Inderdaad, in de Playboy foto's was ze toch iets "paalbaarder"quote:
Zeker!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
De Playboy-pics zijn wel lekker.
Wuaaah zeker niet man, scheve neus scheve tieten, scheefquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
gelukkig is me lul ook niet helemaal recht dus dan moet et gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wuaaah zeker niet man, scheve neus scheve tieten, scheef![]()
That's ze spirit!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:20 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
gelukkig is me lul ook niet helemaal recht dus dan moet et gaan![]()
![]()
Integendeel. Mensen zonder enige inhoud mogen van mij zonder pardon verbannen worden naar verre oorden, al helemaal als ze teren op de belastingcenten van het volk en gezien worden als een rolmodel.quote:
JIj niet dan? Ik durf te wedden dat mevrouw de medium nog aardig wat truuks in haar (bovennatuurlijke) trukendoos heeft. Misschien kan ze een aantal lekkere geesten (wel vrouwelijk!) erbij halen voor een trio, quatroquote:
belastingcenten? leg uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Integendeel. Mensen zonder enige inhoud mogen van mij zonder pardon verbannen worden naar verre oorden, al helemaal als ze teren op de belastingcenten van het volk en gezien worden als een rolmodel.![]()
O ja, Talpa![]()
Ja. maar die kan alleen Char zien. Dus wat heb jij er dan voor plezier aan? Als je 't trouwens op Char doet heb je zowiezo iets met geesten van overleden mensen, want Char is zelf ook een karkas.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef 455H07E het volgende:
[..]
JIj niet dan? Ik durf te wedden dat mevrouw de medium nog aardig wat truuks in haar (bovennatuurlijke) trukendoos heeft. Misschien kan ze een aantal lekkere geesten (wel vrouwelijk!) erbij halen voor een trio, quatro
Door de nieuwe veranderingen van de Raad van Bestuur van de publieke omroepen, zal "onze" Rebecca vast over een aantal jaar een programma als "Pimp my Church" op de EO gaan presenteren. Van onze belastingcenten welteverstaan.quote:
Ik zou dan zeker niet moeten denken aan seks met Hans Kazan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef 455H07E het volgende:Ik durf te wedden dat mevrouw de medium nog aardig wat truuks in haar (bovennatuurlijke) trukendoos heeft.
Die zaagt halverwege het voorspel je pielemans doormidden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zou dan zeker niet moeten denken aan seks met Hans Kazan.![]()
bedankt voor het inkoppen van een leuke grap, sukkel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Die zaagt halverwege het voorspel je pielemans doormidden.
Graag gedaan schatquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef the900 het volgende:
[..]
bedankt voor het inkoppen van een leuke grap, sukkel.
Ja Hans Kazan is dan ook weer een vent en voor mij is sex met een vent not donequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zou dan zeker niet moeten denken aan seks met Hans Kazan.![]()
Momentje.. eerst nog even d'r overheen zodat ik ook interessant kan gaan doen in showbizz land.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Dirktator het volgende:
naar bijvoorbeeld de jungle van Aruba te sturen, zodat wij hier van ze verlost zijn.
Ik snap 'm eigenlijk nog steeds nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef the900 het volgende:
[..]
bedankt voor het inkoppen van een leuke grap, sukkel.
Een bakje gele vla is lekkerder.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
Waar is dat ook alweer van?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Ging loos met Rebecca, maar vond hier niet zo lekkah
Had haar niet meer nodig dus passte der naar Beckham.![]()
Als dit al een Playboy-waardige vrouw is tegenwoordig wil ik niet weten wat dat over twintig jaar isquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:30 schreef de_puta_madre het volgende:
Je gaat toch geen playboy-waardige vrouwen verbannen??![]()
Vind Paris toch wel knapper dat Rebecca Loos op die foto's.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef BdR het volgende:
Rebecca Loos is een soort europese Paris Hilton...*ril*
[afbeelding] [afbeelding]
Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Vind Paris toch wel knapper dat Rebecca Loos op die foto's.
En het TS-bashen is weer begonnen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef B_BOY het volgende:
aandacht hoer..
Helemaal!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Steve-O het volgende:
tis een Plork .
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
Wat heeft zij voor een bobbel in d'r broek?quote:
Een oerwoud waar Tarzan zich thuis in zou voelenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:55 schreef Anus het volgende:
[..]
Wat heeft zij voor een bobbel in d'r broek?
Geen, dat lijkt maar zo, kijk maar:quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:55 schreef Anus het volgende:
een watte???quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:32 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij heeft ze een kloris
Misbruik?quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:00 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Haar lichaam spreekt een en al misbruik uit.
Er staan toch wel andere vrouwen in?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Een hele grote rede om die Playboy niet te kopen.
Pimp Paulusma.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer van?.
En ze is er nog overduidelijk trots op ook.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef B_BOY het volgende:
aandacht hoer..
Hmm, dikke plak maandverband?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:55 schreef Anus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2005 03:27 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Hmm, dikke plak maandverband?
(zoo en kijk nu nog maar is geil naar dat plaatje, mwehehe)
Dus wel goed geschikt voor aftrekmateriaal wil je zeggen? Jij liever dan ik, maar dat is jouw eigen opinie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:24 schreef Skinnymike het volgende:
Dit is de eerste post van Dirktator waarmee ik het volledig oneens ben. Ik vind t eigenlijk, afgaande op de playboyfoto's, best een lekker wijf![]()
Wat kan mij dr hersens nou schelen? Ik hoef dr toch niet mee over straat?
HahaHa!!i!iii11!!quote:Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Rebecca's Doos.
Dat was voor mij, DE afknapperquote:Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vond haar leuk, tot ik de PB pics zag
Check die tieten dan, die dingen zijn scheef menquote:Op maandag 12 december 2005 21:37 schreef Marruk het volgende:
Wel een goddelijk lichaam, alleen dat hoofd. Typische plork
Alsof jij er nee tegen zou zeggen als ze in je bed lagquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Check die tieten dan, die dingen zijn scheef men![]()
Hey, ik heb ook gevoelens en principesquote:Op maandag 12 december 2005 21:47 schreef Marruk het volgende:
[..]
Alsof jij er nee tegen zou zeggen als ze in je bed lag![]()
Zoja: Homo!
Dat is tenminste natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Check die tieten dan, die dingen zijn scheef men![]()
Die kopquote:
Ik vind het verschrikkelijk hoe ze praatquote:Op woensdag 21 december 2005 11:37 schreef la.femme.nikita het volgende:
..ze was gisteren bij Jensen in de studio. Hoe lang is ze weggeweest uit NL? (Zwaar verengelst, maar verder heb ik geen problemen met haar. Ook dat 'engels' niet.)
Nee man dat doet dat vieze wijf expres, toen het pas begon met beckham praatte ze redelijk normaal nl, en nu doet ze steeds zo achterlijk met : ik weet die woordje nietquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef RollTheDice het volgende:
Heel trots vertellen dat ze vloeiend 4 talen spreekt (Nederlands, Spaans, Frans & Engels). Maar zo vloeiend Nederlands spreekt ze niet. Ze heeft minimaal 5 keer moeten vragen wat een bepaald woord betekent.En het is niet bepaald zo dat Jenssen moeilijk taalgebruik bezigt. Ik vind het écht een doos!
En die foto's van haar lesbo-vriendin dan.Die was niet alleen lelijk, maar echt eng gewoon!
![]()
Ik had ook zoiets van: wtf?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef RollTheDice het volgende:
En die foto's van haar lesbo-vriendin dan.Die was niet alleen lelijk, maar echt eng gewoon!
![]()
...inderdaad, dat herken ik wel een beetje van iemand die altijd in Noorwegen heeft gewoond en daar Nederlands sprak met haar ouders thuis maar anders alleen een weekje tijdens de vakantie oid. Het is eigenlijk best liefquote:Op woensdag 21 december 2005 17:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Haar Nederlands is dat van iemand die eigenlijk nooit in Nederland heeft gewoond, maar het alleen thuis heeft gepraat. Het is in ieder geval wel vloeiend.
Inderdaad. Deze omhooggeneuqte "BN'er" met een Engels nep-accent terwijl ze Nederlands praat, is mijns inziens niet de titel "TV-ster" waardig!quote:
De dame in kwestie:quote:Het Britse fotomodel Louise Glover is helemaal hoteldebotel van Rebecca Loos. Na een wilde nacht met de Nederlandse heeft ze zelfs haar vriend aan de kant gezet. ''Door Rebecca klom ik tegen de muur op van extase. Ik had zoveel plezier dat ik zelfs mijn vriendje na achttien maanden dumpte en haar nu helemaal voor mezelf wil'', aldus het fotomodel.
Volgens het Britse tabloid News of the World ontmoette Glover Loos drie maanden geleden in een Londense nachtclub. Glover, die tot nu toe een mannenverslindster was, zegt nog steeds contact met de Nederlandse te hebben: ''Ik voel me als haar geheime minnares. Ze is de droom van elk meisje.''
Loos, die het december nummer van de Nederlandse Playboy siert, had eerder een lesbische verhouding met het bekende lingeriemodel Jenny Shimizu.
Het is een schande!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De dame in kwestie: [afbeelding]
Ergo, een ontzettend lekker ding die in bed duikt met zo'n verlept wijf: driewerf schande. In huize Dirktator is nog altijd een mooi plaatsje voor mevrouw Glover.![]()
Is idd een hele grote schandequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ergo, een ontzettend lekker ding die in bed duikt met zo'n verlept wijf: driewerf schande. In huize Dirktator is nog altijd een mooi plaatsje voor mevrouw Glover.![]()
Anyone?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:21 schreef rameijer het volgende:
Is er niet toevallig een homevideo uitgelekt?![]()
Dat zei ze toch ook over die andere, Rebbecca? Zeker wat loos met d'rquote:Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef missC het volgende:
Catfight om Angelina Jolie
"Lindsay moet één ding weten, er zal altijd maar één vrouw in Angie's leven zijn en dat ben ik. Brad is haar man, ik ben haar vrouw, heel simpel."
Dies wel mooi gek !quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:23 schreef Dirktator het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |