Want?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:27 schreef Cart_man het volgende:
Wordt Psv het nieuw Roda?
ja vraag ik me ook af, volgens mij hebben we een aardige Nederlandse inbrengquote:
Denk dat CM wat Nederlandse inbreng betreft beter z'n mond beter kan houden kijkende naar het feyenoord van de afgelopen paar jaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vraag ik me ook af, volgens mij hebben we een aardige Nederlandse inbreng
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat CM wat Nederlandse inbreng betreft beter z'n mond beter kan houden kijkende naar het feyenoord van de afgelopen paar jaar.
Ja maar Culina komt van Twentequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch trekken jullie in vergelijking met de laatste jaren heel wat buitenlanders aan...
Gomes, Alex, Vayrynen, Simons, Farfan, Beasly, Robert, Kone en dan nu die Pla weer plus dat er nog drie op bezoek komen...
quote:
klopt nieuwe Nederlandse spelers komen voornamelijk uit de eigen opleiding, maarja om nou te zeggen dat er Nederlands talent buiten de top 3 rondloopt wat ik graag bij PSV zou zien......... niet of nauwelijks. Vlaar heeft talent maar heeft zijn hart aan ajax verpand en Huntelaar speelt op een positie waar we al zwemmen in de mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch trekken jullie in vergelijking met de laatste jaren heel wat buitenlanders aan...
Gomes, Alex, Vayrynen, Simons, Farfan, Beasly, Robert, Kone en dan nu die Pla weer plus dat er nog drie op bezoek komen...
AZ kan het zich permiteren omdat een club als AZ geen kampioen HOEFT te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom kan AZ het zich permiteren, en PSV niet. Het resultaat is hetzelfde, ze staan beide bovenaan, dus als ieder aankoopbeleid hetzelfde oplevert qua punten, dan kun je net zo goed hier gaan kopen. PSV is niet aanmerkelijk beter dan AZ door hun spelerskeuzes, sterker nog, er wordt beter gevoetbald in Alkmaar.
He befanus. Ik ben heerlijk aan het leren hier...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:50 schreef BillyBeflap het volgende:
Het feit dat PSV vaak geen geduld heeft om echt jonge spelers in te passen heeft ons wel een paar kampioenschappen extra opgeleverd, daar ben ik van overtuigd. Nu werden vaak spelers gehaald die er al stonden (ook al kende ik ze niet toen ze hierheen kwamen, maar schijnbaar waren het al toppers) en meteen top presteerden
Ik ook!! Ik heb geleerd hoe je fotos moet plaatsen op Fok!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He befanus. Ik ben heerlijk aan het leren hier...![]()
Gaat heerlijk zie ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:59 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik heb geleerd hoe je fotos moet plaatsen op Fok!![]()
Nog eentje om het af te leren..........
[afbeelding]
heb je gezien waar AX tegen speelt in de UIefacup en waar wij tegen moeten spelen in de CL?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom kan AZ het zich permiteren, en PSV niet. Het resultaat is hetzelfde, ze staan beide bovenaan, dus als ieder aankoopbeleid hetzelfde oplevert qua punten, dan kun je net zo goed hier gaan kopen. PSV is niet aanmerkelijk beter dan AZ door hun spelerskeuzes, sterker nog, er wordt beter gevoetbald in Alkmaar.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:56 schreef BillyBeflap het volgende:
Oh en dat geleuter dat AZ het mooiste voetbal speelt snap ik nog steeds niet. Het mooiste voetbal is nog steeds winnend voetbal en hoe dat tot stand komt maakt niemand iets uit.
Degelijk defensief voetbalquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:56 schreef BillyBeflap het volgende:
Oh en dat geleuter dat AZ het mooiste voetbal speelt snap ik nog steeds niet. Het mooiste voetbal is nog steeds winnend voetbal en hoe dat tot stand komt maakt niemand iets uit.
Van Bommel zei het al treffend vorig jaar: "van mij mogen de nummers 2 tm 18 het mooiste voetbal ter wereld spelen, als wij maar met de schaal op het bordes staan"![]()
[afbeelding]
Farfan, Beasley, Lee en Park waren bij binnenkomst ook bepaald geen buitengewone talenten. Dat heeft wel even geduurd eer die iets toe konden voegen. Dat was ook niet al te best in hun 1e jaar. En totnutoe is Culina en Feyrera ook nog geen succes. Gomes en Alex waren de enige recente instant-voltreffers die meteen op niveau meedraaiden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je gezien waar AX tegen speelt in de UIefacup en waar wij tegen moeten spelen in de CL?
Noem mij buiten de topclubs dan eens goede Nederlandse talenten die we kunnen halen en graag geen leuke eredivisie spelers maar spelers met buitengewoon talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |