Anne Frank Plantsoen en Fons Remspooren anyone?quote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef pberends het volgende:
Waarom zouden Marokkaanse homofobe moslimjongeren zich trouwens laten neuken door autochtone mannen? Lekker ongeloofwaardig. Alles waar zij voor staan is in dit bericht omgekeerd.
Dat zijn jouw woorden. Het lijkt me dat er genoeg mensen zijn die seks hebben met tieners maar toch geen pedofiel zijn. Het is ook niet zo dat hij seks had met kindjes van onder de tien ofzo (mag ik toch hopen). Ik ben van mening dat iemand van 17 weloverwogen de keuze kan maken om zichzelf in z`n reet te laten nemen door een man die drie keer zou oud is als hijzelf. En ik noem iemand die seks heeft met een zeventienjarige ook geen pedofiel...quote:Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht alleen darkrooms en een 'wild sexleven', onder geen van beide versta ik het pedo zijn..
pe·do·fi·lie (de ~ (v.))
1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen
kind (het ~, ~eren/~ers)
1 klein nog jong mens
"Jonge marrokaantjes"
Dhr F. was pedo.
Ik meet helemaal niet met twee maten... Er zullen best rechtse lieden ala Michiel Smit zijn die dat wel doen maar da tje mij daarvan beticht vindt ik wat zwakjes.. Als het Geert Wilders of weet ik het wie uit de rechtste hoek was geweest waarover dit naar buiten was gekomen dan had ik daar zeker bezwaar tegen gemaakt. Maar dat is dan om het feit dat het beeld wat ik van hem heb dan niet meer kopt, zoals bij Oudkerk het geval was. Maar aangezien Pim zich niet geneerde en waarschijnlijk zelfs trots op zichzelf was dat hij in darkrooms kwam enzo is het beeld wat ik van hem heb door dit lekken van de AIVD niet echt aangetast maar eerder bevestigd.quote:Je hoeft het niet elke keer te verheerlijken, ook al was het "Pim" (want je moet hem natuurlijk wel bij z'n voornaam noemen om te laten zien dat je hem kent en een band met hem had): jouw idool.
Niet meten met twee maten. We weten allemaal hoe de 'rechtse' reacties waren geweest als een 'linkse' politicus dit had gedaan.
Van mij niet.
Noem me hoe je wilt, daar lig ik echt niet wakker van.. Overgens dat ik vind dat ze bestaansrecht hebben betekend natuurlijk niet dat ik sympathie voor ze heb. Typerend dat jij daar wel van uit gaat.quote:Helaasch hebben we behoorlijk wat van dit soort mensen in Nederland waarvan hun denkbeelden niet bepaald stroken met grondwet.
* OldJeller mompelt wat over gelijkheid e.d...
[..]
oh.
Dat kan...![]()
Rechts met misselijkmakende sympathieën?
Buitenissig rechts hoor.![]()
Dat Fortuyn maroc jochies neukte is toch al humor genoegquote:Op maandag 12 december 2005 14:09 schreef WAT het volgende:
Het zou wel humor zijn geweest wanneer Fortuyn ook heeft genoten in het Anne Frank Plantsoen.
Wat dacht je van het "internationale pleefiguur" dat NL zou slaan met PF als MP volgens Bolkestein? Iemand die jongetjes sodomiseerd, dat is toch wat veel gevraagd van de internationale diplomatiequote:Op maandag 12 december 2005 14:09 schreef WAT het volgende:
Het zou wel humor zijn geweest wanneer Fortuyn ook heeft genoten in het Anne Frank Plantsoen. Dan heeft Thom de Graaf alsnog gelijk gehad dat Fortuyn langs Anne Frank gaat.
Dat vroeg ik me nou ook al af. PF op staatsbezoek in Saoedi-Arabië...quote:Op maandag 12 december 2005 14:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat dacht je van het "internationale pleefiguur" dat NL zou slaan met PF als MP volgens Bolkestein? Iemand die jongetjes sodomiseerd, dat is toch wat veel gevraagd van de internationale diplomatie![]()
Heb de uitzending dus wel gezien, P.de Vries zegt er ook elke keer weer bij (wanneer je opgelet hebt) Men beweerde...men verdacht, enz..quote:Op maandag 12 december 2005 14:02 schreef BennyNL het volgende:
[..]
je hebt de uitzending dus echt niet gezien, want het dossier over pim was slechts een van de vele..zo kwam een onderzoek naar de scholenfusie in Rotterdam langs, informatie over geheimagenten van over de hele wereld etc etc..zeer uiteenlopende zaken
dus stop die suggestie maar inj je doos en ga de uitzending bekijken ipv zo vooringenomen alles in twijfel te trekken. En je vergelijking met prive slaat nergens op..lees maar eens terug in dit topic en je snapt waarom.
www.uitzendinggemist.nl
www.sbs.nl veel kijkplezier
Je praat nu goed dat mannen van 50+ puberjongens aan het plafond hangen door ze drugs te geven.quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Het lijkt me dat er genoeg mensen zijn die seks hebben met tieners maar toch geen pedofiel zijn. Het is ook niet zo dat hij seks had met kindjes van onder de tien ofzo (mag ik toch hopen). Ik ben van mening dat iemand van 17 weloverwogen de keuze kan maken om zichzelf in z`n reet te laten nemen door een man die drie keer zou oud is als hijzelf. En ik noem iemand die seks heeft met een zeventienjarige ook geen pedofiel...
Dat zijn jouw woorden, nogal kortzichtig om die zo in mijn mond te leggen..quote:Op maandag 12 december 2005 14:27 schreef WAT het volgende:
[..]
Je praat nu goed dat mannen van 50+ puberjongens aan het plafond hangen door ze drugs te geven.![]()
Profeet Mohammed was toch ook pedofiel zoals de heer Jackson en Pim F. Dus voor jou is dat sowieso geen probleem.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. De verlosser van de Nederlandse politiek was into children alá Michael Jackson.²
Tsja, het woord pedofiel is wellicht wat suggestief, maar telkens maar de leeftijd van 17 noemen is nog veel suggestiever...quote:Op maandag 12 december 2005 14:38 schreef raptorix het volgende:
Iedereen heeft het hier maar over pedofiel, maar seks met iemand van 17 zie ik geen enkel probleem in, zelfs niet als die persoon 30 jaar ouder is.
Tja als jij en ik met een meid van 17 zouden neuken ben je ook pedofiel.quote:Op maandag 12 december 2005 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, het woord pedofiel is wellicht wat suggestief, maar telkens maar de leeftijd van 17 noemen is nog veel suggestiever...
Dat vraag ik mij dus ook af. Daarom baal ik dat ik gisteren de uitzending heb moeten missen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:41 schreef mikezwet het volgende:
Iedereen kan toch een floppy maken met spannende verhalen over een bekende persoon ?
Ik bedoel er is nooit aangifte gedaan door mensen uit de clubs of door marrokaanse jongeren die misbruikt zijn en waarom heeft de aivd die info dan nooit bekend gemaakt, iedereen wilde foryun toch zo graag pakken om hem tegen te houden...
Als in 'de floppy's waren niet van de AIVD'?quote:Op maandag 12 december 2005 14:41 schreef mikezwet het volgende:
Iedereen kan toch een floppy maken met spannende verhalen over een bekende persoon ?
Ik heb em opgenomen.. Misschien dat ik er vanavond een DIVX van maak en em ff deel op bearshare ofzo..quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af. Daarom baal ik dat ik gisteren de uitzending heb moeten missen.
Wanneer word ie herhaald??
Excuses voor wat jongen?quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef Nielsch het volgende:
Jongens, hou toch op met telkens maar weer trieste excuses te verzinnen...
Moeilijk he lezen?quote:
netjesquote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik heb em opgenomen.. Misschien dat ik er vanavond een DIVX van maak en em ff deel op bearshare ofzo..
Och och, linkse moraalridders moeten nu niet in 1 keer doen alsof de AIVD het altijd bij het rechte einde heeft en dat iemand alleen op basis van een verslag opgesteld door 1 persoon veroordeeld kan worden.. Dat is precies wat jij dus wel doet..quote:Moeilijk he lezen?
Nu weer de suggestie dat de floppys niet van de AIVD waren...dat soort excuses...
Ik ben wel links ja, maar zeker geen moraalridder. De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op Pims graf gaan schijten, daar hield hij blijkbaar vanquote:Op maandag 12 december 2005 14:48 schreef DaveHarris het volgende:
Och och, linkse moraalridders moeten nu niet in 1 keer doen alsof de AIVD het altijd bij het rechte einde heeft en dat iemand alleen op basis van een verslag opgesteld door 1 persoon veroordeeld kan worden.. Dat is precies wat jij dus wel doet..
Moet je vooral doen als je daar bent. Respect voor de doden heb je zeker van je moeder meegekregen?quote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben wel links ja, maar zeker geen moraalridder. De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op Pims graf gaan schijten, daar hield hij blijkbaar van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |