Bij onze groep is het meer andersom, de ene na de andere relatie gaat uit!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:18 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me sjachrijnig, omdat het met mijn vriendenkring tegenwoordig dusdanig gesteld is dat er nog maar 1 manier overblijft om niet elke zaterdagavond in je eentje te zitten: aan de man gaan. En laat ik daar nou net niet zo goed in zijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:36 schreef thaleia het volgende:
Nouja, als ik echt rond zou gaan bellen zou ik waarschijnlijk op een gegeven moment wel beet hebben, maar ik ben het een beetje zat dat dat altijd maar van mij moet komen. Heb vorig weekend nog jan en alleman gebeld, maar toen zaten ze allemaal surprise te vieren met hun schoonfamilieAls ze dit weekend niet zelf op het idee komen dat ze nu dan wel eens wat leuks met mij kunnen gaan doen, mogen ze fijn effe in de stront zakken
Ik zorg ervoor dat ik geen relatie heb, ook geen gezeik met schoonfamilie en meer uitgaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]![]()
.
Ik zorg er gewoon voor dat ik een relatie heb NA het sinterklaas gedoe![]()
![]()
Ik weet wat je bedoeld, waarom worden sommige mensen zo saai als ze een relatie hebben ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:18 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me sjachrijnig, omdat het met mijn vriendenkring tegenwoordig dusdanig gesteld is dat er nog maar 1 manier overblijft om niet elke zaterdagavond in je eentje te zitten: aan de man gaan. En laat ik daar nou net niet zo goed in zijn.
Ik ga straks maar in m'n eentje naar dat bandje kijken, want ik heb deze keer echt effe GEEN zin in weer zo'n zaterdagavond.
Misschien maar beter dan, je moet ook in de stemming zijn om aanspraak van dronke mannen te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:53 schreef thaleia het volgende:
Ik ga toch maar nietIk herinnerde me dat de keren dat ik besloot in m'n eentje te gaan me nooit zo goed zijn bevallen. OF je hebt geen aanspraak, OF je hebt aanspraak van stomdronken handtastelijke kerels. Kan beter even wachten met het bandjesbezoek totdat de buitenlandgangers (er zitten momenteel drie -vrijgezelle- vrienden voor een half jaar in het buitenland, en dat half jaar is bijna voorbij
) weer terug zijn, en nu m'n zaterdagavonden besteden aan het op orde krijgen van m'n huis voor als ze terug zijn
Bijvullen ?quote:Op zondag 11 december 2005 03:47 schreef DuchessX het volgende:
Niet moe, leeg.
quote:Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef zwartedoos het volgende:
overal pijn, snotterig, pijn van t hoesten, en helemaaaal alleen![]()
thanks, jij ook :quote:Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding]
OT: Moe en pijn in m'n rug/nek/schouder . . .![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef Brunette het volgende:
Ben net een beetje geëmotioneerd geraakt door het zien van een foto. Zit nu met tranen in m'n ogen achter m'n pc
Thanxquote:Op maandag 12 december 2005 00:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik schrok net van een grimas, van een acteur. Hij lachte zoals mijn ex. Ik kreeg er hartkloppingen van.![]()
Vandaag met een jongen op msn een verhelderend gesprek gehad. Een feest der herkenning.![]()
Toch vaag dat ik ooit met een jongen zoen, hij op ongeveer hetzelfde moment een vriendin krijgt.. en we nu beiden een soortgelijk gevoel dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |