Ja precies daarom doen ze het stiekem.quote:Op maandag 12 december 2005 10:31 schreef pberends het volgende:
De controle bij Marokkanen is toch zo hoog dat niemand homo durft te zijn?
My thoughts exactly...quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Pool het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet of ik me meer moet ergeren aan een dode, vieze engerd, aan een manipulerende veiligheidsdienst of aan een oproerkraaiende, mediageile politicus-in-spe.
Oja, vergeet ik bijna de ouders die hun zoontjes naar een ouwe relnicht laten gaan.
als je minimaal 7 kinderen hebt, is er op een gegeven moment totaal gen controle meer. integendeel, dan kun je wel van een chaos sprekenquote:Op maandag 12 december 2005 10:31 schreef pberends het volgende:
Zijn ze niet bang voor eerwraak ofzo?quote:Op maandag 12 december 2005 10:32 schreef WAT het volgende:
[..]
Ja precies daarom doen ze het stiekem.
Ik heb het ook niet over de ouders, maar meer over andere familieleden, met name de broers. Die zijn toch niet allemaal homo lijkt mequote:Op maandag 12 december 2005 10:32 schreef BennyNL het volgende:
[..]
als je minimaal 7 kinderen hebt, is er op een gegeven moment totaal gen controle meer. integendeel, dan kun je wel van een chaos spreken
quote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn ze niet bang voor eerwraak ofzo?
ik denk dat je wat aan je bekrompen beeldvorming moet gaan doenquote:Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de ouders, maar meer over andere familieleden, met name de broers. Die zijn toch niet allemaal homo lijkt me.
Jezelf onderwerpen aan homoseksuele handelingen om aan dope te komen is iets anders dan homo zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 10:31 schreef pberends het volgende:
Peter R. had de diskettes al 4 weken in bezitquote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Pool het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet of ik me meer moet ergeren aan een dode, vieze engerd, aan een manipulerende veiligheidsdienst of aan een oproerkraaiende, mediageile politicus-in-spe.
Oja, vergeet ik bijna de ouders die hun zoontjes naar een ouwe relnicht laten gaan.
Geen persoonlijke aanvallen graag, als ik echt bekrompen was zat ik niet op een forum om erover te discussieren. Ik sta overal open voor (behalve voor de lul van Pim). Soms moet je generaliserende opmerkingen maken om informatie los te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ik denk dat je wat aan je bekrompen beeldvorming moet gaan doen
quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen graag, als ik echt bekrompen was zat ik niet op een forum om erover te discussieren. Ik sta overal open voor (behalve voor de lul van Pim). Soms moet je generaliserende opmerkingen maken om informatie los te krijgen.
De vraag is of het feit dat jij (en velen met jou) dat niet zo vreemd vinden, niet het meest zorgwekkende is in deze hele affaire.quote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat de inlichtingendienst niet vrijuit hier (net als Fortuyn; deze hele zaak kent alleen maar verliezers).Alleen vind ik het niet zo vreemd dat een inlichtingendienst zich bezig houdt met politici (in spe).
De vraag blijft of onderzoeken naar politici überhaupt gewenst zijn. Hoe vér zo moeten gaan is een vraag die alleen relevant is als je meent dat de geheime dienst (bedoeld voor staatsveiligheid) geheime onderzoeken moet doen naar potentiele politici.quote:Dat er zoveel vulgaire details naar boven komt is grotendeels de schuld van de politici in kwestie, maar de onderzoeken gingen wel verder dan gewenst.
Dat neem je verkeerd aanquote:Ik neem dat je dit soort onderzoeken afkeurt vanuit de privacy van de politici, en dan snap ik niet waarom je deze boodschapper niets kwalijk neemt terwijl hij alleen maar meer schade toebrengt.
Ja. Maar gezien je arrogante stijl generaliseer ik je maar even in het Tokkie-hoekie.quote:
Hoe weet je dat er onderzoek is gedaan. Misschien heeft hij alleen als politieman alleen maar opgetekend wat hij heeft gehoord van een of andere randdebiel en naar de AIVD gestuurd met de boodschap: "Wat moeten we hiermee?"quote:Op maandag 12 december 2005 10:46 schreef sigme het volgende:
[..]
De vraag is of het feit dat jij (en velen met jou) dat niet zo vreemd vinden, niet het meest zorgwekkende is in deze hele affaire.
[..]
De vraag blijft of onderzoeken naar politici überhaupt gewenst zijn. Hoe vér zo moeten gaan is een vraag die alleen relevant is als je meent dat de geheime dienst (bedoeld voor staatsveiligheid) geheime onderzoeken moet doen naar potentiele politici.
[..]
Dat neem je verkeerd aanDe privacy van deze toevallige politici boeit me niet, het gaat mij om het principiële punt: mag de staat geheim onderzoek doen naar politici.
Ik ben het hiermee eens. Het is jammer dat politiek tegenwoordig meer om persoonlijkheden draait dan om inhoud.quote:Op maandag 12 december 2005 09:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik weet het wel: de mediageile politicus-in-spe. Dit is niet alleen riooljournalistiek van het laagste niveau maar zelfs een politieke campagne van Peter R.
Ga je Erica Terpstra Troffee es oppoetsen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja. Maar gezien je arrogante stijl generaliseer ik je maar even in het Tokkie-hoekie.
En: mag de staat deze info gebruiken om te sturen in de koers die het land vaart/ gaat varen...quote:Op maandag 12 december 2005 10:46 schreef sigme het volgende:
[..]
De vraag is of het feit dat jij (en velen met jou) dat niet zo vreemd vinden, niet het meest zorgwekkende is in deze hele affaire.
[..]
De vraag blijft of onderzoeken naar politici überhaupt gewenst zijn. Hoe vér zo moeten gaan is een vraag die alleen relevant is als je meent dat de geheime dienst (bedoeld voor staatsveiligheid) geheime onderzoeken moet doen naar potentiele politici.
[..]
Dat neem je verkeerd aanDe privacy van deze toevallige politici boeit me niet, het gaat mij om het principiële punt: mag de staat geheim onderzoek doen naar politici.
Tamelijk ja. Homoseksuele Marokkanen zijn niet homofoob, dat lijkt me nogal logisch.quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef pberends het volgende:
Dat Marokkanen tamelijk homofoob zijn is trouwens helemaal geen generaliseren, want dat is algemeen bekend. Allerlei onderzoeken wijzen dat uit, ik ga het niet voor jullie opzoeken, maar zoek het lekker zelf op.
Het is algemeen bekend dat homoseksuele marokkanen een hekel aan zichzelf hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef WAT het volgende:
[..]
Tamelijk ja. Homoseksuele Marokkanen zijn niet homofoob, dat lijkt me nogal logisch.![]()
Er zal dan wel sociale druk zijn, maar daar trekken ze zich niks van aan, en helemaal niet voor een beetje drugs. Niet alle Marokkanen zijn hetzelfde, p.
Tip: leer posticons te lezen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef WAT het volgende:
[..]
Ga je Erica Terpstra Troffee es oppoetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |