Uitgetoetert in Den Haag ?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef SCH het volgende:
hoi
Iets met de Wereld op de Varaquote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zag ik ookmaar ik weet ook niet meer waar
De wereld draait door...quote:
Leuk programma is dat!quote:
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Leuk programma is dat!Zapte er laatst langs, en ik bleef gewoon hangen tot het afgelopen was (nog 20 minuten ofzo).
vertel eens wat over je zusjequote:Op donderdag 8 december 2005 22:45 schreef tuindwerg het volgende:
Jeeej, gezellig!![]()
Heeft iemand trouwens nog een idee voor een surprise? Ik begin wanhopig te worden, het wil nog niet echt lukken met het konijn...
Brrr Eng Bluezzie! Helemaal als hij tegen je begint te praten...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het gewoon een soort eng, en niet leuk meer deze grappenmaker :
[MSN] Heb iemand geblocked maar die blijft terugkomen
Probeer het met messen, dit is te doorzichtigquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel eens wat over je zusje
Ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het gewoon een soort eng, en niet leuk meer deze grappenmaker :
[MSN] Heb iemand geblocked maar die blijft terugkomen
Het lukt net! Ik heb eindelijk een bouwplaat gevonden van een konijn, heb al een klein konijntje geknutseld en ga hem nu in 't groot maken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel eens wat over je zusje
het zusje van Tuindwerg is sowieso te jong voor me, dus maak je geen zorgen, je kan je gang gaan in je dronken buiquote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Probeer het met messen, dit is te doorzichtig
Ik was al bang dat ik weer te traag wasquote:Op donderdag 8 december 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zusje van Tuindwerg is sowieso te jong voor me, dus maak je geen zorgen, je kan je gang gaan in je dronken bui
Ik heb het lootje van Inquistor getrokken en daar valt niks over te vertellenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:01 schreef tuindwerg het volgende:
Voreg toch! Dan maak jij toch ook een gedichtje?
heb uit betrouwbare bron vernomen dat het lootje van Voreg inmiddels getrokken isquote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het lootje van Inquistor getrokken en daar valt niks over te vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |