abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33021057
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Heitinga een tatoo had.
Weet iemand waarom hij juist deze heeft?

http://www.dapprestrijders.nl/images/matchreport.gif
Ik wist het ook niet, had ik niet van hem verwacht.
  maandag 12 december 2005 @ 18:26:36 #277
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33021118
Wat mij betreft hoeft Babel niet in het elftal. Pienaar speelde (tot mijn spijt moet ik haast zeggen) wel goed maar ik zie liever Rosales. Die heeft volgens mij flink wat potentie
pi_33021182
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet, had ik niet van hem verwacht.
Niet zo groot.
slettebak [@] gmail.com
pi_33022786
quote:
12/12/2005 - Mido: ooit terug naar Ajax, Koeman koos voor Charisteas ipv Mido
(Gepost door RvN)

In een exclusief interview met Sportweek, welke dinsdag in de winkels ligt, belooft Mido 'ooit terug te komen bij Ajax.' De spits van Tottenham Hotspur realiseert zich nu dat Ajax groter is dan de Spurs. ‘Als ik ooit terug kan naar Ajax, zal ik daar altijd serieus over nadenken, zo lang ik voetbal. Vier jaar geleden was ik niet klaar voor Ajax, nu wel.'
Ajax Netwerk
'Om van een kind te vragen dat hij zich opstelt als een volwassene, is onbegonnen werk. Daar kon Koeman niet mee omgaan’
Ajax Netwerk
Volgens Mido was Arie van Eijden er vorig jaar een voorstander van Mido terug te halen. '‘Mido is precies de aanvaller die we nodig hebben’, zei hij letterlijk. Maar Koeman blokkeerde de transfer, hij besloot om Charisteas te contracteren.'
Ajax Netwerk
Het uitgebreide interview is dinsdag te lezen in Sportweek.
Koeman
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33022825
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:16 schreef twi het volgende:
Pienaar deed het gewoon goed. Helaas is 'ie van porcelein gemaakt. Babel moet er nog in, maar die kun je niet rechts op het middenveld zetten denk ik. Maar de snelheid die Ryan, Markus en Harry dan kunnen maken kan op de counter gewoon dodelijk zijn. Met Sneijder en De Jong erachter moet je dan ook wel dwingend kunnen spelen in een verkapte 4-3-3
Babel moet er ook nog in, maar niet links vanaf het middenveld. Daar past Boukhari in een 4-4-2 wel, of straks Urby met Juanfran op links. Babel dan ipv Rosenberg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33022853
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef PLAE@ het volgende:

wel goed maar ik zie liever Rosales. Die heeft volgens mij flink wat potentie
Bij zijn vriendin wellicht...
www.thuisuiteten.nl
pi_33022932
Koeman verkoos Charisteas boven Mido, die man is niet goed snik...
  maandag 12 december 2005 @ 19:32:59 #283
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33023483
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Koeman
Mido!

Daar kocht ik in zijn eerste seizoen een shirt van
  maandag 12 december 2005 @ 19:33:51 #284
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33023510
quote:
Sterk was ook het optreden van Thomas Vermaelen en de Spanjaard Juanfrán, over wie Blind naderhand zei: ‘Hij heeft iets wat geen Nederlander heeft; hij kan als verdediger rust brengen maar ook zijn hoef onder een bal zetten als de situatie erom vraagt.’ Dat Urby Emanuelson door zijn komst naar de reservebank is verwezen, beschouwt Blind als een maatregel met niet al te grote persoonlijke gevolgen. ‘Emanuelson blijft een typische middenvelder.’
Bron: Volkskrant

Stukje uit het volkskrant artikel van vandaag.

Beste Danny, lieve jongen, als je WEET dat Urby een typische midddenvelder is...

STEL HEM DAN GVD OOK OP HET MIDDENVELD OP !!!!!!111111!11
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 12 december 2005 @ 19:35:09 #285
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33023553
Idd, beter dan Nourdin
pi_33023665
Moeten we een petitie bij AJAX afgeven voordat Blind Urby ipv Boukhari opstelt?
  maandag 12 december 2005 @ 19:54:22 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33024149
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Babel moet er ook nog in, maar niet links vanaf het middenveld. Daar past Boukhari in een 4-4-2 wel, of straks Urby met Juanfran op links. Babel dan ipv Rosenberg.
Tuurlijk past Boukhari in een 4-4-2. Maar niet de 4-4-2 van Ajax. Ik weet niet of je 'm ook gisteren hebt zien ploeteren, maar het was gewoon weer vrij triest. Gelukkig draagt 'ie een Ajax-shirt zodat een niet al te slimme tegenstander, die denkt dat hij gevaarlijk is, hem toch nog onderuit kan trappen.

En natuurlijk was het balletje op Rosenberg een aardig balletje. Maar hij hoort daar helemaal niet te zijn. Dat is juist het grote probleem van Nourdin. Hij staat niet linkshalf, hij leunt tegen de as aan. Geeft dus verdedigend teveel ruimte weg op de flanken, brengt aanvallend gewoon te weinig, hij kan absoluut geen voorzet geven en door zelfoverschatting schiet hij van te grote afstand op doel.

De combinatie in de 16, die kan hij aardig aan. Maar dat is niet iets wat je moet brengen als je linkshalf staat.
pi_33024351
Ik heb ook liever gewoon Urby en Juanfran samen op links. Maar Nourdin is wat onterecht gehaat hier.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 december 2005 @ 20:06:34 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33024536
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ik heb ook liever gewoon Urby en Juanfran samen op links. Maar Nourdin is wat onterecht gehaat hier.
Ik haat 'm niet, hij ontbeert gewoon de kwaliteit, zowel aanvallend als verdedigend. Enige wat je met die jongen zou kunnen doen is 'm eens een kans geven op de 9. Maargoed, dan heb je een hoop spitsen te passeren.
pi_33024620
Nee, gewoon op de 8 in een 4-3-3, maar dat systeem moet snel verbranden.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 december 2005 @ 20:11:25 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33024703
Dan moet je er een verdedigende back achter zetten, anders zal die het echt niet trekken met Nourdin voor zich.

Dat systeem dat moet inderdaad gewoon afgeschaft worden. Twee aanvallende middenvelders aan de flanken moet twee spitsen meer dan genoeg toevoer kunnen geven. Zeker als die twee spitsen onderling lekker met elkaar kunnen combineren (wat ik overigens Rosenberg en Charisteas samen niet echt zie doen, ze zijn beiden meer spelers die bediend moeten worden).
pi_33024765
Dat wel, zo'n ouderwets knijpende als Frank de Boer of Winston Bogarde vroeger. En dan een inschuivende vier.

Maar genoeg over 4-3-3, straks leest Danny het.
www.thuisuiteten.nl
pi_33025226
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

DIe moet je me even uitleggen hoor!
Volgende ronde CL levert veel meer op dan een kampioenschap, lijkt me niet zo ingewikkeld toch?
pi_33025342
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Volgende ronde CL levert veel meer op dan een kampioenschap, lijkt me niet zo ingewikkeld toch?
Ik had het niet over de volgende ronde, maar over het behalen van CL volgend seizoen
pi_33026227
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik had het niet over de volgende ronde, maar over het behalen van CL volgend seizoen
Ach, daarvoor geldt hetzelfde. En CL halen we toch wel.

Verder vind ik je persoonlijk nog een grotere kneus dan al die kakkerlakken hier maar dat terzijde.
pi_33026335
quote:
Jong Ajax verslaat FC Twente
Jong Ajax heeft de opgaande lijn hervat. Na de ongelukkige nederlaag van afgelopen week won de ploeg maandagavond met 2-0 thuis tegen Jong FC Twente. Schilder maakte beide treffers, waarvan de tweede uit een strafschop.

Ipswich Town manager Joe Royle was bij het duel aanwezig om eventuele versterking voor zijn ploeg aan het werk te zien.
pi_33026403
Mido mag van mij per direct terugkomen. Geweldige voetballer.
  maandag 12 december 2005 @ 21:06:27 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33026500
Die Royle heeft wel een raar jaar uitgekozen om naar Jong Ajax te komen kijken
pi_33026523
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef twi het volgende:
Die Royle heeft wel een raar jaar uitgekozen om naar Jong Ajax te komen kijken
Straks steelt ie Schilder!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33026552
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:02 schreef Nashje het volgende:
Mido mag van mij per direct terugkomen. Geweldige voetballer.
Minder geweldige persoonlijkheid.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')