Ach, het was nou eenmaal een raar persoontje.. Dus ja, ik denk dat. Ik zerg niet dat ik het weet..quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je kende hem persoonlijk? Of is pedofilie inherent aan zijn politieke uitspraken?
hey Joost, alles goed?quote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Met als aanvulling dat alle informatie van 1 enkele anonieme bron afkomstig is en zonder enig onderzoek is ingetikt.
Ik mag niet klagen...quote:Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef BennyNL het volgende:
hey Joost, alles goed?
Ook typisch dat het gebeurt nu PRDV van 40% van de bevolking steun wil binnen enkele dagen...quote:Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die opmerkingen over de van de belastingbetaler bekostigde trip van PvdA'ers naar het buitenland zogenaamd om een cursus te volgen, maar de enige cursus was een cursus in "lichte zeden"
Wel opmerkelijk trouwens, dat de vijver waaruit de PRDV waarschijnlijk zal moeten vissen uitdrukkelijk aan de beurt komen (PvdA/D66/LPF) en andere partijen niet/een stuk minder.
mijn steun heeft tie in ieder gevalquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ook typisch dat het gebeurt nu PRDV van 40% van de bevolking steun wil binnen enkele dagen...![]()
Een aardig rechercheur, met een grote bek en slechte journalistieke kwaliteiten maakt nog geen goed bestuurder, maar goed... Ieder zn ding.quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef BennyNL het volgende:
[..]
mijn steun heeft tie in ieder geval
Dat ze minderjarig waren werd door de broer van Pim, die de stukken in mocht zien, ontkend in Twee Vandaag. Kwam er expliciet in de stukken voor dat ze minderjarig waren?quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef BennyNL het volgende:
waarin naar voren kwam dat hij vaak sex had met minderjarige (marokkaanse) jongetjes..van wiens diensten hij gebruikt maakte in ruil voor cocaine en pillen.
Ja.quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat ze minderjarig waren werd door de broer van Pim, die de stukken in mocht zien, ontkend in Twee Vandaag. Kwam er expliciet in de stukken voor dat ze minderjarig waren?
En terecht.quote:Ik denk trouwens dat ze deze info bewaard hadden tot na de verkiezingen zodat hij met een groot schandaal af zou moeten treden. Net als bij die LPF-staatssecretaris, Philomena Bijlhout.
In wat voor staat wil je leven als een veiligheidsdienst zich bezig houdt met het onschadelijk maken van politieke tegenstanders?quote:
Als het niet waar is?quote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
In wat voor staat wil je leven als een veiligheidsdienst zich bezig houdt met het onschadelijk maken van politieke tegenstanders?
Dat is één. Expres schadelijk informatie achterhouden om er na de verkiezingen mee naar buiten te komen om zo iemand politiek uit te schakelen is een tweede. Dat is niet de rol die ik van een veiligheidsdienst wenselijk acht omdat de dienst zo een politiek instrument wordt. Het lijkt zo wel een onderdeel van een communistisch staats-regiem.quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef WAT het volgende:
[..]
Een democratie waar we absoluut geen dubieuze mannetjes in de regering willen.
Dat weet je helemaal niet ...quote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat is één. Expres schadelijk informatie achterhouden om er na de verkiezingen mee naar buiten te komen om zo iemand politiek uit te schakelen is een tweede. Dat is niet de rol die ik van een veiligheidsdienst wenselijk acht omdat de dienst zo een politiek instrument wordt. Het lijkt zo wel een onderdeel van een communistisch staats-regiem.
Ik reageer op jouw "en terecht".quote:Op maandag 12 december 2005 00:01 schreef WAT het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet ...
Het was alleen maar een opgetekend verslag van een informant. Het is geeneens betrouwbaar.
Er staat ook niet bij of het betrouwbaar is he.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw "en terecht".
De bron is voor geen meter te vertrouwen.
Ik denk dat die ouders dat niet weten, Pool.quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Pool het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet of ik me meer moet ergeren aan een dode, vieze engerd, aan een manipulerende veiligheidsdienst of aan een oproerkraaiende, mediageile politicus-in-spe.
Oja, vergeet ik bijna de ouders die hun zoontjes naar een ouwe relnicht laten gaan.
en jij was er een vanquote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. De verlosser van de Nederlandse politiek was into children alá Michael Jackson.²
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. Er wordt iets op een wel heel rare manier de wereld in geholpen en meteen wordt het voor waarheid aangenomen door sommigen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. De verlosser van de Nederlandse politiek was into children alá Michael Jackson.²
quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:
Dat ze minderjarig waren werd door de broer van Pim, die de stukken in mocht zien, ontkend in Twee Vandaag.
Het zal wel staan op de disks, anders zou de Vries het niet gezegd hebbenquote:Kwam er expliciet in de stukken voor dat ze minderjarig waren?
Complottheorie ?quote:Ik denk trouwens dat ze deze info bewaard hadden tot na de verkiezingen zodat hij met een groot schandaal af zou moeten treden. Net als bij die LPF-staatssecretaris, Philomena Bijlhout.
Zijn broer heeft de stukken ingezien waar Peter R. zijn programma op baseert. Als het niet in de stukken staan dan kan je ook niet zeggen / suggereren (ik heb d euitzending niet gezien) dat dat wel zo is.quote:
Vermoedelijk.quote:Complottheorie ?
Ik heb de uitzending voor een deel gezien.quote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef sizzler het volgende:
Wanneer was deze info dan naar buiten gekomen? Ze volgde hem al een tijdje, waren hier van op de hoogte en de verkiezingen lagen voor de deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |