Met een zwoele stem zeggen. "Hey schatje...heb je hier niet eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef TehRockstar het volgende:.
Ja, dan gaan we nu verder.
Ik heb niet eens een openingszin.
-edir- wiz ligt wel in bed.. maar cammen doettie nie, is ook nie nodigquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het word weer een dag als alle andere, Wiz ligt lang op bed, Davidov slaapt ook een gat in de dag, DM surft weer alle plaatjes van gee punt en nel af, XMN8R gaat liggen bakken op het strand, waxx post en post en werkt intussen een beetje, vlarp groet en gaat werken en komt vanavond met hoofdpijn weer terug, andyvie begint om 3 uur weer te gillen dat ie weekend heeft, wonderer typt verder aan haar verhaal, peet gaat weer cammen met zijn vriendje, CDP houdt ons op de hoogte van de zoveelste serie die hij binnen heeft en bekijkt, stroekie en vandittusenvandattus flirten er op los op fok en de andere doen ook hun ding, en ik... ik ga weer werken
En ik, IK ben thuisquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het word weer een dag als alle andere, Wiz ligt lang op bed, Davidov slaapt ook een gat in de dag, DM surft weer alle plaatjes van gee punt en nel af, XMN8R gaat liggen bakken op het strand, waxx post en post en werkt intussen een beetje, vlarp groet en gaat werken en komt vanavond met hoofdpijn weer terug, andyvie begint om 3 uur weer te gillen dat ie weekend heeft, wonderer typt verder aan haar verhaal, peet gaat weer cammen met zijn vriendje, CDP houdt ons op de hoogte van de zoveelste serie die hij binnen heeft en bekijkt, stroekie en vandittusenvandattus flirten er op los op fok en de andere doen ook hun ding, en ik... ik ga weer werken
Damn, ik kom hier nog geen week en hij had al gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
Iemand als ang3l?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef Semisane het volgende:
Ik ook niet voor jou...maar wellicht dat iemand als Ang3l het wel weet voor je.![]()
Nou niet echt veel hoor, maar ik heb eigenlijk wel een positief image van je.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand als ang3l?!![]()
![]()
What's THAT supposed to mean?!
Hoe oud ben je nou 12??? nou je zal nog heel wat blauwtjes gaan lopen hoor!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ja!Dat kan er dus gebeuren!
En dat wil ik niet.![]()
Oooooh nee ok, dan is't goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou niet echt veel hoor, maar ik heb eigenlijk wel een positief image van je.Iemand die lekker open is en snel contacten maakt en ook altijd wel weet wat tie moet zeggen op welk moment.
![]()
Volgens mij had ik het eits negatiever neergeezet dan ik bedoelde hoor.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou 12??? nou je zal nog heel wat blauwtjes gaan lopen hoor!!
Wacht maar tot je op stap kan naar alle poelen der verderf!!![]()
Dacht ik al dat jij dat zo las Zegt eigenlijk wel meer over jou dan over mij he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooh nee ok, dan is't goed
Ik las het als "die snol die weet dat wel"
Tja....My bad.quote:And boy are you wrong, want IRL bij nieuwe mensen ben ik echt wel heel verlegen
da's dan pech.. vulgaire cockslut..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
er ligt helemaal niemand in mijn bed..slappe snuifwhore!
Hallo wonderer!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef wonderer het volgende:
'lo allemaal.
Mja. Ik ga maar sporten straks, misschien heb ik een endorfine tekort :pquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef tech het volgende:
[..]
Hallo wonderer!Weer een beetje over de Sint-depressie heen?
inderdaad, klasseloze crackhoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
da's dan pech.. vulgaire cockslut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |