Er kunnen in 2005 nog blessures komen hoor !!!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:50 schreef komrad het volgende:
dit wordt een tvp topicje op deze manier, dat was niet echt de bedoeling.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:51 schreef mitt het volgende:
Je bent gewoon te vroeg!
Idem.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:33 schreef rubbereend het volgende:
dit is leuk om eens tussen kerst en oud en nieuw te gaan zitten doen
Leuk rijtje al ..... ik ga wel een hele lijst maken, en dan kom ik een paar dagen voor 2006 wel met mijn lijst in een nieuw topic, zodat er nog ruimte is voor evt. aanpassingen. Leuk idee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:17 schreef komrad het volgende:
Oke dan stellen we een lijst op, mijn voorzetje:
1. winnaar WK voetbal
2. Eindstation NL WK voetbal
3. OS -> hoe gaan we hier me om, voorstel is daar een aparte prono op los te laten want dat wordt te uitgebreid
4. Winnaar Volvo ocean race
5. Winnaar Eredivise
6. Winnaar play offs (2e champions league plaats)
7. Rechtstreekse degradant eredivisie
8. Nieuwe WR tijd maraton heren
9. Winnaar Tour de France
10. Winnaar Elfstedentocht
11. Winnaar Dakar Trucks/Auto's
12. Winnaar Le Mans overall
Vul maar aan
die is er van dit jaar ook nog, die zal ik na het weekend even van een einduitslag voorzienquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maak er dan een topic van met een bepaald lijstje waar je winnaars bij moet voorspellen, elke goed is een punt. Kijken wie hier het beste van alles weet![]()
- Philadelphia Flyersquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:49 schreef popolon het volgende:
- Winnaar NHL Stanley Cup.
- Winnaar NFL Superbowl.
- Winnaar NBA.
- Winnaar MLB.
- Winnaar World Series of Poker 2006
Even gewaagd:quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
- Philadelphia Flyers
- Indianapolis Colts
- Detroit Pistons
- LA Dodgers, (ik kan New York Yankees niet over mijn lippen krijgen)
- Geen idee
Als dat je ding is...ik vind er persoonlijk weinig aan, al die Amerikaanse sporten (alleen basketbal is wel gaaf)...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef Falco het volgende:
Voor wat moet er nou gepronosticeerd worden? Al die Amerikaanse dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |