Die worden door niemand gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:22 schreef BramKVO het volgende:
Proto, Kompany, VD Borre, Goor, Simons, Buffel, Mpenza.
Trabelsi speelt toch echt voor Tunesië.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:36 schreef tong80 het volgende:
Trabelsi, Bergkamp, Zenden, Keane, Sjaak Swart.
quote:
Patrick Kluivert.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Patrick Kluivert
Clarence Seedorf
Edgar Davids
Mark van Bommel
Roy Makaay
ben ik bang.
Valencia en OmniWorld kun je nou niet bepaald met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Patrick Kluivert.Die gast kan tegenwoordig niet eens meer mee met het niveau van Omniworld.
dit begint behoorlijk te vervelenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Patrick Kluivert.Die gast kan tegenwoordig niet eens meer mee met het niveau van Omniworld.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Der Meulen is nog geschorst, dus dat is niet zo raar.
Hij doet het ook zo geweldig daar en hij scoort zoveel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Valencia en OmniWorld kun je nou niet bepaald met elkaar vergelijken.![]()
En dan mag ik Raoul geen geweldige voetballer vindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg![]()
Spanje is zo saai en matig op die grote toernooien.
Waar heb je dit lijstje vandaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:01 schreef golfer het volgende:
Bakkal, Beekmans, Biekman, Biyadat, Cales, Cas, Chelah, Euvrard, Haemhouts, Janssen, Mampaey, Meye, Mghizrat, Olfers, Powel, Rietberg, Schulp, Schut, Snoyl, Uneken, Van de Laak, Van de Meerakker, Van den Ouweland, Van der Meulen, Van Iersel , Van Strien, Verhaegh en Volmer zullen er ook allemaal niet bij zijn.![]()
Chelah vorig jaar bij 1e selectie gezeten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het lijkt wel de selectie van vorig jaar.
In de Amstel Cup heeft hij 'n keertje meegedaan geloof ik. Verder heeft hij niet gespeeld.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Chelah vorig jaar bij 1e selectie gezeten?
Kompany ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
------------------------------Eto'o-----------------Martins-----------------------------
---------------------------------------Mutu---------------------------------------------
------Recoba---------------------Giggs---------------------------Duff--------------
------Cordoba-------------Kaladze-----------Hyypia---------------Lauren---------
--------------------------------------Rustu-------------------------------------------
Niet helemaal juist neergezet, maar toch een aardig elftal.
Gudjohnson
Carew
Diarra
Mido
Emre
etc.
Indd..quote:
Van Bommel is wat al te voorbarig he.quote:Op zondag 11 december 2005 13:59 schreef retteketet het volgende:
Kluivert, Emre, Tuncay, Van Bommel, en Hasan Sas denk ik. Oh ja, en natuurlijk Recoba en Montero.
Misschien kan die ook via de rechter zijn plekje afdwingen inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van Bommel is wat al te voorbarig he.
Het was nacht. Pikdonkere nacht. Ali Baba en de 10 Bahreini zaten in de kleedkamer. Ali Baba zei: "Ben, vertel eens een verhaal." En Ben vertelde: "Het was nacht. Het was nacht. Pikdonkere nacht. Ali Baba en de 10 Bahreini zaten in de kleedkamer. Ali Baba zei: "Ben, vertel eens een verhaal." En Ben vertelde: "Het was nacht.... etc.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Ali Baba (Bahrein)
En de 40 rovers cker![]()
Keurig lijstje methodmich![]()
Goede voetballer toch? We mogen hem dankbaar zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:46 schreef rubbereend het volgende:
Mutu mis je toch niet op dit WK MM
Pandev, Gokdeniz, McFadden, Fletcher, Baba, Lauren, Al Ghedafi, Sinouh.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Wie mis jij zoal niet dan?
Nou, Karadeniz Gökdeniz is toch echt top hoor. En Sinouh en Ali Baba....quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pandev, Gokdeniz, McFadden, Fletcher, Baba, Lauren, Al Ghedafi, Sinouh.
Ik noem een Steven Pienaarquote:Op woensdag 14 december 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Wie mis jij zoal niet dan?
Nou, zelfs Pienaar en Sinouh staan erbij...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij ben je er nog een paar vergeten methodmich!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |