Good man! Amnesty levert meestal wel goed werk af. Was dat Ehv gebonden of was er vandaag een thema?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Amnesty, verschillende kwesties.
Volgens mij ook in wat dorpjes hier vlakbij. Zeg maar, het 040-gebied. Amnesty is zo'n beetje de enige organisatie waar ik vierkant achter sta, daar ben ik dan ook lid van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Good man! Amnesty levert meestal wel goed werk af. Was dat Ehv gebonden of was er vandaag een thema?
Ik zie het, 10 december, dag van de mensenrechten (hebben ze vast zelf verklaard). Die korte stukjes van 26.000 gezichten vond ik wel een goed initiatief. Kwam dat ook van hen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij ook in wat dorpjes hier vlakbij. Zeg maar, het 040-gebied. Amnesty is zo'n beetje de enige organisatie waar ik vierkant achter sta, daar ben ik dan ook lid van.
Pamela, zorgt elke dinsdag weer voor een hoge bloeddruk (bij me), wat een kolder zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen zin het topic te verpesten, daarom zeg ik het maar hier: Pamela... Hemelrijk...
[afbeelding]
quote:Het kabinet is van oordeel dat het bekend zijn met het feit dat iemand asiel heeft
aangevraagd van een andere orde is dan het vrijgeven van inhoudelijke informatie over het
asielrelaas van betrokkene. Het kabinet is van mening dat ook uit andere gegevens door de
autoriteiten in het land van herkomst in zijn algemeenheid te achterhalen is of betrokken
vreemdeling een ex-asielzoeker is. Bijvoorbeeld naar aanleiding van debatten in de Tweede
Kamer waarin wordt gesproken over individuele asielzaken, door bijwoning van openbare
zittingen van de vreemdelingenkamer van de rechtbank, dan wel naar aanleiding van
berichten in de media over individuele asielzoekers. Een expliciet voorbeeld van het
laatste is bijvoorbeeld de portretten van individuele asielzoekers die in het kader van
het programma '26.000 gezichten' op televisie worden getoond.
Besluit EEG in 1975: Olie voor immigratie?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen zin het topic te verpesten, daarom zeg ik het maar hier: Pamela... Hemelrijk...
[afbeelding]
Alleen jammer dat je niet aangeeft wat er in die betreffende column kolder is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Besluit EEG in 1975: Olie voor immigratie?
nu heb ik het toch gedaan.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet aangeeft wat er in die betreffende column kolder is.
Het is een verzameling van obscure en uit het verband getrokken feitjes gecombineerd tot een blijkbaar voor sommige overtuigend verhaal. Daarbij wederom inspelend op angst.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo kom je niet van je problemen af.
Is dat nog nodig bij Hemelrijk dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het komt niet echt overtuigend over als je iemand afserveert op de persoon ipv het argument.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat nog nodig bij Hemelrijk dan?
Dat was toch van stichtin "een royaal gebaar"?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik zie het, 10 december, dag van de mensenrechten (hebben ze vast zelf verklaard). Die korte stukjes van 26.000 gezichten vond ik wel een goed initiatief. Kwam dat ook van hen?
Niet meteen, nee, maar dat is hier niet het geval. Als, bijvoorbeeld, Fonkmeistah het gaat hebben over bewijs dat het internationale jodendom geïnfiltreerd is in dit kabinet, dan volstaat een simpel "o, Fonkmeistah". Zijn argumenten ontkrachten zou beter zijn, maar slechts wijzen op degene die het zegt is in dat geval al voldoende. Hetzelfde geldt voor Hemelrijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het komt niet echt overtuigend over als je iemand afserveert op de persoon ipv het argument.
Ik heb ook een tijdje van dat geestdodende werk gedaan. In een melkfabriek. Ik heb het 3 maanden volgehouden. Op het laatst begin je al na een half uur op de klok te kijken. En dan is 8 uur werken lang...quote:
Hoe doe jij dat?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:48 schreef Monidique het volgende:
De kunst is tijd te vergeten.
En jij gaat ze schofferen met Slachter?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef Monidique het volgende:
Mooi, ik ga even douchen en dan verplaats ik mij naar m'n kamer, want mijn zusje gaat haar verjaardag vieren met wat vriendinnetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |