Inderdaad, in de Playboy foto's was ze toch iets "paalbaarder"quote:
Zeker!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
De Playboy-pics zijn wel lekker.
Wuaaah zeker niet man, scheve neus scheve tieten, scheefquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
gelukkig is me lul ook niet helemaal recht dus dan moet et gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wuaaah zeker niet man, scheve neus scheve tieten, scheef![]()
That's ze spirit!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:20 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
gelukkig is me lul ook niet helemaal recht dus dan moet et gaan![]()
![]()
Integendeel. Mensen zonder enige inhoud mogen van mij zonder pardon verbannen worden naar verre oorden, al helemaal als ze teren op de belastingcenten van het volk en gezien worden als een rolmodel.quote:
JIj niet dan? Ik durf te wedden dat mevrouw de medium nog aardig wat truuks in haar (bovennatuurlijke) trukendoos heeft. Misschien kan ze een aantal lekkere geesten (wel vrouwelijk!) erbij halen voor een trio, quatroquote:
belastingcenten? leg uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Integendeel. Mensen zonder enige inhoud mogen van mij zonder pardon verbannen worden naar verre oorden, al helemaal als ze teren op de belastingcenten van het volk en gezien worden als een rolmodel.![]()
O ja, Talpa![]()
Ja. maar die kan alleen Char zien. Dus wat heb jij er dan voor plezier aan? Als je 't trouwens op Char doet heb je zowiezo iets met geesten van overleden mensen, want Char is zelf ook een karkas.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef 455H07E het volgende:
[..]
JIj niet dan? Ik durf te wedden dat mevrouw de medium nog aardig wat truuks in haar (bovennatuurlijke) trukendoos heeft. Misschien kan ze een aantal lekkere geesten (wel vrouwelijk!) erbij halen voor een trio, quatro
Door de nieuwe veranderingen van de Raad van Bestuur van de publieke omroepen, zal "onze" Rebecca vast over een aantal jaar een programma als "Pimp my Church" op de EO gaan presenteren. Van onze belastingcenten welteverstaan.quote:
Ik zou dan zeker niet moeten denken aan seks met Hans Kazan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef 455H07E het volgende:Ik durf te wedden dat mevrouw de medium nog aardig wat truuks in haar (bovennatuurlijke) trukendoos heeft.
Die zaagt halverwege het voorspel je pielemans doormidden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zou dan zeker niet moeten denken aan seks met Hans Kazan.![]()
bedankt voor het inkoppen van een leuke grap, sukkel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Die zaagt halverwege het voorspel je pielemans doormidden.
Graag gedaan schatquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef the900 het volgende:
[..]
bedankt voor het inkoppen van een leuke grap, sukkel.
Ja Hans Kazan is dan ook weer een vent en voor mij is sex met een vent not donequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zou dan zeker niet moeten denken aan seks met Hans Kazan.![]()
Momentje.. eerst nog even d'r overheen zodat ik ook interessant kan gaan doen in showbizz land.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Dirktator het volgende:
naar bijvoorbeeld de jungle van Aruba te sturen, zodat wij hier van ze verlost zijn.
Ik snap 'm eigenlijk nog steeds nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef the900 het volgende:
[..]
bedankt voor het inkoppen van een leuke grap, sukkel.
Een bakje gele vla is lekkerder.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
Waar is dat ook alweer van?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Ging loos met Rebecca, maar vond hier niet zo lekkah
Had haar niet meer nodig dus passte der naar Beckham.![]()
Als dit al een Playboy-waardige vrouw is tegenwoordig wil ik niet weten wat dat over twintig jaar isquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:30 schreef de_puta_madre het volgende:
Je gaat toch geen playboy-waardige vrouwen verbannen??![]()
Vind Paris toch wel knapper dat Rebecca Loos op die foto's.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef BdR het volgende:
Rebecca Loos is een soort europese Paris Hilton...*ril*
[afbeelding] [afbeelding]
Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Vind Paris toch wel knapper dat Rebecca Loos op die foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |