abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33772039
Ik las het als dat ie Evra op rechts wilde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33772277
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Denk 't ja, al mag er wel 'n andere opkomende back komen om Neville te vervangen
Neville hoeft niet vervangen te worden hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33772303
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ik las het als dat ie Evra op rechts wilde.
Een opsteling lees je toch altijd voor van links naar rechts?
pi_33772335
Nee, opstellingen worden doorgaans gegeven vrnl. Maakt verder niet uit hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_33772343
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik dacht dat die man er niet zoveel in wilde steken.
United is al jaren de rijkste club ter wereld. Daar heeft Glazer niet zo gek veel mee te maken.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33772350
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Nee, opstellingen worden doorgaans gegeven vrnl. Maakt verder niet uit hoor.
Dat heb ik nog nooit iemand horen doen.
pi_33772413
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit iemand horen doen.
Altijd hoor. Alles wat in kranten en bladen afgedrukt wordt gaat van rechts naar links.
www.thuisuiteten.nl
pi_33772568
Als iedereen fit is:

Neville - Rio - Heinze - Evra
Bank: Brown, Silvestre en O'Shea(eventueel als middenvelder

Echt een goede verdediging hoor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33774227
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Altijd hoor. Alles wat in kranten en bladen afgedrukt wordt gaat van rechts naar links.
Oke, dat kan. Dan ben ik in de war met hoe ze dat doen op TV als ze de opstelling vragen aan de trainers.
pi_33784862
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:41 schreef fernando_redondo het volgende:
Als iedereen fit is:

Neville - Rio - Heinze - Evra
Bank: Brown, Silvestre en O'Shea(eventueel als middenvelder

Echt een goede verdediging hoor
vidic mag niet eens op de bank zitten??
ik vind persoonlijk vidic echt een hele goede aankoop. volgde hem al toen ie nog bij rode ster speelde en was op jonge leeftijd als ontzettend goed.
is niet echt een speler voor de prachtige lange pass ofzo, maar is een ongelovelijke goede verdediger die je echt niet zomaar voorbij komt. op snelheid zal hij ook niet vaak geklopt worden.
kortom samen met evra is de defensie in 2 dagen tijd echt dubbel zo sterk geworden!!
pi_33793346
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

Oke, dat kan. Dan ben ik in de war met hoe ze dat doen op TV als ze de opstelling vragen aan de trainers.
Die beginnen toch ook gewoon met de rechtsback meestal??
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:40:46 #62
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33794900
Ben eindelijk blij dat de verdediging versterkt is. Want O'Shea moet er gewoon naast staan natuurlijk. Die kieran richardson komt ook nog tekort. Al ben ik wel benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden zelf denk ik Brown of Silvestre en als straks Heinze terug is word het helemaal moeilijk want dat is de beste verdediger van heel Engeland. Maar dat is mijn mening

oowja

* Dos37 heeft nog vertrouwen in de titel

[ Bericht 17% gewijzigd door Dos37 op 07-01-2006 12:41:33 (edit) ]
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33797623
Heinze is idd wereldklasse. Silvestre en Brown zullen er idd naas komen te staan. Thank God.
pi_33807040
John O'Shea is een coole speler. Niks minder dan een Neville.
www.thuisuiteten.nl
pi_33834714
daarom is neville in mijn ogen ook aan vervanging toe, net als o'shea dat was!!
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:57:40 #66
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33933835
Evra is ook definitief binnen
- "I need Tipi for my bunghole" -
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:18:07 #67
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_33935903
Zo vanavond Blackburn..

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:41:11 #68
Are you threatening me?!
pi_34047660
Geen geweldige tussenstand
pi_34047903
United....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:06:31 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34048343
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:45:37 #71
Are you threatening me?!
pi_34049481
Godverkutzooi
pi_34056577
Wat hebben ze gedaan?
www.thuisuiteten.nl
pi_34056670
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Wat hebben ze gedaan?
3-1 verloren van City. Rood voor primadonna.
pi_34056758
Ah, dat is een goede uitslag. Sneu voor Sar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:43:31 #75
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34057963
zonde hoor
pi_34059358
pi_34066809
3-1, mooie score .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_34167395
Van Nistelrooy, C. Ronaldo raken slaags
17 januari 2006, 17:44
Door: Jurian Ubachs
Manchester United-sterren Ruud van Nistelrooy en Cristiano Ronaldo zijn op de training kortstondig slaags geraakt, alvorens ze uit elkaar werden gehaald door teamgenoten. Aanleiding was de rode kaart die Ronaldo dit weekend kreeg.
De twee hebben nogal een verschillend weekend achter de rug. Ronaldo werd met rood het veld af gestuurd waardoor alle hoop om nog te winnen van Manchester City kon laten varen, terwijl Ruud van Nistelrooy juist de enige treffer voor de The Red Devils wist te maken.

Tijdens de training wisselden de beide spelers over en weer beledigingen uit en er werd flink gescholden. Uiteindelijk kwam het zelfs bijna tot een ordinaire vechtpartij, ware het niet dat alerte teamgenoten hen uit elkaar haalden. Sir Alex Ferguson heeft de beide kemphanen al gesproken. Of er voor de spelers consequenties aan vast zullen zitten, is nog niet bekend.
pi_34167563
Kut-koters.
pi_34167592
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:15:02 #81
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_34167664
van nistelrooij is ook zo een prutser dat hij zich laat provoceren door dat pikkie. En voor de camera altijd de ideale schoonzoon uithangen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_34172237
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef BennyNL het volgende:
van nistelrooij is ook zo een prutser dat hij zich laat provoceren door dat pikkie. En voor de camera altijd de ideale schoonzoon uithangen
Het lijkt me toch algemeen bekend dat Van Nistelrooy een extreem competitieve klootzak is, die altijd wil winnen en scoren. Daarmee is dan ook meteen zijn grootste kwaliteit genoemd.
pi_34173547
Ruud wordt denk ik een beetje de ouwe zeiklul, nu Keane weg is. Hij zit inmiddels al te lang bij die club zonder prijzen, en raakt zelf ook frustie. Jonge gasten die hem voorbijstreven enzo. Hij moet maar eens een frisse nieuwe omgeving opzoeken denk ik. Misschien een stapje terug richting NL.

Aardig wat incidentjes op zijn CV met die flapdrol. Het 'ik laat me provoceren door een postbode van Andorra' incident. Het 'ik schop Vlaar een bloedneus omdat ie mij op de training totaal uit de wedstrijd speelde' incident. Het 'ik schop die bidon richting Advocaat na mijn wissel en schreeuw laffaard in zijn face' incident. En de gebruikelijke PL akkefietjes met Arsenal&co.

Fanatieke gasten hou ik wel van, maar niet dit soort onzin. Bij Ruud lijkt het meer frustratie wegens zijn gebrekkig spel. Kuyt moet zich maar gaan opmaken voor een rol in de spits van Oranje, zie het steeds minder zitten in RVN.
pi_34173792
Ruud wil na dit seizoen naar Spanje, heb ik ergens gelezen.
pi_34173971
Lijkt mij niks abnormaals dat je woorden hebt met iemand die de wedstrijd verneukt.
pi_34174214
Een kerel van zijn leeftijd die al zoveel heeft meegemaakt moet evenwichtig handelen als een echte persoonlijkheid, en niet als een infantiele kemphaan een ego-fight gaan houden. Hij laat zich veel te vaak kennen en is zijn emotie's niet goed de baas, dat bevalt me steeds minder. Makkelijk uit zijn spel te halen die gasten, daar win je de WK-oorlog niet mee. Met de verkeerde dingen bezig, dat ie maar oefent op zijn aannames. Wat die Ronaldo ook heeft gedaan of gezegd, als hij echt The Man is los je dit anders op. Waarom hoor ik nooit dat Cocu over de schreef gaat op de training. Of v.d. Sar. Die zijn evenwichtiger en cooler.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:47:33 #87
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34183124
Van Nistelrooy denkt dat ie de redder is van Man U
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34184327
Gelukkig werd Cocu niet uit de wedstrijd gehaald tegen Andorra en door Neuser.

Verder heeft Ruud natuurlijk gelijk dat hij er wat van zegt. Hij is niet voor niets een van de best betalende, ervaren en langszittende speler van MU
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34185109
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef fernando_redondo het volgende:
Gelukkig werd Cocu niet uit de wedstrijd gehaald tegen Andorra en door Neuser.
Door je tegenstander op laten naaien is toch wel effe heel iets anders dan op de vuist gaan met je ploeggenoten, knietjes uitdelen aan hen, of je eigen trainer voor het oog van de camera op de korrel nemen.
quote:
Verder heeft Ruud natuurlijk gelijk dat hij er wat van zegt. Hij is niet voor niets een van de best betalende, ervaren en langszittende speler van MU
Holy Ruud de onfeilbare.

Je weet niet eens wat exact gezegd is, hoe kun je dan een van de 2 gelijk geven. Maar dus als een ploeggenoot van Ruud rood incasseert is het volgens jou normaal dat ie hem een training erna op zijn gezicht timmert. Oke, lekker volwassen en professioneel. De Rooney-Norm zeg maar.
pi_34189003
Ik begrijp niet dat sommigen hier zeggen dat ferdinand zijn plaats niet waard zou zijn... Volgens mij is hij de allerbeste centrale verdediger ter wereld. En ik ben lang niet alleen in die mening. In 2003 was hij 8 maanden geschorst; dat seizoen eindigden ze slechts derdes. Het volgende seizoen (2004-2005) pakten ze over heel 't seizoen slechts 26 tegengoals in 38 wedstrijden...
Het bewijst natuurlijk niets, maar de 18miljoen pond die leeds aan westham betaalde voor hem, was toen een recordbedrag voor verdedigers. De 30miljoen pond die man utd twee jaar later aan leeds betaalde, is nog altijd een recordbedrag voor verdedigers.
Ook dat fergusson in twijfel getrokken wordt . Wat hij al allemaal bereikt heeft met man utd; de spelers die hij ontdekt heeft... Hij heeft zelf een jaartje geleden gezegd dat ze in een fase zaten waarin ze terug moeten gaan opbouwen, en daar zijn ze heel goed mee bezig vind 'k.

[ Bericht 6% gewijzigd door DenSuperieurenVlaeminck op 18-01-2006 05:04:59 ]
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_34189371
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Ruud wil na dit seizoen naar Spanje, heb ik ergens gelezen.
Ik zou ook weggaan bij Man U.
Sfeer is daar niet al te lekker
pi_34191455
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 04:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ook dat fergusson in twijfel getrokken wordt . Wat hij al allemaal bereikt heeft met man utd; de spelers die hij ontdekt heeft... Hij heeft zelf een jaartje geleden gezegd dat ze in een fase zaten waarin ze terug moeten gaan opbouwen, en daar zijn ze heel goed mee bezig vind 'k.
bij een topclub als united worden constant topprestaties van je verwacht, je hebt geen tijd om op te gaan bouwen. het elftal moet er altijd staan. maar als je het toch over opbouwen hebt zijn ze deze transferperiode goed bezig geweest als je het mij vraagt!
pi_34248433
Die Bardsley die gisteren mee mocht doen is wel een superbeperkte voetballer. Die komt nog tekort voor het tweede van fc omniworld.
pi_34248483
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef El_Bassie het volgende:
Die Bardsley die gisteren mee mocht doen is wel een superbeperkte voetballer. Die komt nog tekort voor het tweede van fc omniworld.
Maar die Rossi, die is wel goed. Zelfs te goed voor het eerste van Omniworld.
pi_34249790
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Maar die Rossi, die is wel goed. Zelfs te goed voor het eerste van Omniworld.
die zal het fysieke spel van de PL nooit aankunnen man die gast lijkt net een dwerg...leuk voor em dattie goeie techniek heeft, maar met een lichaam van een jochie heb ej daar niet zoveel aan
pi_34252049
Nou, dat is afwachten. Zola was ook niet groot.
www.thuisuiteten.nl
pi_34252085
En hoe lang is die Rooney? Net zo lang als zijn nek dik is, geloof ik.
pi_34252195
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Beschouw het volgende:
En hoe lang is die Rooney? Net zo lang als zijn nek dik is, geloof ik.
Rooney is sterk...heb je dat lijf van Rossi ooit gezien?

pi_34252406
Hij heeft in ieder geval al een wijde broek aan
pi_34289528
Van Rossi gaan we nog een hoop plezier beleven.

Bardsley komt idd ruim te kort voor dit niveau. Richardson deed het ook puik op de linkshalf, daar zie ik hem toch liever dan als op de linksback.

En MM, de BBC had het ook de hele tijd over centre-back, niks centre-half.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')