Nee, maar als ze dan toch kaatsen, kunnen ze de bal verwachten.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij meen je d'r geen bal van
Doe ik al jaren. Vroeg ik vorige week nog in een restaurant: Cocu of kook ik?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
MM plaats de laatste tijd alleen nog maar van dat soort posten
ik snap niet wat de SV met 400.000 in de reserve moetquote:Op woensdag 14 december 2005 16:48 schreef DIJK het volgende:
Ze hadden sowieso al nooit 4 ton bij elkaar mogen schrapen. En dan een beetje leuteren over dat de rente weer naar de leden gaat enzo.
Ach ja. Ik dacht, ik gooi eens een balletje opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar als ze dan toch kaatsen, kunnen ze de bal verwachten.
Je wilt toch niet zeggen dat de clubs en competitie waar Beasley en Farfan uit vandaan komen hoger aangeslagen worden dan de subtop en middenmoot in NL ?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
Als je in Nederland een toptalent haalt kun je vaak vele miljoenen neertellen en die spelers hebben zich vaak hoogstens bewezen op eredivisieniveau waar spelers uit den buitenlanden (bjivoorbeeld Farfan en Beasley) niet duurder zijn en zich bij grotere clubs en vaak ook internationaal al hebben laten gelden. En die ervaring heb je nodig. Kijk maar eens hoeveel spelers er vertrokken zijn de afgelopen jaren. Dan heb je spelers nodig die daar ook meteen kunnen staan. Te veel onervarenheid is dodelijk (zie Ajax). En met de eigen jeugd die nu door is gestroomd hebben we ook onze Nederlandse inbreng weer vergroot.
Ik denk dat jij je dan toch echt vergist in de Peuviaanse en Amerikaanse competitie.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat de clubs en competitie waar Beasley en Farfan uit vandaan komen hoger aangeslagen worden dan de subtop en middemoot in NL ?
Mag je mij vertellen hoe jij kunt beoordelen dat de competitie in Peru en VS een lachtertje is?quote:De competitie in Peru en de VS is een lachertje, en de ervaring die zij meebrachten is dus verwaarloosbaar. Het zijn gewoon goeie spelers die zich aan het niveau van PSV konden optrekken, maar alles behalve eraven krachten toen ze binnenkwamen. Ze zijn wel international ja, die ervaring hebben ze wel, maar die is ook niet van grote mate, ze zijn nog niet lang international als relatieve jonkies.
Vind ik wel meevallen hoor, hij had wat opstartprobleempje maar heeft zich in de loop van de competitie en vooral CL ontpopt als een linksbuiten die voor veel gevaar zorgt en zijn (belangrijke!) doelpunten meepikt.quote:Beasley heeft in zijn eerste kjaar trouwens behoorlijk wiiselvallig gespeeld. Dat was meer niet dan wel goed.
De enige serieuze competitie's in Zuid Amerika zijn die van Argentinie en Brazilie. Dan komt een heel stuk niks. En dan komt de rest. Ze kunnen allemaal wel wat met een bal in die kleinere landen, maar veel verstand en vernuft zit er niet in. En dat is natuurlijk af te lezen aan hoe hun clubs het doen in de Copa Libertadores (CL) en hun nationale teams.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je dan toch echt vergist in de Peuviaanse en Amerikaanse competitie.
Het niveau ligt bij beide denk ik wel hoger dan het gemiddelde niveau in Nederland.
Zeker de competitie waar Jefferson uit komt is een stuk heftiger dan de meeste mensen denken.
Mag je mij vertellen hoe jij kunt beoordelen dat de competitie in Peru en VS een lachtertje is?
Ik kan me alleen een goeie pot herinneren in de uitwedstrijd tegen O'M of Monaco (een van die 2). Verderest heeft ie juist in de CL matig gebald, en de competitie stond ie niet voor niks vaak reserve.quote:Vind ik wel meevallen hoor, hij had wat opstartprobleempje maar heeft zich in de loop van de competitie en vooral CL ontpopt als een linksbuiten die voor veel gevaar zorgt en zijn (belangrijke!) doelpunten meepikt.
Maar doordat ze international waren, kon PSV ze al wel scouten in topwedstrijden tegen pak 'm beet Brazilie of Argentinie. Als een jong onervaren ventje in zulke wedstrijden meekan met het niveau weet je genoeg.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
De competitie in Peru en de VS is een lachertje, en de ervaring die zij meebrachten is dus verwaarloosbaar. Het zijn gewoon goeie spelers die zich aan het niveau van PSV konden optrekken, maar alles behalve ervaren krachten toen ze binnenkwamen. Ze zijn wel international ja, die ervaring hebben ze wel, maar die is ook niet van grote mate, ze zijn nog niet lang international als relatieve jonkies.
MWUAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe ik al jaren. Vroeg ik vorige week nog in een restaurant: Cocu of kook ik?
En hij moet eens ballen tonen en de pijn verbijten.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:47 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ach ja. Ik dacht, ik gooi eens een balletje op
Maarja, dat kan ze zeker geen bal schelen
Gelukkig is de bal rond
Het balletje begint te rollen bij PSVMaarja, de bal kan raar rollen.
Okay, hebben we die ook weer gehad
Onzin natuurlijk. Menig eredivisie-speler zou het niet redden in de Peruviaanse competitie.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De enige in Peru opgedane ervaring van Farfan die telt, is z'n mentale.
Dan moet je ook niet oordelenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee, omdat je daar niet al teveel kan verwachten.
lijkt me een goed idee, verhuren hebben we niks aanquote:-
'PSV wijst verhuur Robert af, wil alleen verkopen'
Volgens Diario de Sevilla heeft PSV een verhuur van Robert aan Betis met een optie tot koop voor de Spaanse club afgewezen. PSV zou alleen openstaan voor een vertrek bij een verkoop van de Braziliaanse aanvaller, aldus de regionale Spaanse krant. PSV zou een bedrag van ongeveer 3 miljoen euro vragen voor de aanvaller.
Volgens de krant zou Robert al gesproken hebben met Betis en positief zijn over een transfer naar Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |