kunt ze better majstro signenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:34 schreef Dos37 het volgende:
Vind 10 miljoen wel een boel geld. Maarja hopen dat het een topper is.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar waar haalt ManU al dat geld vandaan?
Silvestre waarschijnlijk, ik heb (op www.manutd.com dacht ik) gelezen dat Vidic ten koste van hem gaat spelen.. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef Radegast het volgende:
Wie raakt zijn plekkie in de basis kwijtt als die Vidic gaat spelen? Ferdinand?
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra dan denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
Dus 't zal dus ongeveer dit worden: Evra-Vidic-Ferdinand-Neville?
Maar dat zegt ie toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra dan denk ik.
Rio al 20 keer gespeeld dit seizoen in de competitie, dus die is onomstreden.
Neville hoeft niet vervangen te worden hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Denk 't ja, al mag er wel 'n andere opkomende back komen om Neville te vervangen
Een opsteling lees je toch altijd voor van links naar rechts?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ik las het als dat ie Evra op rechts wilde.
United is al jaren de rijkste club ter wereld. Daar heeft Glazer niet zo gek veel mee te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat die man er niet zoveel in wilde steken.
Dat heb ik nog nooit iemand horen doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Nee, opstellingen worden doorgaans gegeven vrnl. Maakt verder niet uit hoor.
Altijd hoor. Alles wat in kranten en bladen afgedrukt wordt gaat van rechts naar links.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand horen doen.
Oke, dat kan. Dan ben ik in de war met hoe ze dat doen op TV als ze de opstelling vragen aan de trainers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Altijd hoor. Alles wat in kranten en bladen afgedrukt wordt gaat van rechts naar links.
vidic mag niet eens op de bank zitten??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:41 schreef fernando_redondo het volgende:
Als iedereen fit is:
Neville - Rio - Heinze - Evra
Bank: Brown, Silvestre en O'Shea(eventueel als middenvelder
Echt een goede verdediging hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |