Ortega.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ortega, swalbe van Van der Sar
.
Polls vertekenen altijd in dat opzicht. In Nederland zitten er veel meer mensen op internet dan in de rest van de wereld. En ik weet vrijwel zeker dat iedere Nederlander Nederland in de zwaarste poule vind zitten, al was het maar vast om te kunnen zeiken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Op fifaworldcup.com
Poll momenteel :
Which will be the most diffcult group in Germany 2006?
Results - All Languages
36216 votes to date
Group A (GER, CRC, POL, ECU) 3% 1173
Group B (ENG, PAR, TRI, SWE) 5% 1693
Group C (ARG, CIV, SCG, NED) 51% 18446
Group D (MEX, IRN, ANG, POR) 5% 1934
Group E (ITA, GHA, USA, CZE) 21% 7575
Group F (BRA, CRO, AUS, JPN) 10% 3732
Group G (FRA, SUI, KOR, TOG) 3% 1052
Group H (ESP, UKR, TUN, KSA) 2% 611
Results - English
23022 votes to date
Group A (GER, CRC, POL, ECU) 4% 864
Group B (ENG, PAR, TRI, SWE) 4% 976
Group C (ARG, CIV, SCG, NED) 46% 10667
Group D (MEX, IRN, ANG, POR) 7% 1573
Group E (ITA, GHA, USA, CZE) 25% 5658
Group F (BRA, CRO, AUS, JPN) 11% 2572
Group G (FRA, SUI, KOR, TOG) 2% 349
Group H (ESP, UKR, TUN, KSA) 2% 363
Zegt toch wel genoeg ?
NL heeft gewoon de zwaarste poule.
Van Argentijnen kan ik het hebben, zo lang ze maar niet uitgevoerd worden door een Portugees of een zekere Peruaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eens benieuwd hoe ze hier liggen te janken als de Argentijnen met 'n schwalbe een pingel weten te versieren.
Hier is dan toch een Nederlander die poule E zwaarder vindtquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Polls vertekenen altijd in dat opzicht. In Nederland zitten er veel meer mensen op internet dan in de rest van de wereld. En ik weet vrijwel zeker dat iedere Nederlander Nederland in de zwaarste poule vind zitten.
Peruviaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Argentijnen kan ik het hebben, zo lang ze maar niet uitgevoerd worden door een Portugees of een zekere Peruaan.
Jammer dat Farfan ontbreekt op het WK.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Argentijnen kan ik het hebben, zo lang ze maar niet uitgevoerd worden door een Portugees of een zekere Peruaan.
Pure afmakers, geen creatieve spelers vind ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:23 schreef ASroma het volgende:
tijd om stam terug te praten en v bommel en davids definitief terug te halen bij de selectie.
Opdam-Drogba, Opdam-Crespo, Boulahrouz-Crespo, Opdam-Kezza, Boulahrouz-Arouna Dindane
![]()
Bij Turkijequote:Op zaterdag 10 december 2005 13:34 schreef DarkShine het volgende:
In welke poule zit België eigenlijk
Dat kan best, mijn lijst zal ook wel incompleet zijn, maar "opgevuld" met spelers van beveren was natuurlijk wel nogal overdreven. Eerder opgevuld met spelers uit de franse competities dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij kwalificatiewedstrijden deden er geregeld spelers van Beveren mee.
Vooral die voorhoede is goed. Heb je ook de voorlopige selecties van Argentinië en Servië?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:31 schreef DIJK het volgende:
Zo'n beetje de selectie van Ivoorkust. (denk ik?) Wie had het ook weer over "opgevuld" met spelers van beveren?!
Die kan je wel gebruiken inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Zonder Davids zijn we sowieso ten dode opgeschreven.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:23 schreef ASroma het volgende:
Opdam-Drogba, Opdam-Crespo, Boulahrouz-Crespo, Opdam-Kezza, Boulahrouz-Arouna Dindane
Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij. Argentinie is het betere team, dat is duidelijk. Maar Ivoorkust beter dan Ghana? Amerika kan S&M ook wel verslaan; het heeft een consistentere ploeg, niet eentje die het hoofd verliest. En Nederland heeft in de pouleduels met Tsjechie niet echt kunnen overtuigen. Thuis weggespeeld en uit tegen Tsjechie B ook niet briljant gespeeld. Als Tsjechie in vorm is dan kan het een aardig eind komen dit toernooi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Argentinie is beter dan Italie
Nederland beter dan Tsjechie
Ivoorkust beter dan Ghana
S&M beter dan USAMaar dat is mijn mening
2 jaar geleden lid worden van oranje sup vereniging en dan naar elke kwalificatiewedstrijd gaan cq kaarten voor kopen. Dan kom je hoger op de lisjt en had je je in kunnen schrijven begin dit jaar ofzo en had je een redelijke kans. Ook kon je via internet rechtstreeks bij de organisatie je inschrijven en had je ook een kans(je) op kaarten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de beste manier is om aan kaarten te komen voor een wedstrijd van Nederland?
Grappig dat jij in kaartverband van een WK durft te spreken. Gelet op de gemiddelde kostprijs van een ticket òf geen ticket voor de geïnteresseerde liefhebber, en de pouleindeling van Duitsland, is er natuurlijk geen echte sprake meer van een WK toernooi. Zoiets met loting en met beste teams. Er zijn gewoon veel voetbalevenementen, die toevallig samen georganiseerd worden onder die noemer. De befaamde poule C maakt er onder meer ook deel van uitquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
...
Maar jij weet nu pas dat er een wk aankomt ofzo?![]()
...
Mja het is niet veel. Iets van 8.000 kaarten voor de normale oranje supporter per wedstrijd en er waren 20.000 aanvragen. Des te meer kwalificatiewedstrijden je bent geweest des te groter is dat je kaarten hebt. En dan ook nog een kans via de fifa op loting. DUs niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:10 schreef okee6 het volgende:
Kaarten kopen vergeet het maar, die moet je krijgen tegenwoordig! Overigens vergat je erbij te zetten dat de meest trouwe Oranje supporter ook teleurgesteld moet worden, daar de capaciteit aan kaarten voor het Nederlandse legioen eveneens ernstig tekort schiet.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Argentinie is beter dan Italie
Nederland beter dan Tsjechie
Ivoorkust beter dan Ghana
S&M beter dan USA .
Vergeet je de reserveringskosten nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mja het is niet veel. Iets van 8.000 kaarten voor de normale oranje supporter per wedstrijd en er waren 20.000 aanvragen. Des te meer kwalificatiewedstrijden je bent geweest des te groter is dat je kaarten hebt. En dan ook nog een kans via de fifa op loting. DUs niet zo zeuren.
De prijzen zijn overigens helemaal niet hoog.... of je bent gewoon niet op de hoogte van de toegangsprijs voor voetbalwedstrijden.
Voor 30 euro bij een WK op de tribune kunnen zitten lijkt mij heel erg schappelijk.
Domoraud is al weg bij Espanyol.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ok mijn fout
Ik weet niet wat Ghana verder voor spelers heeftMaar ze zullen niet in Italie/Spanje spelen neem ik aan
Een paar speelden tijdens de kwalificatie voor Beveren en nu in Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er deden toch geregeld een aantal spelers van Beveren mee. Het niveau was op de aanval na ook niet zo denderend. Ik denk echt dat Ivoorkust wat overschat wordt. Servië is een groter gevaar, zeker als ze punten pakken tegen de Argentijnen.
Er is ondertussen weer een update gekomen van de wereldranglijst waardoor sommige nummers op de banners niet meer up to date zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
De banners heeft Quasar_de_Duif gemaakt (waarvoor dank natuurlijk).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |