abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33114816
Uitzondering.
Ze zijn niet op het WK.

Idd Robert mooi verkopen
  donderdag 15 december 2005 @ 22:38:22 #277
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33117474
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me een goed idee, verhuren hebben we niks aan
En dan kan Sibon mooi blijven. Doen!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33117736
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wat mij betreft mogen ze allebei weg
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33118737
En dan een jonge speler die bij NAC speelt terug halen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 december 2005 @ 23:17:59 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33118985
van Raaij in de sportweek: "4 miljoen voor Robert, 10 miljoen voor Koné, dan kom je 1 miljoen te kort voor het aantrekken van Robinho. Ik zou dat geld wel in Robinho hebbeng eďnvesteerd" en terecht!
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33119087
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Menig eredivisie-speler zou het niet redden in de Peruviaanse competitie.
Loop je me nou voor de gek te houden?
The gum you like, is coming back in style.
pi_33119715
Sibon nog altijd niet naar Heracles...
  vrijdag 16 december 2005 @ 02:48:25 #283
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_33123351
Hallo

Zoveel om terug te lezen.. en zo weinig tijd...
Jammer dat van Feyenoord.. Maar goed we worden Kampioen..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_33123617
quote:
En dat is natuurlijk af te lezen aan hoe hun clubs het doen in de Copa Libertadores (CL) en hun nationale teams.
Cienciano won een paar jaar geleden de SudAmericana
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33123626
quote:
Ik kan me alleen een goeie pot herinneren in de uitwedstrijd tegen O'M of Monaco (een van die 2). Verderest heeft ie juist in de CL matig gebald, en de competitie stond ie niet voor niks vaak reserve.
Vorig jaar was hij clubtopscoorder in de CL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33123829
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou zo sterk is het daar niet hoor.
Farfan was daar gewoon een klasse apart
De doorsnee Nederlandse voetballer gaat het daar zeker niet redden.

Daarnaast speelt Farfan als international van Peru tegen Argentinie, Brazilie, Colombia, Uruguay, Paraguay, Ecuador, etc... Dat zegt wel wat meer dan 'n potje tegen Macedonië of Andorra.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33123844
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 03:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daarnaast speelt Farfan als international van Peru tegen Argentinie, Brazilie, Colombia, Uruguay, Paraguay, Ecuador, etc... Dat zegt wel wat meer dan 'n potje tegen Macedonië of Andorra.
TLK komt dan wel uit de favella van Nederland (Limburg), maar weet denk ik niet hoe het er aan toe gaat in Peru. Je kunt hem die onkunde eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33123856
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 03:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Maar niet dan een potje tegen Finland, Tsjechie of Roemenie
pi_33123866
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 04:04 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Maar niet dan een potje tegen Finland, Tsjechie of Roemenie
Roemenië en Finland waren zwak dit jaar. Een gezapige 4-1 overwinning is niet te vergelijken met een strijd op leven en dood tegen Paraguay, Argentinië, Brazilië, Chili en Colombia...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33123920
Maar het is maar de vraag of je wat leert als je 50 meter verderop moet sjouwen achter een aantal kogels. Want veel meer kon Foquito niet doen in de meeste wedstrijden
pi_33123929
Dat valt wel mee. Meestal ging het redelijk gelijk op.
pi_33123970
09-Oct-05 ARG:PER 2:0 (0:0)
04-Jun-05 COL:PER 5:0 (1:0)
27-Mar-05 BRA:PER 1:0 (0:0)
09-Sep-03 CHI:PER 2:1 (1:0)

17-Nov-04 PER:CHI 2:1 (0:0)
04-Sep-04 PER:ARG 1:3 (0:1)
31-Mar-04 PER:COL 0:2 (0:2)
16-Nov-03 PER:BRA 1:1 (0:1)

Volgens mij werden ze gewoon vrijwel elke wedstrijd weggespeeld hoor
pi_33123973
Ze hebben 18 wedstrijden gespeeld volgens mij en ze zijn zeker niet elke wedstrijd weggespeeld.

Daarnaast winnen ze ook gewoon van Japan.
pi_33123983
Tegen die 4 tegenstanders na op 1 wedstrijd na wel
pi_33123986
Dat klopt niet. Ze hebben er al een gewonnen en een gelijkgespeeld bijvoorbeeld....
pi_33123991
Farfan heeft tegen Brazilie misschien 5 ballen geraakt waarvan er 4 kansloos waren.
pi_33123997
Er zijn 18 wedstrijden gespeeld. Verder is Peru zeker niet weggespeeld door Brazilië,
pi_33124007
Je had het specifiek over die tegenstanders en verder was het tegen Brazilie weer de bal naar voren rossen en Farfan gaat er wel achteraan rennen. Je zal er best moe van worden maar veel leren zal je niet
pi_33124010
Ik had het niet specifiek over die tegenstanders. Ik had het over 18 wedstrijden. Peru speelt best redelijk voetbal, het is wat meer dan alleen de bal naar voren rossen.
pi_33124014
Niet veel meer in elk geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')