FREAAAAAAAAAK!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dan maar in een hoekje Iron Maiden of zo op mijn mp3 speler luisteren.
Doe maar DJ Promo - Phreak Ya Speakaquote:Op donderdag 8 december 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
* Paul Elstak binnenloopt, 2ManyDJ's van de draaitafels aftrapt, en plaatje op zet
Zijn een beetje sletterig eigenlijk, draaien van alles niet een echte eigen stijl zover ik het begrijp.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
zoals ik in het vorige deel zei, ik vind ze een beetje gehypt.
Het gaat lukken, ooitquote:Op donderdag 8 december 2005 19:53 schreef VoreG het volgende:
Doe maar een werkend draadloos internet
dat is nou net hun stijlquote:Op donderdag 8 december 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zijn een beetje sletterig eigenlijk, draaien van alles niet een echte eigen stijl zover ik het begrijp.
Trouwens "The Fruit" was toch van Sander Kleineberg?? Dat is echt eenplaat
Dat zijn de meeste helaasquote:Op donderdag 8 december 2005 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is nou net hun stijlmaar Don diablo doet dat minstens zo goed, zeker het mashen van platen.
Sander Kleinenberg, die man draait heerlijke progressive. Niet te geloven één van swerelds grootste dj's en relatief onbekend in Nederland.
Nederland trekt zich masaal af op knakkers zoals T(r)iësto!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dat kut publiek in Nederland vreet alleen maar bekende namen (waar natuurlijk ook gewoon goede tussen zitten). Zie nu met Innercity, eerst het gezeik van "Standaard Line-Up" Nu eentje met "onbekende" namen en ze slikken het niet....
inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Een link naar een blote Rebecca Loos mag volgens de policy zeker niet?
Als je het snel doet.....quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Nee. Moet niet moeilijk zijn om die foto's te vinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
mwah, t ligt eraan war voor een evenement je wil. Innercity was altijd een evenement voor 40.000 bezoekers, daar heb je publiekstekekrs voor nodigquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste helaas
En dat kut publiek in Nederland vreet alleen maar bekende namen (waar natuurlijk ook gewoon goede tussen zitten). Zie nu met Innercity, eerst het gezeik van "Standaard Line-Up" Nu eentje met "onbekende" namen en ze slikken het niet....
nouja als je ze post moet ik de link wel verwijderen...................quote:Op donderdag 8 december 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan doe ik het niet.
Kreeg ze net binnen, snap Beckham wel wat meer. Daar waren laatst wat kleren loos.
Min of meer zeg je: "plaats die link ff snel, zodat ik het ook kan zien, verwijder ik 'm daarnaar weer"quote:Op donderdag 8 december 2005 20:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja als je ze post moet ik de link wel verwijderen...................
da's ook zo hip, Tiesto afbrandenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nederland trekt zich masaal af op knakkers zoals T(r)iësto!
Terwijl "onbekendere" dj's vaak stukken beter zijn!
Mods hebben ook een penis!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Min of meer zeg je: "plaats die link ff snel, zodat ik het ook kan zien, verwijder ik 'm daarnaar weer"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |