Welkom bij mijn afgelopen 10 jaar . . .quote:Op maandag 12 december 2005 09:32 schreef Tranceptor het volgende:
Extreem kut en geen idee waardoor precies.![]()
Het hoeft allemaal van mij niet meer.![]()
gossie.. wat erg.. hier is het bijna weekendquote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Erg moe na een dag met de kleine duiveltjes in mijn klas...meeen...wat waren ze vandaag ongelovelijk vermoeiend en kreeg er een hoofdpijn van...en dat nog wel terwijl ik het nu hartstikke druk heb!
Alweer aan weekend toe...
Daarom is het je exquote:Op maandag 12 december 2005 18:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm.. er zou heel iets anders door mijn hoofd moeten gaan, maar gvd wat een klootzak is mijn ex!!!!!!!![]()
Hoezo? Haha het gaat gewoon goed met mequote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef jan_onbekend het volgende:
[..]
dat zeg je nu te vaak achter elkaar dat ik begin te twijfelen.
OT: wel goed
Die jongen heeft benzine over mijn hart gegooid en het in de fik gestoken, lachend, bij wijze van!quote:Op maandag 12 december 2005 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daarom is het je ex![]()
En daarom vind je hem waarschijnlijk nu nog steeds stiekem heel erg geil...
Dan heb jij nog meer dan ik, hier zit al 10 jaar een gapend gat waar ooit eens een hart zat . . .quote:Op maandag 12 december 2005 23:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Die jongen heeft benzine over mijn hart gegooid en het in de fik gestoken, lachend, bij wijze van!
Zo voel ik me dus ook, aangebrand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |