abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:37:58 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33144327
Het enige waarover je moet whinen is dat je een compleet nutteloze class speelt waarvan je er iedere raid maar 1 of 2 nodig hebt. De rest is bijzaak denk ik.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33144425
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Migwi het volgende:
Hmm.
Ik heb helemaal niks om te whinen, ik speel nog steeds m'n Hunter als main, sinds beta al, en na 1.7 hebben wij niks meer te whinen vind ik. Mja, behalve dan dat Blizz alle pets hetzelfde gaat maken. Maar dat is een terechte whine.

Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat 't erover ging dat Mages helemaal niet of juist wel duur uitwaren, in dit geval toevallig vergeleken met Hunters. En dat zijn ze dus ook niet. Zoals eerder gezegd, cheap ass clothies.
En dat anderen mensen jou om water vragen staat hier helemaal los van.
Now shoo if you don't have anything usefull to add.

Oh ja, ik heb nog nooit buiten een instance om water gevraagd. Maar goed, aangezien mijn main geen mage is en uiteraard iedereen altijd de mages lastig valt met requests voor conjured water+food zal ik dat uiteraard ook wel doen.
Ik ben 80% van mijn tijd aan 't grinden in Silithus+Winterspring en ik kom amper alliance tegen, ik kan nog geeneens om water vragen.
ging mij erom dat je liep te zeiken dat Food en water niet gratis voor je was omdat tijd geld is en dat soort ongein
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33145933
Ja, en jij wil beweren dat dat niet zo is dan?
Tijd = geld geldt overal, ook in WoW.
Als ik weetikveel hoe lang moet gaan vissen en nub mobs moet gaan farmen zodat ik een tijdje kan gaan grinden verlies ik heel veel tijd waarin ik veel meer gold/rep had kunnen verdienen. Dat is gewoon een feit. Wil je dat ontkennen dan?
1 minuut voor een stack water of minstens een kwartier (en waarschijnlijk langer) voor een stack is nogal een verschil naar mijn mening.
En als 't een beetje meezit gaat er zo een stack doorheen in een half uur, pvp eh, en dan kan je weer eeuwen gaan grinden en whoop-de-doo, jij bent klaar in 1 minuut.
Ja, en dan mag je wel meer mana gebruiken en meer water nodig hebben, nou, je zou misschien een extra stack aan moeten maken. Poe poe, dan ben je wel 2 minuten bezig. Maar dan staan die 2 minuten nog steeds tegenover dat minimale kwartier van mij.
En jij hebt uiteraard infinite playtime en kan je dus ook veroorloven om uren te grinden voor water+food en dan dat erdoorheen jagen en weer uren grinden. De meeste mensen kunnen dat niet.
Maar waarschijnlijk ben je 't hier ook niet mee eens.

En maanvis.
lol
Ik zal met plezier aan je denken als ik weer de mages moet aanhoren over dat zij toch echt meer dmg zouden moeten doen in instances en dat hunters toch echt overpowered zijn.
Sterker nog, ik ga nu maar weer ff die threads lezen.
Makes me feel all warm inside everytime I hear them whine.
pi_33147313
Gast get a life!
tis een spel man anders grind je gewoon niet , jezus.
Ga een bedrijf starten als je tijd je zoveel geld oplevert
pi_33150284
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef Migwi het volgende:
Ja, en jij wil beweren dat dat niet zo is dan?
Tijd = geld geldt overal, ook in WoW.
Als ik weetikveel hoe lang moet gaan vissen en nub mobs moet gaan farmen zodat ik een tijdje kan gaan grinden verlies ik heel veel tijd waarin ik veel meer gold/rep had kunnen verdienen. Dat is gewoon een feit. Wil je dat ontkennen dan?
1 minuut voor een stack water of minstens een kwartier (en waarschijnlijk langer) voor een stack is nogal een verschil naar mijn mening.
En als 't een beetje meezit gaat er zo een stack doorheen in een half uur, pvp eh, en dan kan je weer eeuwen gaan grinden en whoop-de-doo, jij bent klaar in 1 minuut.
Ja, en dan mag je wel meer mana gebruiken en meer water nodig hebben, nou, je zou misschien een extra stack aan moeten maken. Poe poe, dan ben je wel 2 minuten bezig. Maar dan staan die 2 minuten nog steeds tegenover dat minimale kwartier van mij.
En jij hebt uiteraard infinite playtime en kan je dus ook veroorloven om uren te grinden voor water+food en dan dat erdoorheen jagen en weer uren grinden. De meeste mensen kunnen dat niet.
Maar waarschijnlijk ben je 't hier ook niet mee eens.

En maanvis.
lol
Ik zal met plezier aan je denken als ik weer de mages moet aanhoren over dat zij toch echt meer dmg zouden moeten doen in instances en dat hunters toch echt overpowered zijn.
Sterker nog, ik ga nu maar weer ff die threads lezen.
Makes me feel all warm inside everytime I hear them whine.
Ik jaag 1 stack er toch echt wel in 15 minuten doorheen hoor. Gaat hard als je int hoog is maar wtr niet veel mana oplevert.

Het is zo'n onzin om te zeggen dat wij mages het makkelijk hebben omdat we dan gratis water en food hebben waar iedereen toch gebruik van maakt waardoor het absoluut niet alleen ons voordeel is. Tijdens PvP kost het idd veel wtr, en daarin heb je gewoon geen tijd om voor je mede spelers te maken, true, maar he, als je de tijd hebt een serieuze rep op te bouwen heb je ook genoeg tijd om wat gold te farmen zodat je even vooruit kunt in de BG;s.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33150494
Deze week heel BWL erdoorheen gejaagd... Ebonroc, flamegor (1shotted) en CHromaggus in 2 dagen onder controle...

Nu Nefarian nog, voor de kerstdagen
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_33151372
Cyn, je vergeet dat cats geen brood eten, dus daar gaat je petfood argument voor m'n conjured food. Verder krijgen alleen guildhunters van mij crystal, of ze moeten het echt heel lief vragen. Meestal is dat toch nutteloos en is Sparkling voldoende. Dit zal ook blijven in 1.9, jullie gebruiken maar 60 % van het flesje, en dat is niet efficient.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 17 december 2005 @ 01:54:02 #208
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33152495
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Migwi het volgende:
Hmm.
Ik heb helemaal niks om te whinen, ik speel nog steeds m'n Hunter als main, sinds beta al, en na 1.7 hebben wij niks meer te whinen vind ik. Mja, behalve dan dat Blizz alle pets hetzelfde gaat maken. Maar dat is een terechte whine.

Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat 't erover ging dat Mages helemaal niet of juist wel duur uitwaren, in dit geval toevallig vergeleken met Hunters. En dat zijn ze dus ook niet. Zoals eerder gezegd, cheap ass clothies.
En dat anderen mensen jou om water vragen staat hier helemaal los van.
Now shoo if you don't have anything usefull to add.

Oh ja, ik heb nog nooit buiten een instance om water gevraagd. Maar goed, aangezien mijn main geen mage is en uiteraard iedereen altijd de mages lastig valt met requests voor conjured water+food zal ik dat uiteraard ook wel doen.
Ik ben 80% van mijn tijd aan 't grinden in Silithus+Winterspring en ik kom amper alliance tegen, ik kan nog geeneens om water vragen.
Gast. Alsof je aan fucking auto-shot, wat geen mana kost niet genoeg hebt tijdens farmen/grinden. Laat staan de damage die een pet doet.

En ik ga er lichtelijk vanuit dat je Lok hebt, en redelijke equip. Dan crit je zo verdomde vaak dat je manashots niet eens nodig zijn.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:27:19 #209
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_33156675
Het antwoord op al deze discussies:

Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_33156863
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef BlackSheep het volgende:
Het antwoord op al deze discussies:

[afbeelding]

oud
[/xrenity]
pi_33157557
Naja, vandaag naar lvl 39 spelen, en als ik flink doorquest moet lvl 40 er mss ook inzitten vanavond. 100.000 xp op 1 dag, is zeker makkelijk te doen. (Heb 150.000 gehaald paar weken terug)
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:10:59 #212
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_33157666
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

oud
[/xrenity]
en toch actueel met al deze vrij zinloze discussies
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_33163398
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef seto het volgende:
Ben overgestapt naar Elemental Mastery build, hoewel ik niet zoveel +spell damage gear heb is het wel geinig

Even uitgeprobeerd in AV:

[afbeelding]
en je bent wat voor class? shaman ofzow?
life is a game....and im winning
pi_33164162
Even wat olie op het vuur dat 'Shamans zijn imba en hebben een nerf nodig' heet:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=11234
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:08:42 #215
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33166020
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:26 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

en je bent wat voor class? shaman ofzow?
Yep, lvl60.
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef DjNivek het volgende:
Even wat olie op het vuur dat 'Shamans zijn imba en hebben een nerf nodig' heet:
Om shaman nerfs roepen is zo passé
Leuk filmpje btw, kende hem al
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:23:14 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33166364
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef DjNivek het volgende:
Met zulke filmpjes snij je jezelf echt in de vingers. Zeg maar dag tegen elemental fury's bonus, gaat echt flink generfd worden
Zelfde wilden ze ook met Ruin doen, maar ipv daarvan hebben ze curse of shadows en curse of elements 'afgevlakt'
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:18:37 #217
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33169813
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met zulke filmpjes snij je jezelf echt in de vingers. Zeg maar dag tegen elemental fury's bonus, gaat echt flink generfd worden
Zelfde wilden ze ook met Ruin doen, maar ipv daarvan hebben ze curse of shadows en curse of elements 'afgevlakt'
Dan waren warlocks allang generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage, warriors voor hun normale crits van 2000 damage enzovoort. Je denkt toch niet dat de dev crew beetje filmpjes gaat zitten kijken en op grond daarvan changes maakt?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_33170160
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef seto het volgende:

[..]

Dan waren warlocks allang generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage, warriors voor hun normale crits van 2000 damage enzovoort. Je denkt toch niet dat de dev crew beetje filmpjes gaat zitten kijken en op grond daarvan changes maakt?
Dit soort filmpjes zijn vaak wel de oorzaak voor een nerf. Devs kijken het niet, maar spelers wel, en dan heb je van die types erbij die het op het officiële forum gaan plaatsen (met filmpje en al) en via via komt het wel bij de devs, die daarna even gezellig gaan nerfen. Waarom denk je anders dat ze Seduce + Fear generfed hebben?
pi_33170522
quote:

[..]

toen het filmpje was gepost waarbij werd uitgelegt hoe je marauden moest grinden als mage werd dat ook gelijk volgende patch generft.
en ook andere dingen, maargoed wees niet bang.
alle devvs spelen een shaman en die gaan ze zeker niet nerfen, ze zullen ze eerder extra buffs geven dan nerfen
pi_33170563
Ik verwacht (en stiekem hoop) dat AP de grond in wordt generfed. Het Shaman trinket en passant ook, btw.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:51:47 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33170965
quote:

[..]

Volgende patch worden warriors generfed voor hun normale crits van 2000 damage (enrage) en warlocks worden generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage (COS en COE nerf), dus daarmee ontkracht je je eigen punt wat je nu maakt.
Een gedicht over Maanvis
pi_33181152
Vandaag weer wat leuke dingen geloot in SM:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7720
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7722

Verder natuurlijk flink veel loot voor de AH. Maar moet nog 22G voor ik mount en Riding skill kan betalen, en nog maar 18k xp. Dus denk niet dat ik gelijk op lvl 40 ga halen
  zondag 18 december 2005 @ 02:58:51 #223
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33182384
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Morthill het volgende:
Vandaag weer wat leuke dingen geloot in SM:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7720
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7722

Verder natuurlijk flink veel loot voor de AH. Maar moet nog 22G voor ik mount en Riding skill kan betalen, en nog maar 18k xp. Dus denk niet dat ik gelijk op lvl 40 ga halen
Och, ik had mijn normale mount pas op level 46 ofzo

Maar als ik je een tip mag geven; de rock elementals in badlands geven onzinnig veel vendor trash
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 18 december 2005 @ 11:37:36 #224
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33185382
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Och, ik had mijn normale mount pas op level 46 ofzo

Maar als ik je een tip mag geven; de rock elementals in badlands geven onzinnig veel vendor trash
ja dat was mooi
"ik heb travel form wat moet ik met een mount??"
dat hield je 6 lvls vol
  zondag 18 december 2005 @ 11:57:28 #225
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33185773
Level 23 nu. Gingen we gister deadmines doen, wij stonden plannen te maken, komt er ineens een Night Elf voorbij rennnen. We kijken elkaar verbaasd aan, komen er ineens 40 miners achter die Elf aan die ons gingen aanvallen Erg grappig gezicht.

Role-playing is trouwens echt veel leuker dan normal Er zijn maar weining mensen die het zo extreem doen als in dat voorbeeld vorige topic maar overall is Roleplaying echt een stuk leuker en gezelliger
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')