genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:25 schreef Triangeljosti het volgende:
Zijn er landen die geen tekorten hebben?
Nee, en ook niet ten koste van mensen met een hoge energierekening.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:04 schreef zakjapannertje het volgende:
ze willen ook de staatsschuld aflossen (welke partij in de 2e kamer eigenlijk niet?), maar niet (geheel) ten koste van de publieke omroep
Dan moet die Van Dam zeggen waar we eerst op moeten bezuinigen zodat dat geld naar de publieke omroep kan, en niet zeggen dat het kabinet wel genoeg geld heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:04 schreef zakjapannertje het volgende:
ze willen ook de staatsschuld aflossen (welke partij in de 2e kamer eigenlijk niet?), maar niet (geheel) ten koste van de publieke omroep
Cool. Waar ga je henen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef BretsiG het volgende:
De PvdA wil gewoon nog meer geld aftroggelen van de (iets) rijkeren in dit land.
En weet je wat? Die (iets) rijkeren vertrekken massaal naar het buitenland!
Zo ook ondergetekende. Lekker NIKS NIENTE NADA NICHTS meer betalen aan het zooitje ongereld wat niet wil in dit land per 01-10-2006, mooi op tijd als idioot stemmend Nederland de PvdA weer het zadel heeft ingeholpen.
![]()
![]()
![]()
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef Dementor het volgende:
Ik neem ook een huis in het buitenland.
Fuck de paupers die niet willen werken voor hun geld van mijn centen blijf je af.
toch wel grappig, dit zijn landen met een vergelijkbaar sociaal stelsel en daar werkt het wel, wie doet er dan wat foutquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:54 schreef IntroV het volgende:
Zweden had in 2004 een structureel overschot van 1,7 procent, Finland van 2,4 en Denemarken zelfs van 3,4 procent bbp. Door deze overschotten kan de aandacht volledig gaan naar versterken van de economie, op het laten werken van de automatische stabilisatoren en het creëren van ruimte om de budgettaire gevolgen van de vergrijzing op te vangen. De steevaste overschotten dragen tevens bij aan een hoog consumentenvertrouwen.
Het kan natuurlijk zijn dat je door die onzin-aankoop niet meer genoeg geld hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk hebben we genoeg geld, waar betalen we anders die onnodige kruisraketten van?
hehehequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk hebben we genoeg geld, waar betalen we anders die onnodige kruisraketten van?
Standaard zin van een rakker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Ik zie het verband niet. 100 megaton wordt nu niet op NL gericht omdat we wel raketten hebben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef BretsiG het volgende:
Standaard zin van een rakker.
Wacht maar tot er 100 megaton op Nederland staat gericht. Jammer dat ik je dan niet meer kan belllen voor een bevestiging.
En die heb je niet in het buitenland?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef Dementor het volgende:
Ik neem ook een huis in het buitenland.
Fuck de paupers die niet willen werken voor hun geld van mijn centen blijf je af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |