quote:Dit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef moussy het volgende:
Ik laat me ieder jaar weer door René overhalen om een boom in huis te zetten, maar het is zo'n sta-in-de-wegDit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen, die zijn te kitsch voor woorden, maar maken het nét leuk
Nou ik vind jou wel heel nuttig voor de vrijdagmiddag moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
[..]
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?![]()
Grote boom staat op zolder en blijft op zolderquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
[..]
Let je wel op dat je niet boven je budget komt mevrouw de uitkeringsgerechtigdequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Grote boom staat op zolder en blijft op zolderenneh, de troep is op mijn nuttige donderdag gekocht
Ja hoor, hier in Amsterdam (vlak bij het Waterlooplein) zit een winkel die er een heeeeeeelboel verkooptquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
Wisten jullie dat die monchichi aapjes nog gewoon te koopzijn? Ik zie ze bij de neckerman staanIk wil ze ik wil ze ik wil ze.
Ik ga ook nog ff nuttig doen vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef bixister het volgende:
m@x, ik had vorig jaar ook grote twijfels over hoe dat zou gaan met die boom maar Piet is er keurig vanaf gebleven nadat ie zich een keer flink geprikt had aan de dennenaalden. dus misschien valt het wel mee?
ik vind dat altijd even moeilijk hoor, dat omschakelen naar kerstversiering, zeker zo direct na sinterklaas. ben er nog niet helemaal klaar voor merk ik.![]()
zo, heb ik ff een nuttige post geplaatst of niet, mensen!?![]()
ach ik gooi nu vast mijn frustratie eruit, scheelt weer een paar conducteurs en machinisten die met vleeswonden naar het ziekenhuis moeten straks als ik weer vertraging hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef jessie het volgende:
Danos volgens mij moet jij echt ff langs r en p hoor!!!! Echt daar helpen ze je heel goed. Voor ons hier onbegonnen werk, sorry en succes
Ach gos... je hebt het wel héél erg zwaar he?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef danos het volgende:
[..]
ach ik gooi nu vast mijn frustratie eruit, scheelt weer een paar conducteurs en machinisten die met vleeswonden naar het ziekenhuis moeten straks als ik weer vertraging heb![]()
Goed, ik zou het doorgeven aan M@xquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef jessie het volgende:
Luchtbel, zelfs Bo en Jans konden een kerstboom aan. En toen hadden we ook nog poezen. Moet lukken met Jolie. Ze zal het prachtig vinden.
naja bijstandsmoussy heeft het vast nog een stuk zwaarderquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ach gos... je hebt het wel héél erg zwaar he?!
Ik heb geen idee, stel bijstandsmoussy hier eens voor, misschien kunnen we helpen met low-budgettipsquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:55 schreef danos het volgende:
[..]
naja bijstandsmoussy heeft het vast nog een stuk zwaarder![]()
Ik zou een klein beschaafd boompje doen. De geur is namelijk wel erg lekker en helpt dan mss wel mee, net als dat men met bakgeurtjes nog wel eens wat kan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Lishe het volgende:
heej, wat vinden jullie van het volgende kerstboom probleem... Ons huis komt volgende week te koop. Ik zit te twijfelen of het nu wel zo verstandig is een kerstboom te zetten. I.v.m. eventuele kijkers...![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Toen ben ik dus naar de Gamma gegaan, heb 2 nieuwe gehaald, opgebouwd, zooi ingeruimd en ik ben net met de eerste 2 teruggegaan naar de gamma om mijn geld terug te halen.![]()
zo'n leuke baby met kinderwagen en zo dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:07 schreef jessie het volgende:
Nee maar ze houd niet van mannen
Als ik het over de jongentjes op school heb dan zegt ze. Mama niet over praten, je weet toch dat ik niet van jongens hou
Koop je toch een nepper. Kijk of ze bij action wat hebben. Laatst hadden ze er zelfs motoren voor B. Die heeft ze dus ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Ja ik ken dat nog!!!
Bo vind die barbie auto wel leuk. Maar die vind ik dan weer te duur!
Morgen om 11 uur al! En het is nu bekend dat ik op dinsdag, vrijdag ga werken en zaterdag om de week.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Waneer ga je beginnen Spuuglokje?
Ik zet wel een handtekening op de kerstkaart, kun je die inlijsten.quote:
Ja, kan ik over wat anders leuteren dan mijn zoonquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Echt leuk hoor een baantje. ff wat anders dan alleen maar kinderen.
Blokker! ¤19.99 met 150 lampjes ingebouwd in de takken! (ook 150 cm hoog trouwens!)quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar ik wil niet piepklein
Ik wil grooooooooooooooooooooooooooooooooooooote kerstboom
Weet ik toch! Maar even serieus, ik verheug me erop dat ik meer gezien ga worden als Xandra, niet als moeder van... Maar wie weet vind ik het helemaal niks hoor! Ik zie er bijvoorbeeld wel tegenop dat ik op dinsdag en vrijdag niet samen kan avondeten met de kinderen. Misschien kan ik daar niet aan wennen.quote:
Dat klinkt heel leuk, Oxymoron! Ik wou dat ik wat dichterbij woonde, dan was ik zeker komen kijken. Ik ben dol op zulke kerstmarkten. De door jou spulletjes zijn precies de dingen die ik leuk vind om tussen te snuffelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:49 schreef Oxymoron het volgende:
Er is volgende week vrijdag een kerstmarkt in Oosterbeek op de Wissel van het autisme centrum. Daar kun je allemaal spullen kopen die wij hebben gemaakt zoals dingen van hout (lectuurbakken, vogelhuisjes, andere dingen voor in de tuin zoals plantenbakken) en kaarsen, keramiek, eigen gemaakte koekjes en cakes en taarten. Ook poppenkleertjes en kinderkleding zelfgemaakt. Of knisperboekjes en boxkleden en speeltjes en mobiles. Allemaal met de hand gemaakt.
Van 15 tot 17 uur op 16 december.
Ik zat net al te kijken hoever het precies was maar ook voor mij te verquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat klinkt heel leuk, Oxymoron! Ik wou dat ik wat dichterbij woonde, dan was ik zeker komen kijken. Ik ben dol op zulke kerstmarkten. De door jou spulletjes zijn precies de dingen die ik leuk vind om tussen te snuffelen.
Nee, maar een winkel gaat pas om zes uur dicht, en dan moet ik nog de stad uit naar huis. Ik denk dat ik dan om kwart voor zeven thuis ben. Vroeg genoeg voor het avondritueel (tanden poetsen, in bed leggen en verhaaltje voorlezen aan Tristan en verhaaltje verzinnen voor Wouter en Sterre), maar de kinderen moeten toch echt allang gegeten hebben als ik terug ben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
Werk je dan ook de avonden?
Ja putfile is sloom volgens mij, zelfs hier is ie al traag ondanks dat ie bij mij al in het geheugen zitquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het duurt een beetje lang met laden Ireth, maar het topje is mooi!![]()
Lekker kleurrijk zonder een puinhoop te zijn.
Oh ja, tegenover oma`s speeltuin toch? Dat red ik wel binnen 10 minutenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:12 schreef moussy het volgende:
Ik ben net voor jan lul op ons mini zoldertje geklomen via een eng wiebelig houten trapje... staan de kerstspulletjes gewoon in een doosje op de plank in mijn kledingkast
Coolbabe, bij mijn ouders welen anders wel bij Koen zn zus, die woont bij je om de hoek
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:14 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Oh ja, tegenover oma`s speeltuin toch? Dat red ik wel binnen 10 minuten
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:16 schreef moussy het volgende:
[..]handdoek onder je arm en je badjas al aan
Moussy heeft me gestuurd, ik mag me hier wassen
Ja, lekker fajita's etenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje, misschien ook wel lekker, je kids rustig hun bedje in enzo. En dan lekker op je gemak zelf eten. Rustig zonder ge mama enzo
Ik ga zo maar eens een briefje schrijven om mijn sportschoolabbo op te zeggen
Ik stond te afwassenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik msn je wel ff, mallemeid, straks staat half lurkend Fok me stiekem te begluren en uit te lachen
Nee niet een neppe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Blokker! ¤19.99 met 150 lampjes ingebouwd in de takken! (ook 150 cm hoog trouwens!)
Ik vind het altijd zo vreemd dat zwembaden af kunnen branden. Klinkt zo tegenstrijdigquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:45 schreef jessie het volgende:
Ja fotoooooooooooooooo
Zwemmen is niks voor mij. (en het zwembad is hier vorige week afgebrand en nee ik heb er niks mee te maken) Als ik er eenmaal ben gaat t wel. Maar dat hokkie in, en zo koud enzo. En dan weer met nat haar eruit.
chloordampen en zo...quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:54 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreemd dat zwembaden af kunnen branden. Klinkt zo tegenstrijdig![]()
de gekleurde lichtjes knipperenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:20 schreef Belana het volgende:
jezus wat een kitsch heeejjj!!!
Ik vind ze echt heel erg leukquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook die Zeemanengeltjes!Bij de commode zelfs
Engeltjes gekocht bij de Zeemanwinkelquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef danosa het volgende:
Wat zijn zeemanengeltjes?
Ja, met een wijze op het dak.quote:
Gheghequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, met een wijze op het dak.
Maria
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:34 schreef jessie het volgende:
Leuk moussy lekker kitch en een witte boa boom van belana. Luchtbel leuk gedaan met paars bakkie. En lief ding van Jolie!!! En nu stop ik anders word t een beetje t fototopic met die lijstjes
Ik heb ook even geslijmdquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef Lois het volgende:
Icoontjes verzoek gedaan aan Yeahinho in Dutchies forum: FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 5
Echt wel dat dat gekund had! Als er iemand is die wel op zijn nick reageert is hij het volgens mij wel hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef Lois het volgende:
Icoontjes verzoek gedaan aan Yeahinho in Dutchies forum: FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 5
Ik vond Holiday on Ice niet echt geweldig, ik zal wel een enorme cultuurbarbaar zijn maar ik kan meer genieten van een goed avond cabaret dan dit.
Wat ik wel helemaal geweldig leuk vond was dat ik eindelijk Bluezz en golfer heb ontmoet, die kwamen daar ook. Ik herkende ze van hun trouwfoto's en moest in 3tal seconden even heel snel bedenken wat hun namen ook alweer waren voor ik ze kon roepen. Volgens Jeroen had ik gewoon "Gooohooolferrrrrrrrr" moeten schreeuwen maar dat vond ik weer niet kunnen.![]()
En dat alleen omdat ik tegen etenstijd de oprit op kwam rijden. Ik had niet eens pizza meequote:
Dat heb zelfs ik bedacht, hoe het voor jou en je man is om het dagelijkse leven te zien gebeuren, terwijl jullie dagelijkse leven zo veranderd is, zo anders is ook dan dat van veel mensen. Voor jullie is Danyel's stiuatie de standaard nu. Dat lijkt me fijn (want noodzakelijk?) en moeilijk tegelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef phluphy het volgende:
Ik leef in een wereld van zieke kinderen, therapeuten en zorgverleners. Als ik in een supermarkt kom, kan ik niet geloven dat de andere mensen een gewoon leven hebben. Als ik een moeder met een kinderwagen zie, verbaas ik me erover dat er geen monitor en zuurstoffles onderop de wagen ligt.... Als ik een kindje zie spelen, vraag ik me af waar zijn beschermende helmpje is.
Ooooww Fluf, dit snijdt me echt door mijn zielquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef phluphy het volgende:
Ik leef in een wereld van zieke kinderen, therapeuten en zorgverleners. Als ik in een supermarkt kom, kan ik niet geloven dat de andere mensen een gewoon leven hebben. Als ik een moeder met een kinderwagen zie, verbaas ik me erover dat er geen monitor en zuurstoffles onderop de wagen ligt.... Als ik een kindje zie spelen, vraag ik me af waar zijn beschermende helmpje is.
Dit werd peter r de vries tijd. Ik heb ook nog een vent thuis namelijkquote:
cutequote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Lois het volgende:
Eva vind de boom helemaal te gek, elke keer als ze de kamer binnenkomt begroet ze de boom, en ze heeft hele verhalen staan vertellen tegen de lichtjes.
Jessie, spannend zeg! Neem een camera mee morgen (een beetje voor ons natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 12:53 schreef jessie het volgende:Wij zijn 1e bij dat huis nu
Morgen gaan we kijken
Ik ben zo hyper. Ik wil t, ik wil t, ik wil t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |