Boeie, of we ze nou verslaan in de Finale of in de Kwart. Kampioen worden we toch wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Volgens de Argentijnse televisie en bevolking is de koppeling aan Nederland 'Absoluut rampzalig'.
"Een slechtere loting is niet denkbaar"..
Overigens zit ik een beetje het schema na te kijken, mochten we voorbij de 8e finales komen is de kans 50% dat we brazilie treffen in de kwartfinale.
Dan moeten we toch tegen Engeland of Duitsland? (Poule A of B)quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Volgens de Argentijnse televisie en bevolking is de koppeling aan Nederland 'Absoluut rampzalig'.
Overigens zit ik een beetje het schema na te kijken, mochten we voorbij de 8e finales komen is de kans 50% dat we brazilie treffen in de kwartfinale.
Idd, in de volgende ronde wss Portugal of Mexico. En dan tegen nummer 1 of 2 van poule A of B.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef JaWi het volgende:
Ik zit trouwens verkeerd te kijken, we kunnen Brazilië pas in de halve finale tegenkomen (mochten we 2e worden in de poule). Mochten we eerste worden dan pas in de finale.
Ervan uitgaande dat Brazilië zijn poule wint.
Bron?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Dat ene stukje klopt niet, zie hierboven.quote:
Ow, dat wist ik nietquote:Dutch national soccer team coach Guus Hiddink talks to reporters after the final draw for the 2006 World Cup in Leipzig, Germany, Friday Dec.
Gelukkig is kansrekening niet van toepassing op voetbal en is het een sport.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Dat riekt naar EK88 sentimentenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
In de poulewedstrijden verliezen van Argentinië en met de hakken over de sloot toch door....
En dan in de finale "gewoon" winnen van datzelfde Argentinië
Neequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Tijdstip van Nederland - Argentinie is verplaatst van 16.00 naar 19.00
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef JaWi het volgende:
Waar staat dat dan?
Kwam net op Studio Sportquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef JaWi het volgende:
Waar staat dat dan?
Ach, die fout maakte ik vroeger ook altijd. (toen ik 12 was)quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Ik bedoel 21.00 ik zat met die 9 in mn hoofd
Ik heb dyslexie!quote:Op zondag 11 december 2005 00:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, die fout maakte ik vroeger ook altijd. (toen ik 12 was)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |