Lol, waarom het wel waar zou zijn klopt echt helemaal geen reet van.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:45 schreef Soloman het volgende:
De geruchtenmolen rond die Nintendo ON video word ook weer een beetje leven ingeblazen.
Geloof er jammer genoeg geen klap van....
http://www.playbomb.com/2(...)ake-and-why-its-not/
Wel iets om over na te denkenquote:37. Why would Nintendo rent the largest theater if there wasn’t going to be something big unveiled. Check this theater out. Also there are a few people getting confused because Nintendo used a smaller Kodak theater. Let me clearify that Nintendo has never used this specific theater. This is a big thing for Nintendo. You can see in the older E3 Press videos that their older theaters they used where not even close as luxuriest as the theater they are using next year. Microsoft and Sony has never used such a theater either so I bag the questions “Why Nintendo?” The emmy awards are handed out in this exact theater. I hardly doubt it’s going to be used to show a few more details for the Revolution and thats it unless they really do have something major in the works. I don’t consider Displacement Mapping, Cube Mapping, Nurbs, price for console, backwards compatability, or a small extra controller functionality a big secret and I highly doubt they would not only use the Kodak theater to unveil it. Specially considering they are already advertising about E3 to major press members.
Maar dan heb jij hier niets meer te doen!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, de Revolution lijkt me speciaal genoeg!Weg met die onzin geruchten.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef Goldboy het volgende:
Hellaas heb ik zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat de Revolution gaat zuigen: Klik hier
![]()
Revolution.
Tering, het bovenste stukje gelezen en ik dacht eerst dat ie een grapje maakte. Dat het een inleiding was om ineens met de goede punten te komen, maar nee dus.quote:De Nintendo Revolution gaat zuigen, hard zuigen schijnt. Onlangs werden de specs van het dingetje bekend gemaakt en die zullen zelfs de ergste fanboys niet blij maken. Er zit namelijk niks in! Geheugen: 104 mb RAM. Vergelijk dat met die nieuwe doos die er 512 heeft. De CPU heeft volgens de experts tweemaal de kloksnelheid van de oude GameCube. Niet bijster indrukwekkend, aangezien die machine al bijna weer vijf jaar oud is. Maar goed, wat zeuren we nou? Nintendo wil ons helemaal niet als klant. De Revolution is voor beginnelingen, de wil-wel-maar-kan-nietjes. De Japanners willen namelijk niets te maken hebben met mooie plaatjes of physics. Het moet een bak gaan worden voor pluisjes. Eens per maand een kwartiertje Mariokart en dan hup, snel dat ding weer uit. Want dadelijk is Idols weer op tv. Ach, voor die 150 euri heb je toch een fraaie boekensteun. Toch nog interesse? de 'gamesexperts' van MTV kregen als eerste een voorproefje van de bizarre controller. Bij IGN kun je online met deze afstandsbediening spelen. De controller werkt namelijk op beweging: naar voren duwen en poppetje gaat slaan. Opzij bewegen en poppetje gaat opzij. Geval wil alleen dat dit soort controllers nog nooit echt goed gewerkt hebben. En je ziet er een 'beetje' spastisch uit. Gelukkig ook goed nieuws: Sony is met de PS3 volledig op schema, voorjaar 2006 zou 'ie er moeten zijn.
Omdat mij die naam niets zegt, alleen de bullshit die uit zn 'pen' komt verbaast me.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Retuobak het volgende:
Dude, het is gamert, waarom reageer je er in godsnaam nog uitgebreid op?
Leuk stukje! Je weet maar nooitquote:Op woensdag 14 december 2005 21:45 schreef Soloman het volgende:
De geruchtenmolen rond die Nintendo ON video word ook weer een beetje leven ingeblazen.
Geloof er jammer genoeg geen klap van....
http://www.playbomb.com/2(...)ake-and-why-its-not/
Is idd interessant, weet je wat ik ook zo raar vind? Dat Nintendo bijna niets meer uitbrengt op de GC. Zelda is al bijna klaar & het finetunen van de game in 2005 zal toch niet ZOVEEL resources innemen?quote:
Toch vind ik het een schande dat ze de Gamecube zo laten doodbloeden, je krijgt het apparaat dan wel bij een pak wasmiddel, maar ze brengen amper games uit.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is idd interessant, weet je wat ik ook zo raar vind? Dat Nintendo bijna niets meer uitbrengt op de GC. Zelda is al bijna klaar & het finetunen van de game in 2005 zal toch niet ZOVEEL resources innemen?
Het lijkt erop dat ze het laatste jaar alles op alles gezet hebben om met iets (heel) speciaals te komen (kwa software). Zie het als een Tsunami, eerst zie je de kustlijn kleiner worden & ineens komt alle kracht en water los. Ik hoop dat hetzelfde opgaat voor de REV![]()
Dat zie ik toch anders. Het gegeven wil dat de GC eigenlijk een N64 was met een ander medium en betere graphics. Verder was het een console die de lijnen van de industrie volgde & feitelijk niet veel extra's bracht. Misschien is het daarom dat Nintendo geen manier zag om er een launchtitel bij te doen die echt insprong op de nieuwe innovatieve/capaciteiten.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:26 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd waar ze mee komen in eerste instantie alex, ik verwacht persoonlijk veel techdemo's bij launch waarna developers later zinvollere implementaties verzinnen voor de nieuwe features zonder dat ze de games domineren. Ergo, net zoals het gegaan is bij de DS.
Onderschat de Micro nou eens nietquote:Op donderdag 15 december 2005 01:10 schreef Retuobak het volgende:
Ach ja, game of the show staat voor mij toch al lang vast
http://www.theguild2.com/index.php?lang=en
Die keus had je vast niet verwacht
Maar verder laat ik me niet teveel ophypen wat betreft launchtitels, zelden zie je gameplatforms met revolutionaire of supergoede launchgames. Desondanks heb ik erg veel interesse voor wat Nintendo ons deze mei gaat brengen, hopelijk is de conferentie dit keer beter dan die van afgelopen jaar, dat was echt niks. De micro en een mock-up Revolution zonder controller. Dit jaar hopelijk iets veel interessanters.
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:13 schreef Retuobak het volgende:
Dat is gewoon voortgang van de techniek, daar is niks spannends aan.
quote:
Waar denk je dat mn ondertitel vandaan komt dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, zolang er voor mij nog steeds elk jaar evenveel interessante PC titels verschijnen als voor de gemiddelde console in z'n looptijd hoor je mij niet klagen
Met game of the show bedoel ik een titel waarover iedereen praat tijdens de show & 1 die alle attentie opzuigt van de E3. Mario64 was zo'n titel, verder heeft Nintendo ook met de SNES een geweldige launchtitel gehad in those days. In the case of Nintendo is het dus helemaal niet zover gezocht.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:10 schreef Retuobak het volgende:
Ach ja, game of the show staat voor mij toch al lang vast
http://www.theguild2.com/index.php?lang=en
Die keus had je vast niet verwacht
Maar verder laat ik me niet teveel ophypen wat betreft launchtitels, zelden zie je gameplatforms met revolutionaire of supergoede launchgames. Desondanks heb ik erg veel interesse voor wat Nintendo ons deze mei gaat brengen, hopelijk is de conferentie dit keer beter dan die van afgelopen jaar, dat was echt niks. De micro en een mock-up Revolution zonder controller. Dit jaar hopelijk iets veel interessanters.
Wat iedereen doet kan me niet zoveel schelen eigenlijk, wmb gaat meestal toch de coverage naar de verkeerde games. Naar de zoveelste saaie shooter die er net wat beter uit ziet dan z'n voorgangers maar nog dezelfde gameplay en AI biedt als in 1990 en zich nog steeds in donkere gangen vol met monsters afspeelt (denk Doom 3, Quake 4 etc.). En sinds de N64 heeft Nintendo geen een superspetterende launchtitel gehad, dus ik maak me daarover toch wel een beetje zorgen, niet zo gek toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Met game of the show bedoel ik een titel waarover iedereen praat tijdens de show & 1 die alle attentie opzuigt van de E3. Mario64 was zo'n titel, verder heeft Nintendo ook met de SNES een geweldige launchtitel gehad in those days. In the case of Nintendo is het dus helemaal niet zover gezocht.
Mja, ik hoop eigenlijk dat ze gewoon komen met een nieuwe franchise, met volkomen andere gameplay dan we gewend zijn van Nintendo. Dat zal alleen wel niet gebeuren, het zal idd wel Mario of een van de andere bekende franchises worden (maar ws. Mario) als er één grote launchtitel komt.quote:Kijk, dat bedoelde ik ook, de E3 van 2005 gaf me al het idee dat Nintendo op consolegebied de meeste resources ergens anders had. Het zou me niet verbazen dat ze met de nieuwe Mario al een dik jaar terug begonnen zijn. Dat is normaal voor die game. t Zou toch wel mooi zijn he, op een beurs die MGS PS3/Halo3 en overige titels heeft, er de meeste hype is voor een vatsige Italiaan met een snor. Maar het kan natuurlijk ook een andere game zijn, maar kdenk t niet.
Game of the Sear?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:28 schreef moomoo het volgende:
smash brothers wordt GotS.
Game of the Soflcopter?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game of the Sear?
Game of the Sentury?
Game of the Sillenium?
Goddamn Owh That Sucks ?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:28 schreef moomoo het volgende:
smash brothers wordt GotS.
Game of the Second...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game of the Sear?
Game of the Sentury?
Game of the Sillenium?
Games other than shooters?quote:
We have a winnerquote:
Ja, je hebt gelijk. De laatste keer dat er 1 spel was die boven de rest uitstak was Halo 1. Doom en Quake enzo is wel een topper van de beurs geweest, maar niet 1 die alle attentie opzoog. En dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat iedereen doet kan me niet zoveel schelen eigenlijk, wmb gaat meestal toch de coverage naar de verkeerde games. Naar de zoveelste saaie shooter die er net wat beter uit ziet dan z'n voorgangers maar nog dezelfde gameplay en AI biedt als in 1990 en zich nog steeds in donkere gangen vol met monsters afspeelt (denk Doom 3, Quake 4 etc.). En sinds de N64 heeft Nintendo geen een superspetterende launchtitel gehad, dus ik maak me daarover toch wel een beetje zorgen, niet zo gek toch?
Tuurlijk heb ik ook liever nieuwe franchises erbij zitten, maar Mario is gewoon een topspel ALS het voldoet aan de standaard van voorheen.quote:Mja, ik hoop eigenlijk dat ze gewoon komen met een nieuwe franchise, met volkomen andere gameplay dan we gewend zijn van Nintendo. Dat zal alleen wel niet gebeuren, het zal idd wel Mario of een van de andere bekende franchises worden (maar ws. Mario) als er één grote launchtitel komt.
Sinds de N64? Was Mario64 geen spetterende launchtitel, de definitie van 3d platformers?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:26 schreef Retuobak het volgende:
En sinds de N64 heeft Nintendo geen een superspetterende launchtitel gehad, dus ik maak me daarover toch wel een beetje zorgen, niet zo gek toch?
Aangezien je over consoles praat is het meer zo:quote:Sony > > > > > MS > > Nintendo
Ik hoop het voor mezelfquote:Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef Retuobak het volgende:
We zullen het zien, ik hoop het voor Nintendo.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Gathering of the Snikkels?
Beetje sneu alleen dat ze dus dezelfde demo hebben gehad als de grote gamesites tijdens de TGSquote:Op donderdag 15 december 2005 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
http://money.cnn.com/2005(...)lumn_gaming/?cnn=yes
Gelukkig maar.quote:The Revolution is scheduled to launch next year, most likely in the same time frame as Sony's (Research) PlayStation 3. Nintendo, which has already hinted it might offer the console at a lower price, has already promised to reveal all the details at a May press conference preceding the E3 trade show (the annual gathering of the video game industry).
That doesn't mean it will retreat behind a veil of silence until that point, however.
"It's fair to say that we have a number of things that we will begin unveiling all next year, leading up to E3," said Fils-Aime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |