Waar dat korfbal al niet goed voor isquote:Op donderdag 8 december 2005 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Legolas is tegenwoordig zwaar aan de alcohol en woont gemiddeld 3 meisjes per dag uit.![]()
Bloem, ouwe bijtert.quote:
3,2352642874623746 meisjes Legolas kennendequote:Op donderdag 8 december 2005 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Legolas is tegenwoordig zwaar aan de alcohol en woont gemiddeld 3 meisjes per dag uit.![]()
Hij schuift 'em er vast in met een 'zesje'quote:Op donderdag 8 december 2005 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar dat korfbal al niet goed voor is
Ik snap em nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij schuift 'em er vast in met een 'zesje'
Hij cijfert zichzelf tegenwoordig helemaal weg voor het goede doel. (de goede korf)quote:Op donderdag 8 december 2005 23:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus hij neukt geen cijfertjes meer?
in januari mag ik weerquote:
Herman Finkersquote:Op donderdag 8 december 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
Laast zaten er 2 mannen in de trein
De ene man tegen de andere, waarom roert u met uw vinger in uw mond?
Antwoord de andere man; ja zo weet ik dat ik naar roermond moet..
Andere man; gelukkig maar dat u niet naar waspik gaat
Goede avond
nog steeds verkering?quote:
Nee, ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van het korfbalquote:Op donderdag 8 december 2005 23:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je weet niet wat een 'zesje' bij korfbal is?
quote:
Dat is met je handen een soort 'zesje' beweging doen voordat de bal in de korf gegooid wordt ... dus eerst een soort rondje en dan omhoog gooienquote:Op donderdag 8 december 2005 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van het korfbal
Als je zo met 3,1412521312312.... vrouwen aan de haal kan gaan doe je het best aardigquote:Op donderdag 8 december 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is met je handen een soort 'zesje' beweging doen voordat de bal in de korf gegooid wordt ... dus eerst een soort rondje en dan omhoog gooien
Ik wil niet flauw doen eh, maar Sinterklaas is al in Spanjequote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef tuindwerg het volgende:
* tuindwerg haat knippen, surprises, sinterklaas en als het zo doorgaat ook nog kerstmuziek (Sky Radio)
Ik ben slysdexies, ik doe altijd een negentjequote:Op donderdag 8 december 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is met je handen een soort 'zesje' beweging doen voordat de bal in de korf gegooid wordt ... dus eerst een soort rondje en dan omhoog gooien
Je bedoelt .. jij bent al blij met één?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je zo met 3,1412521312312.... vrouwen aan de haal kan gaan doe je het best aardig
Ik ga pitten
Wij vieren het zaterdag pas, met een groep vrienden. en dan nog heb ik m'n zusjequote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wil niet flauw doen eh, maar Sinterklaas is al in Spanje
Gerrit lijkt heel erg op vader Jan.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Youri Mulder en zn broer zijn gaaf
Dus je gooit die bal altijd in je noten?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben slysdexies, ik doe altijd een negentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |