En dan kan Sibon mooi blijven. Doen!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me een goed idee, verhuren hebben we niks aan
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dan kan Sibon mooi blijven. Doen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dan kan Sibon mooi blijven. Doen!
Loop je me nou voor de gek te houden?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Menig eredivisie-speler zou het niet redden in de Peruviaanse competitie.
Cienciano won een paar jaar geleden de SudAmericanaquote:En dat is natuurlijk af te lezen aan hoe hun clubs het doen in de Copa Libertadores (CL) en hun nationale teams.
Vorig jaar was hij clubtopscoorder in de CLquote:Ik kan me alleen een goeie pot herinneren in de uitwedstrijd tegen O'M of Monaco (een van die 2). Verderest heeft ie juist in de CL matig gebald, en de competitie stond ie niet voor niks vaak reserve.
De doorsnee Nederlandse voetballer gaat het daar zeker niet redden.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou zo sterk is het daar niet hoor.
Farfan was daar gewoon een klasse apart
TLK komt dan wel uit de favella van Nederland (Limburg), maar weet denk ik niet hoe het er aan toe gaat in Peru. Je kunt hem die onkunde eigenlijk ook niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De doorsnee Nederlandse voetballer gaat het daar zeker niet redden.
Daarnaast speelt Farfan als international van Peru tegen Argentinie, Brazilie, Colombia, Uruguay, Paraguay, Ecuador, etc... Dat zegt wel wat meer dan 'n potje tegen Macedonië of Andorra.
Maar niet dan een potje tegen Finland, Tsjechie of Roemeniequote:Op vrijdag 16 december 2005 03:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De doorsnee Nederlandse voetballer gaat het daar zeker niet redden.
Daarnaast speelt Farfan als international van Peru tegen Argentinie, Brazilie, Colombia, Uruguay, Paraguay, Ecuador, etc... Dat zegt wel wat meer dan 'n potje tegen Macedonië of Andorra.
Roemenië en Finland waren zwak dit jaar. Een gezapige 4-1 overwinning is niet te vergelijken met een strijd op leven en dood tegen Paraguay, Argentinië, Brazilië, Chili en Colombia...quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:04 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Maar niet dan een potje tegen Finland, Tsjechie of Roemenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |