quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:00 schreef JAM het volgende:
Can't sleep. Clown will eat me.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef Brennie het volgende:
Weet ik ook es hoe spit voelt.![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk zo kreupel op de bank,lang leve de laptop![]()
![]()
Dank je Morwen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Klote, meis, ik hoop dat je je snel weer beter voelt![]()
OT: Moe, zo maar eens lekker![]()
Maar hoe voel je jequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:04 schreef cerror het volgende:
Ik kom bier tekort.
"They all float down here.. that is if it's mass is equal or lighter than that of water.."quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:33 schreef Talietje het volgende:
[..]
[afbeelding]
BEEP BEEP Richie! They ALL float down here. When your down here with us, you'll float too!
OT:
ik voel me oke!
Iedereen komt bier tekort.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:04 schreef cerror het volgende:
Ik kom bier tekort.
Weer veel te laat jij he!quote:
Ach, het is toch een ziekenhuisquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
Bagger, blij dat het bijna weekend is voordat er hier doden vallen.
ja maar als je ziek bent moet je niet gaan werken!! je moet wel goed naar je lichaam luisteren hoor!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ziek, maar ik moet echt nog vier dagen werken....
Doden hebben we niets aan hier ja. Dan moeten ze het minimaal levend naar de E.R. halenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ach, het is toch een ziekenhuis
OT ik voel me nog niet wakker...
succes, altijd vervelend zoiets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:15 schreef purplerose het volgende:
Bezorgd en onrustig, net met de kat naar de dierenarts geweest en hij moet geopereerd worden om een blaas steentje weg te halen....me kereltje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |