we needz to get down...ja, dat zou ik me bij jouw wel wensen manny..............zo diep mogelijk graag!
Zielig figuur. Verder maar negeren dit jochie.quote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef djstoffel het volgende:
een kinderhand is gauw gevuld zie ik wel weer..............plaats 4 is in ieder geval het hoogst haalbare voor dit toch overschatte gezelschap. De top drie staat al vast. Ajax moet zich tevreden stellen met de titel " the best of the rest"
Een heel erg kort lontje allemaal hier trouwens....( maar dat was aan een aantal in het uitvak ook te zien)
Boven ons op noord zat een groep ajaxieden in het vitessevak maar die gedroegen zich vrij aardig (zoals het hoort)
Ik zat ondertussen ook even te kijken op een ajax site. Buscombi, geen boycot.quote:Op maandag 12 december 2005 00:31 schreef Erasmusch het volgende:
Dit was toch na de wedstrijd zeg je net? Boycot ofzo?
quote:Op maandag 12 december 2005 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
80.000 voor 600?
Hoge arbeidskosten zullen we dan maar zeggen
quote:Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef Jajong het volgende:
Wat een mooi plaatje, van NA de wedstrijd.
quote:Op maandag 12 december 2005 01:19 schreef Silenus het volgende:
Plaatje is van vóór de wedstrijd, spandoek werd in de 88e minuut namelijk al verwijderd. ...
Je vergeet de jaarlijkse Feyenoord-dip. Elk seizoen, als iedereen denkt dat Feyenoord mee gaat doen om de titel dan zakt de club weg. In een geruime periode kunnen ze dan even niets meer, ik heb dan altijd het idee dat het geluk even op is voor de Rotterdammers en ze (net als Ajax nu) in de hoek komen te liggen waar alle klappen vallen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef djstoffel het volgende:
een kinderhand is gauw gevuld zie ik wel weer..............plaats 4 is in ieder geval het hoogst haalbare voor dit toch overschatte gezelschap. De top drie staat al vast. Ajax moet zich tevreden stellen met de titel " the best of the rest"
En hoe beviel het 442 jullie?quote:Toch waren de enige echte uitblinkers in de Amsterdamse equipe niet in de voorste linies te vinden, maar centraal achterin. Daar speelden Thomas Vermaelen en John Heitinga een foutloze wedstrijd. Het was veelzeggend dat Vitesse zijn beste kans kreeg uit een hoekschop. Via lopende aanvallen was er geen doorkomen aan voor de formatie van trainer Edward Sturing, die een open doekje overhad voor Vermaelen en Heitinga. ,,Wij hebben veel druk ontwikkeld, maar geen kansen. Dat is misschien een tekortkoming van onze kant, maar ook de verdienste van Ajax' centrale duo. We liepen steeds tegen een blok beton aan. Verdedigen is een kunst, dat bleek maar weer eens.'
Tuurlijk niet man, leuk voor de tegestanders, mits je voor Vitesse bentquote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Vreven is altijd al zo gek als een deur geweest, inzet ok, beetje hard moet ook kunnen maar die gast had al jaren een speelverbod moeten hebben...
....en boukhari een enkeltje marokko. Hij kan ook in het circus gaan werken of optreden op feestjes en partijen (boek harrie) met de act "Hoe smeer ik iemand een kaart aan?"quote:Op maandag 12 december 2005 10:58 schreef Snatched het volgende:
Hm, Ajax lijkt toch in de problemen te komen als er gebikkeld moet worden. Ik ergerde me vooral aan Boukhari en Pienaar die om de haverklap (onnodig) naar de grond gingen, en deden alsof ze vermoord werden. Verder is Vreven wel een dwaas, en die snel genomen vrije trap en het neerschoffelen van Boukhari in de 16, zorgde ervoor dat Ajax een gewonnen wedstrijd speelde.
Vitesse moest het spel gaan maken, door de achterstand, en Ajax profiteerde prima van de ruimte. Als Wapenaar niet zo goed had gekeept, had het veel erger kunnen zijn voor Vitesse.
Rosenberg was wel veel gevaarlijker in de 4-4-2, hij had veel meer ruimte, en kon vaak de diepte in gestuurd worden.
"Jullie" hebben weer mooi gewonnenquote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Vreven is altijd al zo gek als een deur geweest, inzet ok, beetje hard moet ook kunnen maar die gast had al jaren een speelverbod moeten hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |