Waarom zou je voor goud farmen??quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef GaRleC het volgende:
Hoe goed Gold farmen ?
Ik ben zelf een officer in het guild waarin ik speel, dus op zich moet het niet zo'n probleem zijn om core leather uit de guildbank te krijgen voor mezelf of andere locks, maar of het echt de moeite waard is? Denk het niet...quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.
Felcloth Bag: 24 slots, BoE, blue. Pattern (unknown) drops in Scholomance. Mats unknown.
Core Felcloth Bag: 28 slots, BoE, epic. Pattern (blue, not BoP, 300 Tailoring) drops in the Molten Core. Mats: 20 Felcloth, 16 Core Leather, 8 Bloodvine, 4 Essence of Fire, 4 Ironweb Spider Silk.
Weer een heel gesprek met de guildleader gehad, en eindelijk wat duidelijkheid gekregen, en dus zou Core Leather geen probleem meer zijn.
daar gok ik ook een op. ik ben nu blood-guard en met enig geluk legionnare op woensdag.quote:Op maandag 12 december 2005 23:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Waarom zou je voor goud farmen??
Om de epic mount te kopen??
Ik ben denk ik sneller klaar om de 90g War epic mount te kopen (PVP-mount)
Met een beetje geluk ben ik knight op Emerald Dream woensdag
Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per weekquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:41 schreef Morthill het volgende:
Ik ben nu nog niks, maar ik hoop vanaf morgen Sergeant te zijn. Ik ga vanavond kortom nog AB doen. Heb nog 2800 honor of zo. (geen idee hoeveel ik nodig heb voor Sergeant eigenlijk)
Blij dat Sylvanas een wat rustigere rank is, zou gewoon niet leuk zijn, 10.000 honor, damn das ziek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per week
Daecon is mijn main ieder geval en je moet even op http://netherhorde.remotehost.nl kijken,quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Richardfun het volgende:
Tain, hoe heet jouw char ook al weer bij de Netherhorde?
Ik denk dat de guild straks iets te leeg is, meeste mensen die actief zijn zijn 55+quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:55 schreef GaRleC het volgende:
En wat vinden jullie dat de Netherhorde gaat merge ? MIj lijkt het wel goed.
Verandert tog niks voor ons. Alleen de 55+ers merken er wat van.
Daecon = lvl 60quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef Richardfun het volgende:
mwoah, dat valt best mee hoor. Er is best een vaste kern van lvl30+ ook die vrij veel spelen.
Ben jij met Daecon trouwens lvl60 tain? Herken de naam wel, maar kan me niet herinneren dat ik je de laatste tijd online gezien heb. Wie is je alt?
Bij ons heeft de nr 1 Horde de laatste weken rond de 1,25 miljoen honorpoints per weekquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per week
not possiblequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij ons heeft de nr 1 Horde de laatste weken rond de 1,25 miljoen honorpoints per week![]()
Mijne krijg je pas na de patch te zien, nieuwe Nemesis graphicsquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tada hier mijn prachtige bad ass undead![]()
http://img494.imageshack.us/my.php?image=rogue4do.jpg
Hoop op meer chars screens te zien van fok forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |