Nee. Ze hebben twee gelijk, twee verloren. Dus dat is 10 verliespunten. Dat redt je dan niet.quote:Op maandag 12 december 2005 15:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als Ajax nu alles wint, en de concurentie speelt hetzelfde als in de eerste competitiehelft, worden we met overmacht kampioen, veel simpeler scenario
Ze verliezen dan ook van ajax natuurlijk...quote:Op maandag 12 december 2005 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben twee gelijk, twee verloren. Dus dat is 10 verliespunten. Dat redt je dan niet.
Ook dat ja.quote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ze verliezen dan ook van ajax natuurlijk...
en dan zijn het 13 verliespunten, waarme je het nipt red...quote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ze verliezen dan ook van ajax natuurlijk...
Inderdaad, dus wat loop ik hier te zeiken. De schaal gaat gewoon naar Amsterdam!!quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en dan zijn het 13 verliespunten, waarme je het nipt red...
CL afdwingen zit er wel in..... de restquote:Op maandag 12 december 2005 15:57 schreef devv05 het volgende:
Kampioen worden we niet meer, maar als we als tweede of derde zoals altijd boven fnoord eindigen en via de play-offs gewoon weer CL afdwingen kan ik een lichte glimlach toch niet onderdrukken.
Ach, jij bent een ras-pessimist, dat soort mensen kun je altijd maar beter negeren.quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
CL afdwingen zit er wel in..... de rest
Dat valt wel mee, hij gaat ook voor het CL afdwingen. Dat is al redelijk optimistisch hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, jij bent een ras-pessimist, dat soort mensen kun je altijd maar beter negeren.
Ajax-onwaardig.
Vind ik niet, boven fnoord eindigen en kwalificeren voor CL vind ik twee standaardeisen. Gelukkig lukt het ook (vrijwel) altijd.quote:Op maandag 12 december 2005 16:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, hij gaat ook voor het CL afdwingen. Dat is al redelijk optimistisch hoor.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, jij bent een ras-pessimist, dat soort mensen kun je altijd maar beter negeren.
Ajax-onwaardig.
Uiteraard, zeker vanuit financieel oogpunt is dat veel interessanter.quote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Ik zie mezelf meer als realist dan als pessimist. En hoorde ik niet deze week ergens vanuit de club dat kampioenschap niet meer de hoogste prioriteit heeft maar CL halen voor volgend seizoen een groter issue is?
DIe moet je me even uitleggen hoor!quote:Op maandag 12 december 2005 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uiteraard, zeker vanuit financieel oogpunt is dat veel interessanter.
Exactly my pointquote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Als je kampioen bent speel je automatisch CL, dus dat snap ik ook niet zo.
Derhalve vind ik mezelf realistquote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef twi het volgende:
Realisme is in kunnen zien dat er slechts een hele kleine kans is dat zowel PSV, Feyenoord als AZ geen 11 punten meer verliezen.
Pessimisme is niet in kunnen zien dat PSV, danwel AZ, danwel Feyenoord echt nog wel een handvol wedstrijden punten laten liggen.
Dat gebeurt echt nog wel. Vierde eindigen is voldoende voor de CL-NL-playoffs, maar het is voor een Ajacied je eer te na om wanneer je geen kampioen wordt, geen tweede te worden boven Feyenoord en AZ.
Nou, Pienaar mag er van mij uit maar daar ben jij fan van, Boukhari oprotten, en heb liever Maduro ipv Galasek maarja die was geblesseerd.quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Dat was bijna de perfecte 4-4-2 opstelling die Danny gisteren te pakken had. Hij wordt nog verstandig. Vasthouden, uitbouwen en dan is er nog wat mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |