heftige shitquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:47 schreef Hugster het volgende:
Hoor ik net een dikke klap en glasgerinkel
scootertje rijd weg
Kijk ik naar buiten, hebben ze ruit ingtieft van de buren en de laptop van tafel afgejat
boehoequote:Op zaterdag 10 december 2005 03:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je de vorige niet vol moeten meppen, arrogante meelopende nogwattes
ach, die was nu ook vol geweestquote:
vertel vertelquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de CRX gisteren in elkaar gereden.
Nou ja, het kon wel passenquote:
als het voor jezelf niet goed voelt, moet je het gewoon niet doen. klaar. Ik was uitgestapt en had het hem zelf laten doen als ie zo nodig daar door heen moest.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja, het kon wel passen.
De auto voor mij die erdoorheen ging was nog ietsje breder.
Maar ik durfde ook weer niet te ver naar links, anders zat ik weer met de velg op de stoep.
Maarja, had ik dus beter wel kunnen doen.
Mja, maarja, dat is nu allemaal achteraf gelul.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het voor jezelf niet goed voelt, moet je het gewoon niet doen. klaar. Ik was uitgestapt en had het hem zelf laten doen als ie zo nodig daar door heen moest.
Of juist nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Jij hebt een betere timmermans oog dus dan Tim?
oke daar heb je gelijk in, het blijft een eigewijze lul in mijn ogen maar goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, maarja, dat is nu allemaal achteraf gelul.
Achteraf hadden we beide vantevoren gedacht "waarom eigenlijk naar de bios, we hebben nog 5 dvd's die we kunnen kijken" kun je nagaan, het had gewoon zo moeten zijn!
De 3equote:Op zaterdag 10 december 2005 10:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke daar heb je gelijk in, het blijft een eigewijze lul in mijn ogen maar goed![]()
De hoeveelste keer is dit dat die CRX opgelapt word?![]()
Moet je uithuis gaan, krijg je meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hem stiekem toch wel die sideskirts terug betalen hoor!
Dat is 1,2 keer mijn stufi! *argh*
quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Hij mag wqat mij betreft wel in de Fugie Hall of Car Destruction
hoeveel krijg jij dan? toen ik nog stufi kreeg was het maar 80 euro ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hem stiekem toch wel die sideskirts terug betalen hoor!
Dat is 1,2 keer mijn stufi! *argh*
Ik heb geen oma waar ik dan bij kan gaan wonenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je uithuis gaan, krijg je meer
250 ongeveer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoeveel krijg jij dan? toen ik nog stufi kreeg was het maar 80 euro ofzo![]()
das wel lekker, moet je wel je studie afmakenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
250 ongeveer.
En volgend jaar iets van 350 euro, mits dat doorgaat.
http://www.ratemymullet.com/quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
ik moet straks echt langs de kapper of een tondeuse kopen, begin een duitse mat te kweken![]()
sex knipperlichtquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar toch wel een vriendje? Of is het nog niet zo serieus tussen jou en Tim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |