TBH zien de meeste Warlocks die ik ken dit niet als nerf. Warlocks krijgen hogere overall dps maar minder burst damage. Nu weet ik niet of het ook zo zit met Warriors - het lijkt me niet. In ieder geval is een vast percentage +damage beter dan hogere burst, vooral als je het gaat hebben over endgame, waar je dus een hele raid de vergetelheid in kan helpen als je als Warlock iets teveel damage doet en een boss aggro't.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgende patch worden warriors generfed voor hun normale crits van 2000 damage (enrage) en warlocks worden generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage (COS en COE nerf), dus daarmee ontkracht je je eigen punt wat je nu maakt.
Het is ook niet echt een nerf, eerder een nerf voor PVP, waar je die hoge crits nodig had. En je totale damage output of die verbetert of niet ligt aan de (shadow) resistance van je target. Overall was met COS een vermeerdering van 18,75% van je damage mogelijk bij targets met 0 shadow resistance, dus hoe hoger de shadow resistance van je vijand, hoe meer het een buff wordt ipv een nerfquote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef gifkip het volgende:
[..]
TBH zien de meeste Warlocks die ik ken dit niet als nerf. Warlocks krijgen hogere overall dps maar minder burst damage. Nu weet ik niet of het ook zo zit met Warriors - het lijkt me niet. In ieder geval is een vast percentage +damage beter dan hogere burst, vooral als je het gaat hebben over endgame, waar je dus een hele raid de vergetelheid in kan helpen als je als Warlock iets teveel damage doet en een boss aggro't.
lvl 46 zal het niet worden, daarvoor heb ik genoeg gold wel verzameld inmiddels, hooguit lvl 41. Heb nog flink wat dingen op AH staan namelijk die allemaal gold waard zijn. Sliverblade bijvoorbeeld verkocht laatst toen ie dropte. Ik zet hem op AH, mensen lachen op de prijs, 5 sec later is ie verkocht.quote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Och, ik had mijn normale mount pas op level 46 ofzo
Maar als ik je een tip mag geven; de rock elementals in badlands geven onzinnig veel vendor trash
Ik denk dat ik er in PvP helemaal niets van ga merken eigenlijk, aangezien ik CoE/CoS daar toch vrijwel nooit gebruik.quote:Op zondag 18 december 2005 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een nerf, eerder een nerf voor PVP, waar je die hoge crits nodig had. En je totale damage output of die verbetert of niet ligt aan de (shadow) resistance van je target. Overall was met COS een vermeerdering van 18,75% van je damage mogelijk bij targets met 0 shadow resistance, dus hoe hoger de shadow resistance van je vijand, hoe meer het een buff wordt ipv een nerf
O ik wel, ik vind het namelijk geweldig te zien hoe iemand helemaal hulpeloos met 3k shadowbolts en 1k shadowburns neer wordt gemaaidquote:Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er in PvP helemaal niets van ga merken eigenlijk, aangezien ik CoE/CoS daar toch vrijwel nooit gebruik.
ToEP is de vorige keer naar een druid gegaanquote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef thunderbunny het volgende:
w00t, gister de ToEP gekregen EN de ZHC... mensen gaan pijn krijgen in AB ^^
Tailoring en skinning. Beide leveren me een leuk zakcentje op. Black Silk Packs gaan er op AH uit voor 1G per stuk. Productie kosten als ik zelf Silk farm: 9S. Ik kan er op levenquote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Richardfun het volgende:
welke professions heb je Morthill?
Toch verdien je een stuk meer geld als je ipv tailoring mining of herbalism erbij pakt. Maar dat moet je natuurlijk afwegen tegen het maken van high end gear als je verder lvltquote:Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tailoring en skinning. Beide leveren me een leuk zakcentje op. Black Silk Packs gaan er op AH uit voor 1G per stuk. Productie kosten als ik zelf Silk farm: 9S. Ik kan er op leven
Vandaag weer 2 prachtige runs AB gehad. 2000-130 en 2000-980. Flink wat HK's en HP's verzameld hierdoor, eens kijken of ik woensdag sergeant kan worden -> 10% korting op mount.
Daar ben je nu laat mee. Ik ben lvl 40, om nu helemaal dingen opnieuw te gaan leren, nee bedankt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Toch verdien je een stuk meer geld als je ipv tailoring mining of herbalism erbij pakt. Maar dat moet je natuurlijk afwegen tegen het maken van high end gear als je verder lvlt
Weinig high end gebeuren, niet?quote:Op zondag 18 december 2005 23:34 schreef Platina het volgende:
Men nemen 2 daggers met demonslaying,
2 bags gevuld met potions,food en poisons
men gaat naar azshara en komt daar niet meer weg voordat level 55 is bereikt.
(lvl 50 nu:P)
psst. Ragnaros is een kutserver
Ik heb op level 60 mining gedropt en herbalism gepakt. Het duurde me 7 uur om herbalism tot 300 te krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar ben je nu laat mee. Ik ben lvl 40, om nu helemaal dingen opnieuw te gaan leren, nee bedankt.
Daarnaast kan taloring zeker op high lvls leuke gear opleveren. Mijn huidige skill in tailoring is maar 211, maar toch. Skinning zit inmiddels op 269.
De Murloc pets kan je in het spel unlocken met een code, mensen die op Blizzcon(gameshow van Blizzard) waren hebben zo'n code gekregen. Ik ga er dus vanuit dat ze zo'n code hebben gekregen (of via ebay aangeschaft?).quote:Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef HomerJ het volgende:
Hoe gaan jullie dat verzenden, aangezien iedereen op verschillende realms speelt?
Ik doe in ieder geval we leuk
We hebben ze in ieder geval niet gekochtquote:Op maandag 19 december 2005 10:44 schreef kipknots het volgende:
[..]
De Murloc pets kan je in het spel unlocken met een code, mensen die op Blizzcon(gameshow van Blizzard) waren hebben zo'n code gekregen. Ik ga er dus vanuit dat ze zo'n code hebben gekregen (of via ebay aangeschaft?).
Och, ik doe het gewoon met een immo-conflag combinatie, crit nogal vaakquote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O ik wel, ik vind het namelijk geweldig te zien hoe iemand helemaal hulpeloos met 3k shadowbolts en 1k shadowburns neer wordt gemaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |