je hebt goed naar de url gekekenquote:
dat zal dan tussen het schaatsen door moetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Over 24 uur weten we de poule-indelingen voor het WK, is er de hele avond geanalyseerd en weten we wie we gaan treffen
Een spinner-braquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja 2 draaiende dvd's als borsten![]()
Schaatsenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal dan tussen het schaatsen door moeten
Ik sla die hele kermis van die loting met Hans Klok enzo over en lees het achteraf wel wie we moeten gaan verslaan om wereldkampioen te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Over 24 uur weten we de poule-indelingen voor het WK, is er de hele avond geanalyseerd en weten we wie we gaan treffen
Ik had het ook niet over die kermis. Die Hans Klok mag wat mij betreft in de eerste minuut de klok een uur of wat vooruit toveren, richting de balletjestrekkerijquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sla die hele kermis van die loting met Hans Klok enzo over en lees het achteraf wel wie we moeten gaan verslaan om wereldkampioen te worden.
Net als wel winnen is zeggen makkelijker dan gedaan. Op voorhand zeg ik nee, maar in de komende maanden kan er nog zoveel gebeuren. Niemand had Duitsland in de vorige finale verwacht hequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,het maakt geen fuck uit wie je loot,kampioen worden doet Nederland toch niet.
Duitsers moet je altijd in de finale verwachten,kan het nooit tegenvallenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net als wel winnen is zeggen makkelijker dan gedaan. Op voorhand zeg ik nee, maar in de komende maanden kan er nog zoveel gebeuren. Niemand had Duitsland in de vorige finale verwacht he
Grolschje neerzet voor Rubbert en zichzelf. DG bacootje neem ik aan, iemand anders nog iets?quote:
ik vroeg bierquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Grolschje neerzet voor Rubbert en zichzelf. DG bacootje neem ik aan, iemand anders nog iets?
Je kan ook gewoon vragen of ik je een tik op je bakkes wil geven hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of ik je een tik op je bakkes wil geven hoor
ze schrijven verdomme zelf "op een dag drink je geen bier maar drink je Grolsch" en ik bestel BIER, dus geef me datquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of ik je een tik op je bakkes wil geven hoor
Kutmodjes altijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze schrijven verdomme zelf "op een dag drink je geen bier maar drink je Grolsch" en ik bestel BIER, dus geef me dat
Neuken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Om het gezellig te houden maar even een nieuw onderwerp dan, kom maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |