Ortega.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ortega, swalbe van Van der Sar
.
Polls vertekenen altijd in dat opzicht. In Nederland zitten er veel meer mensen op internet dan in de rest van de wereld. En ik weet vrijwel zeker dat iedere Nederlander Nederland in de zwaarste poule vind zitten, al was het maar vast om te kunnen zeiken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Op fifaworldcup.com
Poll momenteel :
Which will be the most diffcult group in Germany 2006?
Results - All Languages
36216 votes to date
Group A (GER, CRC, POL, ECU) 3% 1173
Group B (ENG, PAR, TRI, SWE) 5% 1693
Group C (ARG, CIV, SCG, NED) 51% 18446
Group D (MEX, IRN, ANG, POR) 5% 1934
Group E (ITA, GHA, USA, CZE) 21% 7575
Group F (BRA, CRO, AUS, JPN) 10% 3732
Group G (FRA, SUI, KOR, TOG) 3% 1052
Group H (ESP, UKR, TUN, KSA) 2% 611
Results - English
23022 votes to date
Group A (GER, CRC, POL, ECU) 4% 864
Group B (ENG, PAR, TRI, SWE) 4% 976
Group C (ARG, CIV, SCG, NED) 46% 10667
Group D (MEX, IRN, ANG, POR) 7% 1573
Group E (ITA, GHA, USA, CZE) 25% 5658
Group F (BRA, CRO, AUS, JPN) 11% 2572
Group G (FRA, SUI, KOR, TOG) 2% 349
Group H (ESP, UKR, TUN, KSA) 2% 363
Zegt toch wel genoeg ?
NL heeft gewoon de zwaarste poule.
Van Argentijnen kan ik het hebben, zo lang ze maar niet uitgevoerd worden door een Portugees of een zekere Peruaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eens benieuwd hoe ze hier liggen te janken als de Argentijnen met 'n schwalbe een pingel weten te versieren.
Hier is dan toch een Nederlander die poule E zwaarder vindtquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Polls vertekenen altijd in dat opzicht. In Nederland zitten er veel meer mensen op internet dan in de rest van de wereld. En ik weet vrijwel zeker dat iedere Nederlander Nederland in de zwaarste poule vind zitten.
Peruviaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Argentijnen kan ik het hebben, zo lang ze maar niet uitgevoerd worden door een Portugees of een zekere Peruaan.
Jammer dat Farfan ontbreekt op het WK.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Argentijnen kan ik het hebben, zo lang ze maar niet uitgevoerd worden door een Portugees of een zekere Peruaan.
Pure afmakers, geen creatieve spelers vind ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:23 schreef ASroma het volgende:
tijd om stam terug te praten en v bommel en davids definitief terug te halen bij de selectie.
Opdam-Drogba, Opdam-Crespo, Boulahrouz-Crespo, Opdam-Kezza, Boulahrouz-Arouna Dindane
![]()
Bij Turkijequote:Op zaterdag 10 december 2005 13:34 schreef DarkShine het volgende:
In welke poule zit België eigenlijk
Dat kan best, mijn lijst zal ook wel incompleet zijn, maar "opgevuld" met spelers van beveren was natuurlijk wel nogal overdreven. Eerder opgevuld met spelers uit de franse competities dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij kwalificatiewedstrijden deden er geregeld spelers van Beveren mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |