abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32946437
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef RetepV het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je er ook van als je maar één klant hebt. Wel netjes dat ze Klant dan met een hoofdletter schrijven.
Ja, dat deed ik.
pi_32946441
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef danos het volgende:

[..]

Jij geeft toch wel de meest loze argumenten zeg, JEZUS CHRISTUS!!!

Natuurlijk mag je verhaal halen bij de conducteurs, en dan in ieder geval waarom de trein 10 minuten stil stond en al 10 minuten langzaam rijdt en nog GVD niks is omgeroepen. De conducteurs zijn het gezicht van de NS dus terecht bij hen te klagen.

Als ik bij de Mediamarkt een tv koop, en hij gaat stuk, dan ga ik tochook naar de winkel terug, en ga ik niet meteen bellen voor een afspraak met de regiomanager,vestigingsmanager,directeur of weet ik wat.

Denk ff na zeg, gvd, ik koel liever mijn woede op conducteurs dan op mijn medepassagiers
Nou nou nou nou nou wat een gescheld gelijk weer. Is dat nu werkelijk nodig. Doe even normaal zeg.

Verder, ik ben het wel met je eens dat het ontzettend irritant is dat de NS vaak geen informatie geeft over waarom er vertraging is of waarom een trein langzaam gaat. Maar als je zoiets wilt weten dan kun je het ook gewoon vragen aan de conducteur in plaats van flauwe opmerkingen te gaan maken.
pi_32946461
Tja, ze doen er 'echt alles' aan. Behalve de stations te moderniseren...

Moet je eens kijken naar stations in andere landen. Dat ziet er echt een stuk beter uit.

De Nederlandse stations zijn gewoon een exponent van het bestuur van de NS: conservatieve oude rotzooi.
pi_32946477
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef danos het volgende:

[..]

Jij geeft toch wel de meest loze argumenten zeg, JEZUS CHRISTUS!!!

Natuurlijk mag je verhaal halen bij de conducteurs, en dan in ieder geval waarom de trein 10 minuten stil stond en al 10 minuten langzaam rijdt en nog GVD niks is omgeroepen. De conducteurs zijn het gezicht van de NS dus terecht bij hen te klagen.

Als ik bij de Mediamarkt een tv koop, en hij gaat stuk, dan ga ik tochook naar de winkel terug, en ga ik niet meteen bellen voor een afspraak met de regiomanager,vestigingsmanager,directeur of weet ik wat.

Denk ff na zeg, gvd, ik koel liever mijn woede op conducteurs dan op mijn medepassagiers
Lijkt me idd dat je medewerkers kan aanspreken op slechte service of als je een vraag hebt....
pi_32946524
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou nou nou nou nou wat een gescheld gelijk weer. Is dat nu werkelijk nodig. Doe even normaal zeg.

Verder, ik ben het wel met je eens dat het ontzettend irritant is dat de NS vaak geen informatie geeft over waarom er vertraging is of waarom een trein langzaam gaat. Maar als je zoiets wilt weten dan kun je het ook gewoon vragen aan de conducteur in plaats van flauwe opmerkingen te gaan maken.
Ik weet niet hoor, maar 9 van de 10 keer zit die conducteur met zijn dikke vieze fatsige vette reet lekker in de eerste klas te chillen mijn zijn vriendjes, en zie ik die hele kneus niet. Dus asjeblieft zeg, geloof mij nou maar ik weet waar ik het over heb.

Als je maandenlang nagenoeg iedere dag vertraging hebt, dan is het geen kwestie meer van vragen, maar dan moet je er gewoon keihard opslaan voordat je tot zijn suffe kop in de 1e klas doordringt
Even a broken clock is right twice a day.
pi_32946527
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef RetepV het volgende:
Tja, ze doen er 'echt alles' aan. Behalve de stations te moderniseren...

Moet je eens kijken naar stations in andere landen. Dat ziet er echt een stuk beter uit.

De Nederlandse stations zijn gewoon een exponent van het bestuur van de NS: conservatieve oude rotzooi.
Nou, dat is ook weer onzin. In Wales heb je soms geeneens stations op de plaatsen waar de treinen stoppen. In Engeland heb je wellicht mooie stations maar echt aftandse treinen. In Italie heb je én aftandse stations en ouderwetse treinen en ga zo nog maar ff door.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:36:34 #32
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_32946586
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef HPoi het volgende:

[..]

Lijkt me idd dat je medewerkers kan aanspreken op slechte service of als je een vraag hebt....
Tuurlijk! Maar er is een groot verschil tussen iemand aanspreken,
of iemand lopen fucken / belachelijk maken / bedreigen.
Maar ik zal wel gewoon ouderwets zijn, het is vast veel hipper om op hoge poten met veel gevloek verhaal te gaan halen en als je dan repliek krijgt roepen dat ie je moet respecteren.
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_32946595
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef danos het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar 9 van de 10 keer zit die conducteur met zijn dikke vieze fatsige vette reet lekker in de eerste klas te chillen mijn zijn vriendjes, en zie ik die hele kneus niet. Dus asjeblieft zeg, geloof mij nou maar ik weet waar ik het over heb.

Als je maandenlang nagenoeg iedere dag vertraging hebt, dan is het geen kwestie meer van vragen, maar dan moet je er gewoon keihard opslaan voordat je tot zijn suffe kop in de 1e klas doordringt
Ook al heb je gelijk, ik heb geen behoefte om jou te geloven. Dat krijg je als je zo praat; dan nemen mensen je ook niet serieus. Groot gelijk dat die conducteurs daar gaan zitten als er van die idiote pubers als jij in de trein zitten, daar zou ik me ook niet druk om gaan maken.
pi_32946617
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou, dat is ook weer onzin. In Wales heb je soms geeneens stations op de plaatsen waar de treinen stoppen. In Engeland heb je wellicht mooie stations maar echt aftandse treinen. In Italie heb je én aftandse stations en ouderwetse treinen en ga zo nog maar ff door.
Nou, ok, ik bedoelde dus NIET Engeland . Kom op zeg, de woorden 'Engeland' en 'Conservatief' zijn synoniemen van elkaar. En ook Italie is een conservatieve bende.

Kijk eens naar stations in de VS of stations in Azie, bijvoorbeeld Singapore of Japan. Of kjk eens naar Duitse stations. Iets minder modern, maar die hebben ook weinig problemen. Terwijl half Duitsland dagelijks met de trein gaat.

Hier in Nederland heb je longontsteking-stations. Gratis terwijl u wacht.
pi_32946641
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef RetepV het volgende:
Tja, ze doen er 'echt alles' aan. Behalve de stations te moderniseren...

Moet je eens kijken naar stations in andere landen. Dat ziet er echt een stuk beter uit.

De Nederlandse stations zijn gewoon een exponent van het bestuur van de NS: conservatieve oude rotzooi.
Niet alle stations hoor
pi_32946676
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nou, ok, ik bedoelde dus NIET Engeland . Kom op zeg, de woorden 'Engeland' en 'Conservatief' zijn synoniemen van elkaar. En ook Italie is een conservatieve bende.

Kijk eens naar stations in de VS of stations in Azie, bijvoorbeeld Singapore of Japan. Of kjk eens naar Duitse stations. Iets minder modern, maar die hebben ook weinig problemen. Terwijl half Duitsland dagelijks met de trein gaat.

Hier in Nederland heb je longontsteking-stations. Gratis terwijl u wacht.
Wellicht, ik heb nog nooit stations in Azie gezien. Ik vraag me echter af hoe modernere stations bij kunnen dragen aan minder vertragingen?
pi_32946711
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik vraag me echter af hoe modernere stations bij kunnen dragen aan minder vertragingen?
Meerdere roltrappen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:41:10 #38
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_32946719
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nou, ok, ik bedoelde dus NIET Engeland . Kom op zeg, de woorden 'Engeland' en 'Conservatief' zijn synoniemen van elkaar. En ook Italie is een conservatieve bende.

Kijk eens naar stations in de VS of stations in Azie, bijvoorbeeld Singapore of Japan. Of kjk eens naar Duitse stations. Iets minder modern, maar die hebben ook weinig problemen. Terwijl half Duitsland dagelijks met de trein gaat.
Ja, maar kijk maar eens naar rusland, of china, of hongarije, of spanje, of griekenland....

Kortom, NATUURLIJK zijn er plekken waar het beter gaat.
Er zijn OOK plekken waar het slechter gaat.
Maar vaak zijn de situaties totaal niet te vergelijken, zowel qua infrastructuur, qua geld wat ze te besteden hebben, qua nationale eisen en wetten waar ze zich wel/niet aan te houden hebben,
etc..
Tuurlijk is er ruimte voor verbetering, maar om nou te doen alsof je in een 3e-wereld-land-voor-treinen woont is ook weer een beetje overdreven
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_32946729
Station Hilversum is een mooi voorbeeld. Een splinternieuw stationsgebouw, maar de perrons zijn nog steeds dezelfde ouwe meuk als 30 jaar terug. Sommige tegels liggen al 20 jaar scheef.

Hoe kun je nou verwachten dat mensen zich gaan verdelen over de deuren van de treinen als er maar 1 plek op het hele perron is waar je GEEN longonststeking oploopt?
pi_32946760
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ook al heb je gelijk, ik heb geen behoefte om jou te geloven. Dat krijg je als je zo praat; dan nemen mensen je ook niet serieus. Groot gelijk dat die conducteurs daar gaan zitten als er van die idiote pubers als jij in de trein zitten, daar zou ik me ook niet druk om gaan maken.
Kijk normaal gesproken hou ik gewoon mijn oogjes dicht, en laat ik netjes mijn kaartje zien, ALS ze al komen kijken. Maar als ze niet komen kjken, lopen ik gewoon ff naar de 1e klas, spuug ik een paar keer in zijn gezicht, en zeg ik: Bedankt HE Ome JOOP!, en daarna ga ik nog ff langs de machinist om een paar kletsers uit te delen, en dan ben ik meestal toch nog wel op tijd op de bestemming
Even a broken clock is right twice a day.
pi_32946779
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Meerdere roltrappen .
Hehe ja das waar...daar slaat de NS de plank ook wel mis. Zoals bij het nieuwe Bijlmer station. ´t Wordt echt wel mooi, maar er is ook maar weer 1 (rol)trap naar het perron toe (tot nu dan). Ja, als je dan dit soort maatregelen wilt gaan nemen, begin dan ook bij de bron en ga nieuw te ontwerpen stations niet zo inrichten dat mensen allemaal op 1 punt binnenkomen.

(Al vraag ik me ook af wie precies de stations laat bouwen, de NS of ProRail?)
pi_32946822
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ja, maar kijk maar eens naar rusland, of china, of hongarije, of spanje, of griekenland....

Kortom, NATUURLIJK zijn er plekken waar het beter gaat.
Er zijn OOK plekken waar het slechter gaat.
Maar vaak zijn de situaties totaal niet te vergelijken, zowel qua infrastructuur, qua geld wat ze te besteden hebben, qua nationale eisen en wetten waar ze zich wel/niet aan te houden hebben,
etc..
Tuurlijk is er ruimte voor verbetering, maar om nou te doen alsof je in een 3e-wereld-land-voor-treinen woont is ook weer een beetje overdreven
Als ze de informatieborden beter en met meer informatie zouden updaten zou dat al wat schelen. Als ik moet wachten om te horen dat mijn trein op een ander perron vertrekt en dat maar om de 5 minuten word omgeroepen sta ik voor niks wortel te schieten op het verkeerde perron als ik die boodschap net gemist heb.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_32946828
en wat dacht je dan in godsnaam van die kaartjesautomaten. Jemig, als ik in apeldoorn een kaartje wil halen, moet ik 15 minuten aanwezig zijn omdat er aan de kant van de auto´s maar 1 (door een zwerver ondergepiste) automaat is. En als er dan 2 omaatjes en een gehandicapte staan, dan red ik dat niet eens in een kwartier.

Kijk de NS moet niet gaan beginnen met zeuren, want dan heb ik ook nog wel wat dingetjes!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_32946831
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Nielsch het volgende:
Ja, als je dan dit soort maatregelen wilt gaan nemen, begin dan ook bij de bron en ga nieuw te ontwerpen stations niet zo inrichten dat mensen allemaal op 1 punt binnenkomen.
Dan worden de personeelskosten voor de extra controles weer te hoog. Diezelfde extra controles die zogenaamd voor de veiligheid zouden zijn, maar op het overgrote deel van de stations alleen maar plaatsvinden tijdens de oh zo onveilige spits.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32946905
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dan worden de personeelskosten voor de extra controles weer te hoog. Diezelfde extra controles die zogenaamd voor de veiligheid zouden zijn, maar op het overgrote deel van de stations alleen maar plaatsvinden tijdens de oh zo onveilige spits.
Personeelskosten? Ze hadden 30 jaar geleden al toegangspoortjes moeten introduceren! Maar dat vonden ze toen te veel geld en dan nu gaan lopen miepen dat iedereen zwart rijdt. Duh!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:49:10 #46
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32946934
Beetje zwak van NS... Intercities laten ze juist minimaal 5 minuten per station wachten, om vertraging op te kunnen vangen (Rotterdam ==> Maastricht o.i.d. staat zo'n 40 minuten stil op tussengelegen stations!).
En als ze dan te laat aankomen zakken, moet je heel snel instappen....

Ze moeten die sukkels die pal voor de deur blijven staan als je wilt uitstappen eens schoppen!
censuur :O
pi_32946966
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
Personeelskosten? Ze hadden 30 jaar geleden al toegangspoortjes moeten introduceren! Maar dat vonden ze toen te veel geld en dan nu gaan lopen miepen dat iedereen zwart rijdt. Duh!
Zelfs in ENGELAND hebben ze al jaren toegangspoortjes...
pi_32946983
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Tuurlijk! Maar er is een groot verschil tussen iemand aanspreken,
of iemand lopen fucken / belachelijk maken / bedreigen.
Maar ik zal wel gewoon ouderwets zijn, het is vast veel hipper om op hoge poten met veel gevloek verhaal te gaan halen en als je dan repliek krijgt roepen dat ie je moet respecteren.
O, maar ik had het ook niet over schelden tegen de conducteur etc. Je mag wel gewoon kritiek op zijn bedrijf hebben.
pi_32947001
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Beetje zwak van NS... Intercities laten ze juist minimaal 5 minuten per station wachten, om vertraging op te kunnen vangen (Rotterdam ==> Maastricht o.i.d. staat zo'n 40 minuten stil op tussengelegen stations!).
En als ze dan te laat aankomen zakken, moet je heel snel instappen....

Ze moeten die sukkels die pal voor de deur blijven staan als je wilt uitstappen eens schoppen!
In Japan zijn de mensen zo netjes om in de rij te gaan staan bij de plek waar de deuren openen. Maar ja, ga jij maar eens de mentaliteit van mensen veranderen. Dat lukt je never
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_32947007
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef danos het volgende:
en wat dacht je dan in godsnaam van die kaartjesautomaten. Jemig, als ik in apeldoorn een kaartje wil halen, moet ik 15 minuten aanwezig zijn omdat er aan de kant van de auto´s maar 1 (door een zwerver ondergepiste) automaat is. En als er dan 2 omaatjes en een gehandicapte staan, dan red ik dat niet eens in een kwartier.

Kijk de NS moet niet gaan beginnen met zeuren, want dan heb ik ook nog wel wat dingetjes!
KIJK!, dat bedoel ik. Tis erg zwak om de Klant aan te gaan pakken. Probeer eerst eens je eigen bedrijf gesmeerd te laten lopen, dan kan je altijd nog wat van je klanten gaan verlangen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')