heftige shitquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:47 schreef Hugster het volgende:
Hoor ik net een dikke klap en glasgerinkel
scootertje rijd weg
Kijk ik naar buiten, hebben ze ruit ingtieft van de buren en de laptop van tafel afgejat
boehoequote:Op zaterdag 10 december 2005 03:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je de vorige niet vol moeten meppen, arrogante meelopende nogwattes
ach, die was nu ook vol geweestquote:
vertel vertelquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de CRX gisteren in elkaar gereden.
Nou ja, het kon wel passenquote:
als het voor jezelf niet goed voelt, moet je het gewoon niet doen. klaar. Ik was uitgestapt en had het hem zelf laten doen als ie zo nodig daar door heen moest.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja, het kon wel passen.
De auto voor mij die erdoorheen ging was nog ietsje breder.
Maar ik durfde ook weer niet te ver naar links, anders zat ik weer met de velg op de stoep.
Maarja, had ik dus beter wel kunnen doen.
Mja, maarja, dat is nu allemaal achteraf gelul.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het voor jezelf niet goed voelt, moet je het gewoon niet doen. klaar. Ik was uitgestapt en had het hem zelf laten doen als ie zo nodig daar door heen moest.
Of juist nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Jij hebt een betere timmermans oog dus dan Tim?
oke daar heb je gelijk in, het blijft een eigewijze lul in mijn ogen maar goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, maarja, dat is nu allemaal achteraf gelul.
Achteraf hadden we beide vantevoren gedacht "waarom eigenlijk naar de bios, we hebben nog 5 dvd's die we kunnen kijken" kun je nagaan, het had gewoon zo moeten zijn!
De 3equote:Op zaterdag 10 december 2005 10:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke daar heb je gelijk in, het blijft een eigewijze lul in mijn ogen maar goed![]()
De hoeveelste keer is dit dat die CRX opgelapt word?![]()
Moet je uithuis gaan, krijg je meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hem stiekem toch wel die sideskirts terug betalen hoor!
Dat is 1,2 keer mijn stufi! *argh*
quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Hij mag wqat mij betreft wel in de Fugie Hall of Car Destruction
hoeveel krijg jij dan? toen ik nog stufi kreeg was het maar 80 euro ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hem stiekem toch wel die sideskirts terug betalen hoor!
Dat is 1,2 keer mijn stufi! *argh*
Ik heb geen oma waar ik dan bij kan gaan wonenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je uithuis gaan, krijg je meer
250 ongeveer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoeveel krijg jij dan? toen ik nog stufi kreeg was het maar 80 euro ofzo![]()
das wel lekker, moet je wel je studie afmakenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
250 ongeveer.
En volgend jaar iets van 350 euro, mits dat doorgaat.
http://www.ratemymullet.com/quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
ik moet straks echt langs de kapper of een tondeuse kopen, begin een duitse mat te kweken![]()
sex knipperlichtquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar toch wel een vriendje? Of is het nog niet zo serieus tussen jou en Tim?
We hebben bijna 3 jaar iets. Ik weet niet of ik het dan serieus mag noemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar toch wel een vriendje? Of is het nog niet zo serieus tussen jou en Tim?
Ik maak me studie wel afquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
das wel lekker, moet je wel je studie afmaken![]()
niet zoals ik, ik mag het straks allemaal weer terug gaan dokken![]()
ik heb besloten om toch zelf maar een tondeuse aan te schaffen, de vorige keer dat ik me door iemand kaal heb laten scheren kregen we ruzie erna (lag niet aan mij, hoewel dat waarschijnlijk nu moeilijk te geloven isquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
Scheisse!
Als je in de buurt ben wil ik je voor een krat bier ook wel even kaal scheren
goed zo meid, want toen ik een jaar eerder voordat ik stopte al de bui zag hangen had ik m'n stufi al in laten korten naar 40 euro ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik maak me studie wel af! Alleen dáárom al
!
Mja, ik zou niet eens weten hoe ik dat ooit zou kunnen terug betalenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
goed zo meid, want toen ik een jaar eerder voordat ik stopte al de bui zag hangen had ik m'n stufi al in laten korten naar 40 euro ofzo![]()
Hoe kan je nou kwaad worden over kaal scherenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb besloten om toch zelf maar een tondeuse aan te schaffen, de vorige keer dat ik me door iemand kaal heb laten scheren kregen we ruzie erna (lag niet aan mij, hoewel dat waarschijnlijk nu moeilijk te geloven is)
nee een dag later beschuldigde hij me van het inpikken van z'n vriendin, terwijl ik wellicht maar 5 volzinnen met haar gesproken hadquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe kan je nou kwaad worden over kaal scheren
Als ik mocht gaan turven hoeveel mensen ik al een kale knikker heb gegeven...
pssst... Dat is zijn verkapte tvp...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
Six-Shooter, heb je eigenlijk wel eens meer gezegd dan alleen Goedemorgen?
quote:
damn das baggerquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
We wilden naar Nijmegen naar de bios.
En toen wilde ik via Nederland gaan, maar Tim via Duitsland.
Maar ik reed die weg dus voorbij, toen ben ik omgedraaid aangezien Tim dus via Duitsland wilde gaan.
Toen wilde ik die weg inrijden en voor mij reed een auto die weg in.
Maar er stond een wals op die weg, dus die doorgang was ontiegelijk smal.
Toen ik er eenmaal voor stond stopte ik en zei ik "Nee, dat ga ik niet redden, ik draai om"
Tim weer "Wel, dat red je wel" Ik weer "nee, dat red ik niet" Tim weer "Wel dat red je wel"
Dus ik rij er dan toch maar rustig doorheen (het was btw pikkedonker, ook die wals stond voor een lataarnpaal) en ik dacht dat ik er eigenlijk wel doorheen was, dus ik gaf wat meer gas.
Maar die wals stak vóór een stukkie uit. Tim had dat wel gezien, maar dacht dat het net ging.
Ja, niet dus.
De sideskirt is naar de klote, die kan ie niet eens meer verkopen. Één band is lek, één velg is een stukje ingedeukt, 3 enorme krassen op de zijkant en de zijpanelen zijn eraf, ik weet niet of die kapot zijn.
Nu staat ie daar nog ergens op een parkeerplaats. Straks maar ophalen met iets, want rijden kan het ding niet meer.
Klotezooi!
Tim vind het gelukkig niet erg, maar ik wel. Hij wilde hem gelukkig wel opknappen (en de sideskirts wou ie ook niet meer, maarja, nu kan ie ze dus niet verkopen en die velg is wel te repareren, maar hij wil ook andere velgen etcetera.)
Jij zal het wel wetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bedoel daar ben je een vrouw voor en daarvoor heb je tieten. Om jezelf uit de problemen te neuken![]()
typisch een vent die stinkend jaloers is dat hij die optie niet heeftquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bedoel daar ben je een vrouw voor en daarvoor heb je tieten. Om jezelf uit de problemen te neuken![]()
niet grappigquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef Hugster het volgende:
we gaan voor de
ijsmeis.par2
ijsmeis.r00
ijsmeis.r01
ijsmeis.r02
ijsmeis.r03
ijsmeis.r04
ijsmeis.r05
ijsmeis.rar
zip is voor mietjes
sjoewequote:
Whehe, dat is balen. Aan de andere kant, tja het ding is toch wel een behoorlijk wrakquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe
Vandaag heb ik een kijker voor de sierra
Hebben de buurtkids alleen de kit van mn achterruit eruit te trokkken
ja ok maar dan nog, oziets doe je toch niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, dat is balen. Aan de andere kant, tja het ding is toch wel een behoorlijk wrak
De waarheid doet pijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
typisch een vent die stinkend jaloers is dat hij die optie niet heeft
Ja dat waarquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja ok maar dan nog, oziets doe je toch niet?
Ik ga toch ook niet bij iemand de uitlaatpijp afmonteren, of de banden leeglaten
dat dacht ik alquote:
jama zo krijg ik nooit veel centjes terugquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat waarIk gaf je slechts een plaagstootje
![]()
Bara 'hobbyhoer' Cudaquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat dacht ik al
ach je kunt zelf ook wat doen hoor.
Pijpen voor een knaak bvb
aaaahw [aaioverdebolsmilie.gif]quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
jama zo krijg ik nooit veel centjes terug![]()
nix hobbyquote:
Professioneel je anus laten uitwonenquote:
das 5 euro danquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Professioneel je anus laten uitwonen![]()
Wat kom jij nou weer doen, staat je naam soms in de OP?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:30 schreef marcel348 het volgende:
rofl een crx is toch maar een sjonniebak, en vrouwen kunnen niet rijden
rot jij maar ff op danquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:30 schreef marcel348 het volgende:
zou hij int wannabelijstje willen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen, staat je naam soms in de OP?
wat worden nieuwe mensen weer met open armen ontvangen zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen, staat je naam soms in de OP?
www.watbenjedan.comquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:30 schreef marcel348 het volgende:
als ze leuk beginnen altijdquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat worden nieuwe mensen weer met open armen ontvangen zeg
Er wordt van mij verwacht dat ik een respectloze arrogante lul ben dus ik gedraag me ernaarquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat worden nieuwe mensen weer met open armen ontvangen zeg
wat doe je dat goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er wordt van mij verwacht dat ik een respectloze arrogante lul ben dus ik gedraag me ernaar
ik hoop dat het kopers zijnquote:
Precies, zo hoor ik het graag bitchquote:
drugsverslaafdequote:
alleen als ik je petje op magquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, zo hoor ik het graag bitch![]()
en anders ga ik de sloop bellen hier en daar om te kijken wat ik daar drvoor krijg.quote:
Mag jij m'n petje op als we gaan stappenquote:
Wat je erop toe moet leggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
en anders ga ik de sloop bellen hier en daar om te kijken wat ik daar drvoor krijg.
en stappen gaan wequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mag jij m'n petje op als we gaan stappen![]()
zonder ghb weltverstaanquote:
50 euro krijg je altijd wel.quote:
Niet zo ondankbaar zijn ehquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:42 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn dat er een compleet bedrijfsplan voor mij wordt uitgedacht als hoer![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan zou ik maar ff oppassen, sjoewe is nogal van de narcotica![]()
Het went, vraag maar aan Lipjequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet pijpen en anaal genomen worden![]()
![]()
Duh, ik ben dé drugsbaron van Ondiep, ik heb reeds 25 jonge mocro'tjes lopen voor de bezorgservicequote:
Zo dat is een mooie rooiequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
ff crossposten:
[afbeelding]
Nikolai. 6 maanden oude kater, gisteren opgehaald.
Jeah! Ilonka had vroegâh thuis ook altijd een rode kater, maar die's een paar jaar terug dood gegaan.quote:
Jullie hadden toch ook zo'n kattenpaleis?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:55 schreef Sandraugiga het volgende:
En meteen een duur kattemeubel er tegenaan gesleten...Patser...
danm zul je het vast niet erg vinden als een paar vrienden van me op ut feestje een waterpijpje meenemenquote:
leukquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
ff crossposten:
[afbeelding]
Nikolai. 6 maanden oude kater, gisteren opgehaald.
echte mannen hequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had ook een rooie, Diesel (rooie Diesel dus eh![]()
) Maar die kwam onder een auto
Rooie katers zijn een beetje onbezonnen helaas.
Geen ideequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
@Volvobezittert: dacht je dat je collega's het wel vrijwillig deden of zo?
Ik en blowen is een hele slechte combo, ik kan allen wel draaien als een treinquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
danm zul je het vast niet erg vinden als een paar vrienden van me op ut feestje een waterpijpje meenemen
die jaquote:
hij is al wat gewend van mijquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
danm zul je het vast niet erg vinden als een paar vrienden van me op ut feestje een waterpijpje meenemen
dan ben je nu aangesteld als opperrollerquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik en blowen is een hele slechte combo, ik kan allen wel draaien als een trein
Zal ik m'n Bob Marley platen ook maar meenemen danquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan ben je nu aangesteld als opperroller![]()
Kneite verse jongo's rokuh en op't achtuh wiel rijeh!quote:
neuh die heb ik hier ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zal ik m'n Bob Marley platen ook maar meenemen dan
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jullie hadden toch ook zo'n kattenpaleis?
Wij hebben een rode poesquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
echte mannen he
leuke ervan vinnik dat er geeen rode poezen bestaan
dat wil ik oooooookquote:
echt waar?quote:
likewisequote:Op zaterdag 10 december 2005 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
ik heb alleen een krabpaal
Mucha ligt toch het liefste in een doos
Ligt ze helemaal opgevouwen in een piepklein doosjequote:
en nu ff voorstellen met 2 kattenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ligt ze helemaal opgevouwen in een piepklein doosje
Hahaha dat vind ik altijd zo lief om te zien, knuffende kattenquote:
wel met witquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
echt waar?
helemaal rood? geen witte bef?
ooooh ik wou net zeggenquote:
Whehe, ik ga eens een tracklist samenstellen, na de belabberde DJ's op het studiefeest heb ik besloten dat ik m'n mix-skills maar weer eens ga oppoetsen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
ooooh ik wou net zeggen![]()
Dat is nl een van die nutteloze feitjes die ik weet
wat een schatjequote:
strak planquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, ik ga eens een tracklist samenstellen, na de belabberde DJ's op het studiefeest heb ik besloten dat ik m'n mix-skills maar weer eens ga oppoetsen.
nie fukke met arthurquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat een schatje
die rubberen kip ook
neequote:Op zaterdag 10 december 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe jullie eruit zien!
ik ben naar Arnhem gegaan enkel en allen om op de foto te gaan met Arthur en Emilequote:Op zaterdag 10 december 2005 13:34 schreef PeuRac het volgende:
Alex wat deed jij bij Ratelbands snackbar(hij is nog steeds de eigenaar)
Ik eet daar nooit meer frikandellenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:34 schreef PeuRac het volgende:
Alex wat deed jij bij Ratelbands snackbar(hij is nog steeds de eigenaar)
een vriend van me is daar bedrijfsleider geweest, en 1) ik zou daar NOOIT gaan eten (vet moest 8x zolang blijven zitten van emile omdat dat geld spaarde en meer van zulke geintjes) en 2) Emile is er ook echt nooit te vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben naar Arnhem gegaan enkel en allen om op de foto te gaan met Arthur en Emilealleen Emile was er niet (allen op donderdagen toch) dus dan maar met de snackbar
OV-jaarkaart was best OK
Je wilt niet weten wat er daar gebeurt, ze houden zich daar aan geen enkele regel. De mensen die er werken bakken nooit wat voor zichzelf daar, dat zegt al genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eet daar nooit meer frikandellen.
Droge dingen!
vrees niet, we hebben bij een andere snackbar gegetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een vriend van me is daar bedrijfsleider geweest, en 1) ik zou daar NOOIT gaan eten (vet moest 8x zolang blijven zitten van emile omdat dat geld spaarde en meer van zulke geintjes) en 2) Emile is er ook echt nooit te vinden.
Nou, 4 jaar geleden was de friet er best lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er daar gebeurt, ze houden zich daar aan geen enkele regel. De mensen die er werken bakken nooit wat voor zichzelf daar, dat zegt al genoeg denk ik.
dat is iets goedsquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef Hugster het volgende:
Wel respect dat hij ELKE dag op de koffie gaat bij z'n moeder
Gelijk heb je, volgens mij trappen alleen toeristen en onbekenden er in. Ik snap niet dat ze nog open zijn 1x de HACCP keuring die langs komt en ze kunnen sluitenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrees niet, we hebben bij een andere snackbar gegeten(was er met een vriend die in Arnhem woont)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:46 schreef PeuRac het volgende:
terwijl ik em ook aan z'n staart door het hele huis kon trekken als ik wou
Mijn katten mag je ook aan de staart trekken hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe gevoelig de staart is voor een kat?je hebt gewoon VERDOMD veel geluk dat je nu niet een kompleet vermikt gezicht hebt
Lekker, het is nu +/- 4 jaar geleden dat die vriend van me er bedrijfsleider was, alles waar daar toen uit het vet kwam was zwaar kanker verwekkend (serieus, geen gein).quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, 4 jaar geleden was de friet er best lekker.
Maar nu. Ze hadden geen klanten, dat zegt denk ik al genoeg. Voorheen was het daar altijd drukker dan druk.
Ik mocht alles bij em doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe gevoelig de staart is voor een kat?je hebt gewoon VERDOMD veel geluk dat je nu niet een kompleet vermikt gezicht hebt
M'n andere kat kon ik dat niet bij doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn katten mag je ook aan de staart trekken hoor.
Mja, mijn kat heeft me volgens mij 1x gekrabd, maar dat was meer spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n andere kat kon ik dat niet bij doenheeft me wel eens een flinke haal opgeleverd
![]()
mijn eigen kat deed mij nooit wat, maar we zijn ook samen op gegroeid en waren beste maatjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, mijn kat heeft me volgens mij 1x gekrabd, maar dat was meer spelen.
Kwestie van opvoeden.
Mja, bij mij mogen ze wel boven, maar niet op mijn kamer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn eigen kat deed mij nooit wat, maar we zijn ook samen op gegroeid en waren beste maatjeshij liep altijd mee naar mn basisschool en terug (500m). Hij mocht alleen nooit boven komen, dus sliep hij altijd in de bijkeuken. Maar als hij buiten was en niet op strooptocht, ging hij voor mijn raam slapen.
Was in de aanbieding. 30 dineroquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:55 schreef Sandraugiga het volgende:
En meteen een duur kattemeubel er tegenaan gesleten...Patser...
Kan mij die kerstboom nou rotten johquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Rooie katers hebben noga. een reputatie inderdaad
En Tjabbo, mooi katenmeubel hoor... mar zn locatie is niet optimaal... binnen 48 uur ligt je kerstboom op de grond
mogge
@Volvobezittert: dacht je dat je collega's het wel vrijwillig deden of zo?
en nu bijlezen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bastaard! Wat heb je met ook_gek gedaan!![]()
Nee! Jij hebt hem kaalgeplukt!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
ook_gek zag het niet meer zitten
zitten z'n vriendjes ergens onder die modderbende?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heul niet
ik heb m juist een toupet aangemeten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:nog nooit een dijk in het echt gezien
das een afdichtingslaag
Ja, hoi. had je maar een vak moeten leren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:08 schreef Xtreem het volgende:
Ja, hoi. Ik heb geen zin meer.
En katten zijn kut.
Ik heb een litteken op m'n buik door dat kutbeest van ons.
DC's zijn OK olé oléquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:10 schreef BaraCuda het volgende:
Weet iemand of UPS op zaterdag bezorgd?
En weet iemand waarom in godsnaam mijn dell scherm van eindhoven naar brussel is gebracht
Hadden ze niet beter vanuit eindhoven meteen naar Bergen op Zoom kunnen rijden?
kinderen doen dat altijd heurquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij dat het je gezicht niet isquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:08 schreef Xtreem het volgende:
Ja, hoi. Ik heb geen zin meer.
En katten zijn kut.
Ik heb een litteken op m'n buik door dat kutbeest van ons.
Hehehe ik kan me nog goed herinneren toen mijn zusje met de poes van de buren aankwam aan zijn staartquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
kinderen doen dat altijd heur![]()
de meeste katten kunnen dat wel hebben, zoveel trekkracht is dat niet
ik werd meestal geleid door mijn oude kat "pilsje" in Algiers door de kamer heen aan zn staart. Toen kon ik net lopen
ik ookquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
wees blij dat het je gezicht niet is![]()
volgende week maar zo'n kreng halen, altijd lachen als m'n kat met de staart omhoog er onderdoor loopt en m'n ouders flippenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik ook
Een 30 centimeter hoge neppe
quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker pannenkoeken gebakken Sjoewe?
Ja dat hadden wij nou ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zie het dan ook helemala voor me he, een jochie met een vieze gele broek ene een vieze gele trui ergesn in een zmoezelige keuken met een halfafgebakken pannkoek op zn hoofd, op de grond
schade al hersteld?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:13 schreef Fugie het volgende:
auto net gewassen en gestofzuigtAltijd relaxt om in een schone blinkende auto te stappen
vandaar dat ik er nog geen ballen en lampjes inhang.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgende week maar zo'n kreng halen, altijd lachen als m'n kat met de staart omhoog er onderdoor loopt en m'n ouders flippen![]()
die van mij is ongeveer 2mquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik ook
Een 30 centimeter hoge neppe
allangquote:
Compensating for something?quote:
of flubber lipjesquote:
Best lekker toch?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of flubber lipjes![]()
Dat ze Brrrr kan doen met haar lippen![]()
vreet jij geen preparaten meer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zal eens kijken of er nog wat te bereiden eten in huis is
De outcastsquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:16 schreef vlad het volgende:
hallo![]()
relletje gemist![]()
maar bij welk groepje mag ik horen
TF lief aankijkenquote:
mijn levensverhaalquote:
quote:TF lief aankijken
ach hij heeft ook een schurfthekel aan mij volgens mij, maar toch sta ik zlefs bij de 'harde kern'quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
mijn levensverhaal![]()
[..]
![]()
heb al eens geprobeerd om vrienden met hem te worden. Was geen succes
![]()
Je gebruikte je tanden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb al eens geprobeerd om vrienden met hem te worden. Was geen succes
![]()
Gekocht bedoel je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:36 schreef Fugie het volgende:
heb weer een seizoen 24 gedownload, meesterlijke serie is dat
dubbel postquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:36 schreef Fugie het volgende:
heb weer een seizoen 24 gedownload, meesterlijke serie is dat
heb geen zin om mij languit op m'n smoel te gooien om bij een clubje te horenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo kom je nooit bij de FBG kliek
die leggen hun tanden op straat
schizofreen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef ook_gek het volgende:
nee het gaat heel goed met mijn hoofd. De wond is zeer snel aan het dicht gaan en ziet er perfect uit. Het is nog maar een heel klein plekje. Gaat allemaal sneller dan we allemaal verwacht hadden![]()
nee gewoon mensenquote:
en de stemmen in je hoofd zijn ook gewoon stemmenquote:
niets mis mee. Dat was mijn eerste foon en die beviel me het beste. Heb nadien een siemens m55 gekregen en dat kutding is nu voor de tweede keer stuk, waardoor ik een nieuwe moest kopen terwijl ik recht heb op een gratis nieuwe in nederlandquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:34 schreef Sandraugiga het volgende:
Geen idee, ik loop hopeloos achter met een Nokia 3310...
topic is dood, alleen Sandra bleef over van de medewerkers... Sandra heeft wel interesse om verder te gaan asl weblogger om op die manier de fokstrip aan het publiek te tonenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef vlad het volgende:
[..]
niets mis mee. Dat was mijn eerste foon en die beviel me het beste. Heb nadien een siemens m55 gekregen en dat kutding is nu voor de tweede keer stuk, waardoor ik een nieuwe moest kopen terwijl ik recht heb op een gratis nieuwe in nederland![]()
hoe is het eigenlijk met de fokstrip waar je mee bezig was/bent?
jammer van de stripquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
topic is dood, alleen Sandra bleef over van de medewerkers... Sandra heeft wel interesse om verder te gaan asl weblogger om op die manier de fokstrip aan het publiek te tonen
En neem geen telefoon met een camera.. voor foto's hebben ze fototestelen uitegevonden. Je gaat toch ook niet TV kijken in je magnetron?
Bij teleflexGFI in gorkum (voorheen koltec-necam). Ga meehelpen met het testen en doorontwikkelen van een nieuwe injector en misschien in de toekomst, als mijn contract verlengd wordt, het ontwikkelen van andere componenten van het brandstofsysteemquote:
kweet het. Maar de baan is een mooie kans en met een beetje geluk krijg ik een autogassysteem van ze zodat ik op zwart gas kan rijden. En ik heb tijdens mijn stage daar ook gewerkt (alleen zaten ze toen nog in breda) en reed ik elke dag op en neer vanuit arnhem.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
elke dag op en neer rijdentegen de tidj dat je een huis hebt, is je contract afgelopen, en dan moet je nog verhuizen
Die zijn hipquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:34 schreef Sandraugiga het volgende:
Geen idee, ik loop hopeloos achter met een Nokia 3310...
Nou, meer vanwege die uitstekende delen waar geen vlaggetje of lampje aanhing.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
aangifte van in de weg staande wegenbouwmachines?
Ik begrijp/versta er niks van maar het zit in m'n bloedquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Klik voor de gein ook een sop de onderste regel van mn onderschrift
Er komt een Fryske Fok Meet
of niet natuurlijk.. maar een meet is de beste verkapping van een slowchattopic
Nee, nog erger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |