abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:10:18 #226
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_33047568
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Wat een onzin
Nee dat is het niet. Als jouw clubje alles wint ben jij blij, ongeacht of het voetbal mooi is of niet. Zoniet dan ben je geen fan van je club, maar gewoon fan van 'mooi' voetbal.
Volgens kenners speelde AZ het mooiste voetbal, maar PSV het winnende voetbal (zie ranglijst). Ik kies zonder twijfel voor het laatste.
pi_33047649
Jenner is gehyped door de media en wordt gewoon een tweede Victor Sikora/Eddy Putter.
Ik ben dan ook blij dat hij niet gevolgd wordt door PSV. Elia daarentegen wel.

Even over die drie testspelers:
Over die Koreaan weet ik niks, maar Ionescu en Nguyen worden twee regelrechte toppers.

Nguyen is een technisch vaardige aanvaller, die voornamelijk vanaf de linkerkant speelt. Behoort samen met Ward, Adu, Gaven en Barrett tot de toptalenten van de V.S.

Ionescu is een hele slimme middenvelder met veel inzicht en een prachtige pass. Komt van dezelfde club als Chivu, Stinga en Mutu en is op dit moment het grootste talent van die club.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33048113
Ik ben benieuwd of PSV de juiste keuze maakt met het aantrekken van veel jonge en getalenteerde buitenlanders. Jaren lang heeft PSV al het Nederlandse talent van de middenmoot weggeplukt (van der Schaaf, Smit, Hofland, Robben, de Jong, Bruggink, Vennegoor) met marginale resultaten. Ik ben benieuwd of deze aanpak beter werkt
pi_33049097
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
Elia is welkom bij PSV en stukken beter dan Jenner. Jenner wordt de nieuwe Sikora.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33049315
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Superheld het volgende:

[..]

Geen rendement, geen snelheid: Laat Jenner maar scheidsrechter worden of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33049541
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geen rendement, geen snelheid: Laat Jenner maar scheidsrechter worden of zo.
Dat wordt ie op de dag dat jij erkent wordt als voetbal kenner...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33051345
Vallen Pasen en Pinksteren dan ook samen Sand?

Maar Pepe Pla, lijkt me wel op zijn plaats bij PSV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33055162
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Vallen Pasen en Pinksteren dan ook samen Sand?

Maar Pepe Pla, lijkt me wel op zijn plaats bij PSV.
Ah. Dit worden waarschijnlijk nog betere grappen dan bij Ball
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 december 2005 @ 02:02:59 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33063038
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Farfan, Beasley, Lee en Park waren bij binnenkomst ook bepaald geen buitengewone talenten. Dat heeft wel even geduurd eer die iets toe konden voegen. Dat was ook niet al te best in hun 1e jaar. En totnutoe is Culina en Feyrera ook nog geen succes. Gomes en Alex waren de enige recente instant-voltreffers die meteen op niveau meedraaiden.
Culina is tot nu toe een degelijke eredivisie speler meer niet. Maar die anderen hadden wel het talent en konden aanhaken. En dat je niet met namen komt van goede Nederlanders zegt me wel wat
quote:
En oke, je moet wel CL spelen, maar het is absoluut niet gezegd dat je met een selectie zoals die van AZ niet datgene bereikt in de CL als met die van PSV nu. Kijk naar Ajax, een nog veel zwakkere selectie dan AZ, maar wel laatste 16.
da's natuurlijk makelijk. Had Ajax in de poule gezeten van van PSV had ik het nog moeten zien. En met spelers die 3 wedstrijden in de eredivisie hebben gespeeld en daarvoor eerste divisie (en dus niet in heun eigen land op het hoogste niveau hebben gespeeld en/of international zijn) ga ik niet de CL in!
quote:
Qua aankopen had ik er al wat genoemd. Als je bij de topclubs waar je niks kan weghalen ook AZ bedoeld, dan kom je al gauw terecht bij de jeugdinternationals van kleinere clubs. Dat zijn er evengoed nog zat. Ik zou zo zo'n Elia of Jenner erbij willen hebben, want achter Farfan zit nu geen 2e rechtsbuiten, Beerens is nog niet zo ver. Die zouden misschien niet meteen het niveau hebben, maar zoals die andere spelers binnen termijn zich vanzelf optrekken aan het selectieniveau en mee kunnen draaien.
kijk daar noem je al geen toptalenten. In Nederland loopt op dit moment geen talent bij de subtoppers rond alla Robben of van Bommel. Hofland is misschien eens een optie om te bekijken voor in de verdediging.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 december 2005 @ 02:05:24 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33063063
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef JustJunior het volgende:
Ik ben benieuwd of PSV de juiste keuze maakt met het aantrekken van veel jonge en getalenteerde buitenlanders. Jaren lang heeft PSV al het Nederlandse talent van de middenmoot weggeplukt (van der Schaaf, Smit, Hofland, Robben, de Jong, Bruggink, Vennegoor) met marginale resultaten. Ik ben benieuwd of deze aanpak beter werkt
vergeet ff van Bommel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 december 2005 @ 02:09:00 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33063083
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
Jenner is gehyped door de media en wordt gewoon een tweede Victor Sikora/Eddy Putter.
Ik ben dan ook blij dat hij niet gevolgd wordt door PSV. Elia daarentegen wel.

Even over die drie testspelers:
Over die Koreaan weet ik niks, maar Ionescu en Nguyen worden twee regelrechte toppers.

Nguyen is een technisch vaardige aanvaller, die voornamelijk vanaf de linkerkant speelt. Behoort samen met Ward, Adu, Gaven en Barrett tot de toptalenten van de V.S.
[afbeelding]

Ionescu is een hele slimme middenvelder met veel inzicht en een prachtige pass. Komt van dezelfde club als Chivu, Stinga en Mutu en is op dit moment het grootste talent van die club.
[afbeelding]
Ionescu is pas in the picture voor volgend jaar. Maar dankzij Stinga hebben we goede contacten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33063117
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ionescu is pas in the picture voor volgend jaar. Maar dankzij Stinga hebben we goede contacten
Weet ik, hij kan nu nog niet gehaald worden omdat ie 17 is. In maart wordt ie echter 18 en dan gaat ie tekenen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 december 2005 @ 02:13:46 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33063128
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet ik, hij kan nu nog niet gehaald worden omdat ie 17 is. In maart wordt ie echter 18 en dan gaat ie tekenen
volgend seizoen bij jong PSV wennen en dan doorstromen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33063160
Vind ik ook. Ik denk dat er in 2006 en 2007 heel wat jeugdtalenten definitief door gaan breken. Hopelijk zullen die Koreaan, Nguyen, Pla en Ionescu daar ook deel van uitmaken
pi_33063168
Jenner is the second coming of Jason Oost.

Veel plezier ermee.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 december 2005 @ 02:24:53 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33063237
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:17 schreef cultheld het volgende:
Vind ik ook. Ik denk dat er in 2006 en 2007 heel wat jeugdtalenten definitief door gaan breken. Hopelijk zullen die Koreaan, Nguyen, Pla en Ionescu daar ook deel van uitmaken
och van deze 3 zal er misschien eentje blijven hangen en dan komen er in eht voorjaar weer 3 op stage en zo blijven testen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33064209
Die Ionescu heb ik vorige week zien meetrainen qua afwerken voor het doel en penals. Dat was niet al te best op zijn zachts gezegd. Stinga stond nog naast me, en volgens mij regelt hij alles zo'n beetje voor die jongen, of is het zijn zaakwaarnemer. Die Australische keeper die getest werd was ook al niet best bezig. Op die training moest Aissati en Robert trouwens over de gehele veldbreedte een lange pass geven. Van Robert kwam nog niet de helft aan. Bij Aissati waren die ballen bijna allemaal loepzuiver.

Over Jenner zitten een aantal hier natuurlijk behoorlijk ernaast, maar dat zal over een tijdje wel blijken.
quote:
kijk daar noem je al geen toptalenten. In Nederland loopt op dit moment geen talent bij de subtoppers rond alla Robben of van Bommel. Hofland is misschien eens een optie om te bekijken voor in de verdediging.
Robben was een zeldzame uitzondering, die spelers liggen natuurlijk niet voor het oprapen zeg. Van Bommel heeft ook heel wat jaartjes nodig gehad om op niveau mee te draaien, daar was aanvankelijk ook twijfel over. Net zoals ik al zei dat de meeste buitenlandse aankopen ook hun 1e jaar niet voldeden. Spelers als Beasley, Robert, Feyrera, Vayrinen, Park, Lee etc, het duurt gewoon een half jaar tot een jaar eer ze iets toevoegen, als ze uberhaupt al slagen.

Toptalenten die er meteen staan en veel toevoegen wil jij hebben, maar ik heb het meer over breedte aankopen die meteen mee kunnen draaien als iemand uitvalt uit het 1e, en op termijn zelfs top kunnen worden als ze doorgroeien. Toptalenten schaar ik alleen Robben onder. Veel buitenlandse aankopen zijn bij lange na niet van die categorie, en moeten behoorlijk bijgeschoold worden eer ze iets toevoegen.

Spelers zoals Tiendalli, Elia, Braafheid, Drost, Zuiverloon, Luirink, Vlaar hebben allemaal bewezen een van de betere van hun cluppie te zijn, en draaien volwaardig mee met eredivisievoetbal. Er is dus momenteel best wat te vinden in NL in de vertegenwoordigende elftallen en in de tweede elftallen. En spelers zoals Castelen en Kuyt hadden ook niet misstaan bij PSV als je ze vergelijkt met Rommedahl en Kezman destijds. Er wordt veel te veel over de grens gekeken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 december 2005 @ 12:01:12 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33068418
quote:
Op woensdag 14 december 2005 07:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Ionescu heb ik vorige week zien meetrainen qua afwerken voor het doel en penals. Dat was niet al te best op zijn zachts gezegd. Stinga stond nog naast me, en volgens mij regelt hij alles zo'n beetje voor die jongen, of is het zijn zaakwaarnemer. Die Australische keeper die getest werd was ook al niet best bezig. Op die training moest Aissati en Robert trouwens over de gehele veldbreedte een lange pass geven. Van Robert kwam nog niet de helft aan. Bij Aissati waren die ballen bijna allemaal loepzuiver.
lange passjes geven is natuurlijk ook niet de kwaliteit van Robert niet dat hij vaak heeft laten zien wat dan wel zn kwaliteiten zijn.
quote:
Over Jenner zitten een aantal hier natuurlijk behoorlijk ernaast, maar dat zal over een tijdje wel blijken.
[..]

Robben was een zeldzame uitzondering, die spelers liggen natuurlijk niet voor het oprapen zeg. Van Bommel heeft ook heel wat jaartjes nodig gehad om op niveau mee te draaien, daar was aanvankelijk ook twijfel over. Net zoals ik al zei dat de meeste buitenlandse aankopen ook hun 1e jaar niet voldeden. Spelers als Beasley, Robert, Feyrera, Vayrinen, Park, Lee etc, het duurt gewoon een half jaar tot een jaar eer ze iets toevoegen, als ze uberhaupt al slagen.
Beasley heeft vorig jaar volgens mij een prima seizoen gedraait met een aantal belangrijke doelpunten. Vayrinnen is lastig oordelen hij is meer in Geldrop geweest dan in de basis.

Bovendien is van Bommel destijds meteen in de basis gaan meedraaien, Bommel/Vogel stond toen meteen als centraal duo en we werden ook meteen kampioen dus volgens mij haakt Bommel meteen aan.
quote:
Toptalenten die er meteen staan en veel toevoegen wil jij hebben, maar ik heb het meer over breedte aankopen die meteen mee kunnen draaien als iemand uitvalt uit het 1e, en op termijn zelfs top kunnen worden als ze doorgroeien. Toptalenten schaar ik alleen Robben onder. Veel buitenlandse aankopen zijn bij lange na niet van die categorie, en moeten behoorlijk bijgeschoold worden eer ze iets toevoegen.
Nouja er meteen staan..... graag wel minimaal beter als wat er nu in de selectie is.
quote:
Spelers zoals Tiendalli, Elia, Braafheid, Drost, Zuiverloon, Luirink, Vlaar hebben allemaal bewezen een van de betere van hun cluppie te zijn, en draaien volwaardig mee met eredivisievoetbal. Er is dus momenteel best wat te vinden in NL in de vertegenwoordigende elftallen en in de tweede elftallen. En spelers zoals Castelen en Kuyt hadden ook niet misstaan bij PSV als je ze vergelijkt met Rommedahl en Kezman destijds. Er wordt veel te veel over de grens gekeken.
Castelen was idd een goede optie geweest zeker aangezien hij ook transfervrij was. Maar bekijk het ook eens bedrijfseconomisch. Als je in Nederland een toptalent haalt kun je vaak vele miljoenen neertellen en die spelers hebben zich vaak hoogstens bewezen op eredivisieniveau waar spelers uit den buitenlanden (bjivoorbeeld Farfan en Beasley) niet duurder zijn en zich bij grotere clubs en vaak ook internationaal al hebben laten gelden. En die ervaring heb je nodig. Kijk maar eens hoeveel spelers er vertrokken zijn de afgelopen jaren. Dan heb je spelers nodig die daar ook meteen kunnen staan. Te veel onervarenheid is dodelijk (zie Ajax). En met de eigen jeugd die nu door is gestroomd hebben we ook onze Nederlandse inbreng weer vergroot.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33073573
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:10 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Als jouw clubje alles wint ben jij blij, ongeacht of het voetbal mooi is of niet. Zoniet dan ben je geen fan van je club, maar gewoon fan van 'mooi' voetbal.
Volgens kenners speelde AZ het mooiste voetbal, maar PSV het winnende voetbal (zie ranglijst). Ik kies zonder twijfel voor het laatste.
Maar dit is iets heel anders dan beweren dat winnend voetbal ook het mooiste voetbal is. Jij zegt hier namelijk dat je liever hebt dat je club wint dat dat ze niet winnen maar wel mooi spelen. Dat is iets anders
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 december 2005 @ 15:56:13 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33074222
quote:
Lening Supportersvereniging bekrachtigd

14 december 2005 14:15

Een lening die de Supportersvereniging PSV verstrekt aan de club is vanmiddag bekrachtigd met handtekeningen van alle partijen. Dat gebeurde in de bestuurskamer van de Supportersvereniging in het Philips Stadion.

PSV Hoofdveld De Herdgang
Bij de ondertekening waren voorzitter Rob Westerhof en directeur Rob Ribbers van PSV, namens de Supportersvereniging PSV tekenden voorzitter Ger van Os en penningmeester Wil van Vlokhoven de documenten. Daarin staat dat de supportersvereniging een lening van 400.000 euro verstrekt aan de club. Dat geld wordt gebruikt voor de aanleg van een hoofdveld aan de momenteel in verbouwing zijnde jeugd- en amateurzijde op sportcomplex De Herdgang, en komt ten behoeve aan de accommodatie. Daarbij wordt een gunstig rentetarief gehanteerd. “Wij zijn heel blij dat de Supportersvereniging PSV ons helpt met deze vooruitgang”, zegt directeur Rob Ribbers.

PSV Familierelatie
Voorzitter Ger van Os van de Supportersvereniging PSV spreekt van een 'unieke zaak'. "Wij zijn van mening dat deze lening positief kan uitwerken voor PSV, de jeugdafdeling in het bijzonder. Dat is een stimulans voor de hele club. Ik ben blij dat wij als vereniging op indirecte wijze bijdragen aan de toekomst. We kunnen ons geld beter besteden aan PSV dan aan welke doeleinden dan ook. En de rente die we krijgen gaat níet terug in ons vermogen, maar gaat naar de leden. Daar krijgen ze vanzelf bericht over, als het zover is. Deze lening onderstreept de familierelatie met PSV, dat is een goede zaak."
nou ik ben benieuwd wat ik als lid dan ga krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33075401
Ze hadden sowieso al nooit 4 ton bij elkaar mogen schrapen. En dan een beetje leuteren over dat de rente weer naar de leden gaat enzo.
pi_33079074
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
Elia is welkom bij PSV en stukken beter dan Jenner. Jenner wordt de nieuwe Sikora.
Jenner is wel ok.
Een talentje
pi_33079723
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ah. Dit worden waarschijnlijk nog betere grappen dan bij Ball
Waren die kapotte kniebanden van Ball maar een grap...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33079866
idd
  woensdag 14 december 2005 @ 20:02:49 #250
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33080059
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waren die kapotte kniebanden van Ball maar een grap...
Volgens mij meen je d'r geen bal van
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')