quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:55 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh...ik maak me zorgen .. om vanallles..![]()
Ik heb een chronisch tijdgebrek..en een chronisch slaapgebrek...i'm no superwomen!![]()
rot @#$%^^& afspraak met BJZ vanmiddag...stomme offertes..stomme overheid.. stomme regelgeving...aaarrrggghh!
Zo dat ben ik kwijt!
Dat zeg je nou wel heel vaak, ben je jezelf ervan aan het overtuigen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef JAM het volgende:
Ik ben emotioneel stabiel.
Mijne ook!quote:
Pak een trommel en doe je ding zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed denk ik. Gewoon de muziek die het um weer doet hier
Music takes me on a higher ground
Mijn hele hoofd zit vol muziek
Als jij je nek breekt, trommel ik een afscheidsliedquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Pak een trommel en doe je ding zou ik zeggen.
Verkapte doodsverwensing.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als jij je nek breekt, trommel ik een afscheidsliedMet plezier zelfs
Ontopic. Nog steeds goed. Beter dan de afgelopen tijd.
Jah.... enquote:
Ik dacht dat je zo'n vredelievend persoon was. Ik maakte maar een grapje hoor.quote:
Ik ben gewoon serieus. Misschien te serieus voor internet soms. En dan ga je smiley's fout interpreteren dus. En opgefokt ook nog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n vredelievend persoon was. Ik maakte maar een grapje hoor.![]()
Strak plan!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me dus redelijk opgefokt ook. Daarom muziek, om ervan af te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |