Neville hoeft niet vervangen te worden hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Denk 't ja, al mag er wel 'n andere opkomende back komen om Neville te vervangen
Een opsteling lees je toch altijd voor van links naar rechts?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ik las het als dat ie Evra op rechts wilde.
United is al jaren de rijkste club ter wereld. Daar heeft Glazer niet zo gek veel mee te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat die man er niet zoveel in wilde steken.
Dat heb ik nog nooit iemand horen doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Nee, opstellingen worden doorgaans gegeven vrnl. Maakt verder niet uit hoor.
Altijd hoor. Alles wat in kranten en bladen afgedrukt wordt gaat van rechts naar links.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand horen doen.
Oke, dat kan. Dan ben ik in de war met hoe ze dat doen op TV als ze de opstelling vragen aan de trainers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Altijd hoor. Alles wat in kranten en bladen afgedrukt wordt gaat van rechts naar links.
vidic mag niet eens op de bank zitten??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:41 schreef fernando_redondo het volgende:
Als iedereen fit is:
Neville - Rio - Heinze - Evra
Bank: Brown, Silvestre en O'Shea(eventueel als middenvelder
Echt een goede verdediging hoor
Die beginnen toch ook gewoon met de rechtsback meestal??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Dan ben ik in de war met hoe ze dat doen op TV als ze de opstelling vragen aan de trainers.
3-1 verloren van City. Rood voor primadonna.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Wat hebben ze gedaan?
Het lijkt me toch algemeen bekend dat Van Nistelrooy een extreem competitieve klootzak is, die altijd wil winnen en scoren. Daarmee is dan ook meteen zijn grootste kwaliteit genoemd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef BennyNL het volgende:
van nistelrooij is ook zo een prutser dat hij zich laat provoceren door dat pikkie. En voor de camera altijd de ideale schoonzoon uithangen
Door je tegenstander op laten naaien is toch wel effe heel iets anders dan op de vuist gaan met je ploeggenoten, knietjes uitdelen aan hen, of je eigen trainer voor het oog van de camera op de korrel nemen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef fernando_redondo het volgende:
Gelukkig werd Cocu niet uit de wedstrijd gehaald tegen Andorra en door Neuser.
Holy Ruud de onfeilbare.quote:Verder heeft Ruud natuurlijk gelijk dat hij er wat van zegt. Hij is niet voor niets een van de best betalende, ervaren en langszittende speler van MU
Ik zou ook weggaan bij Man U.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Ruud wil na dit seizoen naar Spanje, heb ik ergens gelezen.
bij een topclub als united worden constant topprestaties van je verwacht, je hebt geen tijd om op te gaan bouwen. het elftal moet er altijd staan. maar als je het toch over opbouwen hebt zijn ze deze transferperiode goed bezig geweest als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ook dat fergusson in twijfel getrokken wordt. Wat hij al allemaal bereikt heeft met man utd; de spelers die hij ontdekt heeft... Hij heeft zelf een jaartje geleden gezegd dat ze in een fase zaten waarin ze terug moeten gaan opbouwen, en daar zijn ze heel goed mee bezig vind 'k.
Maar die Rossi, die is wel goed. Zelfs te goed voor het eerste van Omniworld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef El_Bassie het volgende:
Die Bardsley die gisteren mee mocht doen is wel een superbeperkte voetballer. Die komt nog tekort voor het tweede van fc omniworld.
die zal het fysieke spel van de PL nooit aankunnen manquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar die Rossi, die is wel goed. Zelfs te goed voor het eerste van Omniworld.
Rooney is sterk...heb je dat lijf van Rossi ooit gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Beschouw het volgende:
En hoe lang is die Rooney? Net zo lang als zijn nek dik is, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |