Ja kan, ik speel altijd samen met een huisgenoot en alles verloopt zonder problemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef Brentmeister het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om World of Warcraft tegelijkertijd met 2 verschillende accounts achter een router te spelen? Ik heb hier een netwerkje van 4 computers die dus op het internet allemaal hetzelfde IP-adres hebben.
Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipmentquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Cloth is flink wat duurder geworden, of jij moet me vertellen dat die 5g repairs een figment van mijn verbeelding zijn. Vergeet niet dat wij ook onze kosten hebben met Runes en Arcane Powder.
En zeuren om water/portal FTL ja.
Nog maar 1 Skin of Shadow halen.
Ze hebben alle repaircosts gelijk getrokken en die van Cloth zijn toen verhoogdquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipment. Epic items kosten een stuk meer om te repareren. Gelukkig gebruik ik m'n damage equipment in Molten Core, die heeft nog een of twee blues (Hexxers Cover iig). Met deze equipment zit ik ong. tegen 1g repairs per dood. Maar met Nemesis zit ik tegen 1,5g. Dus als je minder repairs wilt, haal je magister maar weer uit de kast.
Ook goed, maar we hebben nog steeds niks te klagen, vind ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben alle repaircosts gelijk getrokken en die van Cloth zijn toen verhoogd
Zou het op zich ook best knap vinden als je van een instance run minder dan 5g over zou houden en van de andere dingen die je nog kan doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ook goed, maar we hebben nog steeds niks te klagen, vind ik
M'n inkomsten van MC/BWL zijn nog steeds hoger dan m'n repaircosts
Voor de patch, helft geel: 2g repairs.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipment. Epic items kosten een stuk meer om te repareren. Gelukkig gebruik ik m'n damage equipment in Molten Core, die heeft nog een of twee blues (Hexxers Cover iig). Met deze equipment zit ik ong. tegen 1g repairs per dood. Maar met Nemesis zit ik tegen 1,5g. Dus als je minder repairs wilt, haal je magister maar weer uit de kast.
Iedere class heeft extra costs, tja, jammer... Warlocks moeten dure petskills kopen en reagents kopen voor onze endgame pets die het niet eens waard zijn. En natuurlijk shards farmen, maar die mobs droppen ook silver(Ik had een Kang the Decapitator drop gehad van een spookje in Duskwood (zitten in Raven Hill, level 49-51, kunnen alleen gezien worden met Detect (Greater) Invisibility), dus dat doet m'n goldsupply wel wat goed
)
Onzin, er is niks veranderd. De kosten per durability zijn gelijk getrokken. Feit blijft wel dat plate meer durability heeft dan cloth, en als je dood gaat er een percentage af gaatquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben alle repaircosts gelijk getrokken en die van Cloth zijn toen verhoogd
Ik heb het dus niet over 'lagere' instances zoals Scholomance hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou het op zich ook best knap vinden als je van een instance run minder dan 5g over zou houden en van de andere dingen die je nog kan doen
Cooking = niet freequote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.
Elke class heeft voor en nadelen, maar om te zeggen dat mages het makkelijk hebben is complete onzin.
Doe niet zo dom, neem dan gewoon een beest dat vis eet of eentje die je die felwood besjes kan voeren... Als je er 1 neemt die alleen vlees eet ben je dom bezig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Cooking = niet free
Eerst mobs vinden die dan misschien iets droppen waar je iets van kan bakken = tijd = geld.
Nope, that's no good.
Neem. Een. Ander. Beest!quote:Drinks droppen dus echt niet op regelmatige basis, misschien 1x in 30-40 kills als ik in Silithus Twilight Cultists grind. Wow, daar kan je echt lang mee doen. Dus die mag je ook gewoon kopen.
Pet food dezelfde drop rate als drinks, dus daar heb je ook geen flikker aan.
Roll engineer en ruil met die halve zool die orgrimmar, en vast ook ironforge patrouilleertquote:Arrows vliegen er doorheen. iig bij mij wel, ik neem ook maar gewoon jagged arrows, want die zijn 't goedkoopste.
Mail heeft altijd nog steeds een hogere repair cost.
Eerst mana regelen, dan Food of water conjuren = tijd= geld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Cooking = niet free
Eerst mobs vinden die dan misschien iets droppen waar je iets van kan bakken = tijd = geld.
Nope, that's no good.
half uurtje dat eilandje bij STV farmen en je hebt 4 stacks met enchanted water.quote:Drinks droppen dus echt niet op regelmatige basis, misschien 1x in 30-40 kills als ik in Silithus Twilight Cultists grind. Wow, daar kan je echt lang mee doen. Dus die mag je ook gewoon kopen.
Pet food dezelfde drop rate als drinks, dus daar heb je ook geen flikker aan.
Boeien, mij buffs kosten geld, whats your point?quote:Arrows vliegen er doorheen. iig bij mij wel, ik neem ook maar gewoon jagged arrows, want die zijn 't goedkoopste.
Mail heeft altijd nog steeds een hogere repair cost.
quote:Nee, hoe je 't ook went of keert. Cloth is cheap ass.
Niet dat mij dat boeit ofzo, maar niet zeggen dat cloth zo duur uit is, wat dat is dus gewoon niet.
Of je moet geen geld hebben, maar ja, dan is alles duur
Die sneeuwballenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef Drakul het volgende:
Geweldig die kerstversiering in de steden van WoW. Ik wist niet wat ik zag gisteren toen ik online kwam
Overal liepen van die gnome kerstmannentjes (en vrouwtjes) rond. Erg grappig van Blizzard.
weet je wel niet hoe fucking irritante het is om niet zonder whispers door ironforge te kunnen lopen en om de minuut : Wtr plz, of een idioot die gelijk het trade venster opengooit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:05 schreef Migwi het volgende:
STV
Zeg dan niks als je zulke 'alternatieven' hebt.
Ik ga op lvl 60 geen zooi uit een lvl 40-45 (of zelfs lager?) gebied gebruiken. Jee zeg, dan ben ik een uur aan 't drinken eer m'n mana terug is....
Hey, op Teldrassil kreeg ik ook vaak water drops op lvl 1-10, misschien moet ik daar ff heen
Op je verhaal over je conjured water ga ik gewoon nog geeneens in. Als je daarvan niet ziet dat dat honderd maal sneller, beter en goedkoper is dan drinken kopen of op drink drops wachten, dan ben je echt hopeloos..
Hmz, een andere pet.
Dat is net zoiets zeggen als, gebruik je buffs niet meer.
Jij hebt geen Hunter neem ik aan, of ook maar ooit gespeeld, wel?
Waarom denk je dat, och, 90% (als 't niet meer is) van de Hunters een cat hebben? Toeval? Tuurlijk niet, daar hebben we een reden voor. Cats zijn gewoon de beste pets die er zijn. Op een PvP server iig. Spell interruption weetjewel.
Cats eten meat+fish, meat drops heb je niet op lvl 60. Mobs die je grind zijn humanoids of dragons en geen beasts. Fish moet je weer gaan vissen wat dus ook tijd kost en je moet water in de buurt hebben. Silithus+IF+SW+Felwood+Winterspring staan nu niet echt bekend om hun fantastische visstekjes, of heb ik dat nu verkeerd? Heb 't, vanzelfspreken, niet zo op fishing door 't tijdverlies. Dus hey, dat gaat je weer veel tijd kosten als je 't toch wilt hebben en die rauwe zooi kan je zelf trouwens helemaal niet eten, dus moet je 't toch nog bakken. Nog meer tijd verloren.
En een mage, conjured food, nou, hoe lang per stack? Neem maar van mij aan, dat is veel minder tijd dan een stack food voor je pet en jezelf vergaren d.m.v. fishing+cooking.
Tuurlijk kan ik Thorium Headed Arrows nemen, mja, dan moet je eerst de mats kopen (dan ben je met 1 stack al meer kwijt dan voor een full quiver met jagged arrows) en als je zelf mining+engineering hebt moet je eerst thorium gaan farmen en umm, dense stones meen ik. En aangezien ik die 2 profs heb weet ik dat dat ook niet zo 1,2,3 gedaan is. Jagged arrows zijn dus echt wel the way to go als je geen 0.5g per stack wilt uitgeven aan de arrows van AV (die je trouwens alleen in AV kan kopen). En ik heb meer dan 1 quiver nodig per dag.
Sneeuwballen, fucking annoying. Kun je gewoon door gestunned worden. Niet grappig
Die gnome costumes zijn gewoon kut, kan je niet mee vliegen en niet mee mounten. Nah zeg, ik ga niet alles lopen
Ja, zag er wel leuk uit (waarom trouwens weer gnomes, ugly!!) maar je kan er dus niks mee.
Ik heb een level 42 orc hunterquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:05 schreef Migwi het volgende:
Hmz, een andere pet.
Dat is net zoiets zeggen als, gebruik je buffs niet meer.
Jij hebt geen Hunter neem ik aan, of ook maar ooit gespeeld, wel?
Als je je cat voor PVP doeleinden gebruikt hoef je hem niet eens te voeren, want in de battlegrounds resurrect je cat met volledige happyness, dus daar gaat je argumentquote:Waarom denk je dat, och, 90% (als 't niet meer is) van de Hunters een cat hebben? Toeval? Tuurlijk niet, daar hebben we een reden voor. Cats zijn gewoon de beste pets die er zijn. Op een PvP server iig. Spell interruption weetjewel.
Valt best mee allemaalquote:Cats eten meat+fish, meat drops heb je niet op lvl 60. Mobs die je grind zijn humanoids of dragons en geen beasts. Fish moet je weer gaan vissen wat dus ook tijd kost en je moet water in de buurt hebben. Silithus+IF+SW+Felwood+Winterspring staan nu niet echt bekend om hun fantastische visstekjes, of heb ik dat nu verkeerd? Heb 't, vanzelfspreken, niet zo op fishing door 't tijdverlies. Dus hey, dat gaat je weer veel tijd kosten als je 't toch wilt hebben en die rauwe zooi kan je zelf trouwens helemaal niet eten, dus moet je 't toch nog bakken.
Jezus je lijkt wel een oud wijf met je gehuilquote:Tuurlijk kan ik Thorium Headed Arrows nemen, mja, dan moet je eerst de mats kopen (dan ben je met 1 stack al meer kwijt dan voor een full quiver met jagged arrows) en als je zelf mining+engineering hebt moet je eerst thorium gaan farmen en umm, dense stones meen ik. En aangezien ik die 2 profs heb weet ik dat dat ook niet zo 1,2,3 gedaan is. Jagged arrows zijn dus echt wel the way to go als je geen 0.5g per stack wilt uitgeven aan de arrows van AV (die je trouwens alleen in AV kan kopen). En ik heb meer dan 1 quiver nodig per dag.
Whahahahahahaquote:Sneeuwballen, fucking annoying. Kun je gewoon door gestunned worden. Niet grappig
Die gnome costumes zijn gewoon kut, kan je niet mee vliegen en niet mee mounten. Nah zeg, ik ga niet alles lopen
Ja, zag er wel leuk uit (waarom trouwens weer gnomes, ugly!!) maar je kan er dus niks mee.
Mages kunnen gratis water maken, maar iedereen profiteert idd, dus ik denk niet dat het nu echt een nadeel is voor anderen. Tijdens raids en party quests, instances heb je er toch een mage bij die water voor je maakt. Continue mensen die je portals willen hebben en je wtr en food. Mages zijn hoeren en dat noem ik niet echt een voordeel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
weet je wel niet hoe fucking irritante het is om niet zonder whispers door ironforge te kunnen lopen en om de minuut : Wtr plz, of een idioot die gelijk het trade venster opengooit?
het kost ongeveer 1 minuut om 20 chrystal waters te maken en jij verwacht dat mages dat iedere keer zo voor je doen.
En als je weigert in STV te farmen dan ga je naar EPL en ga je daar die blighted horrors farmen, die droppen het ook net zo hard alleen die vijanden droppen minder hard.
jij doet me trouwens denken aan die stampot reclame:
"whinen whinen whinen, altijd maar whinen"
*Hij is de opperwhiner*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |