quote:Dit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef moussy het volgende:
Ik laat me ieder jaar weer door René overhalen om een boom in huis te zetten, maar het is zo'n sta-in-de-wegDit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen, die zijn te kitsch voor woorden, maar maken het nét leuk
Nou ik vind jou wel heel nuttig voor de vrijdagmiddag moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
[..]
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?![]()
Grote boom staat op zolder en blijft op zolderquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
[..]
Let je wel op dat je niet boven je budget komt mevrouw de uitkeringsgerechtigdequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Grote boom staat op zolder en blijft op zolderenneh, de troep is op mijn nuttige donderdag gekocht
Ja hoor, hier in Amsterdam (vlak bij het Waterlooplein) zit een winkel die er een heeeeeeelboel verkooptquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
Wisten jullie dat die monchichi aapjes nog gewoon te koopzijn? Ik zie ze bij de neckerman staanIk wil ze ik wil ze ik wil ze.
Ik ga ook nog ff nuttig doen vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef bixister het volgende:
m@x, ik had vorig jaar ook grote twijfels over hoe dat zou gaan met die boom maar Piet is er keurig vanaf gebleven nadat ie zich een keer flink geprikt had aan de dennenaalden. dus misschien valt het wel mee?
ik vind dat altijd even moeilijk hoor, dat omschakelen naar kerstversiering, zeker zo direct na sinterklaas. ben er nog niet helemaal klaar voor merk ik.![]()
zo, heb ik ff een nuttige post geplaatst of niet, mensen!?![]()
ach ik gooi nu vast mijn frustratie eruit, scheelt weer een paar conducteurs en machinisten die met vleeswonden naar het ziekenhuis moeten straks als ik weer vertraging hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef jessie het volgende:
Danos volgens mij moet jij echt ff langs r en p hoor!!!! Echt daar helpen ze je heel goed. Voor ons hier onbegonnen werk, sorry en succes
Ach gos... je hebt het wel héél erg zwaar he?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef danos het volgende:
[..]
ach ik gooi nu vast mijn frustratie eruit, scheelt weer een paar conducteurs en machinisten die met vleeswonden naar het ziekenhuis moeten straks als ik weer vertraging heb![]()
Goed, ik zou het doorgeven aan M@xquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef jessie het volgende:
Luchtbel, zelfs Bo en Jans konden een kerstboom aan. En toen hadden we ook nog poezen. Moet lukken met Jolie. Ze zal het prachtig vinden.
naja bijstandsmoussy heeft het vast nog een stuk zwaarderquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ach gos... je hebt het wel héél erg zwaar he?!
Ik heb geen idee, stel bijstandsmoussy hier eens voor, misschien kunnen we helpen met low-budgettipsquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:55 schreef danos het volgende:
[..]
naja bijstandsmoussy heeft het vast nog een stuk zwaarder![]()
Ik zou een klein beschaafd boompje doen. De geur is namelijk wel erg lekker en helpt dan mss wel mee, net als dat men met bakgeurtjes nog wel eens wat kan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Lishe het volgende:
heej, wat vinden jullie van het volgende kerstboom probleem... Ons huis komt volgende week te koop. Ik zit te twijfelen of het nu wel zo verstandig is een kerstboom te zetten. I.v.m. eventuele kijkers...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |