Ik had het bij de 996 niet over een dry sump, die hadden ze niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef Kolkie het volgende:
Euh, de gein van drysump is toch juist dat olieverplaatsing (in het carter) nvt. is? Of mis ik nu iets?
Ja het probeem is dat er altijd, in welke klasse dan ook, dat soort mensen meerijden. Je leert er mee omgaan en toch kan het fout aan. Genoeg in de praktijk meegemaakt helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef Kolkie het volgende:
Anyways, wat tommeh zegt is wel iets wat mij ook voor de toekomst bezig houd, hoe mijn project er tzt uit moet zien. Het moet wel een beetje fatsoenlijk doorkachelen maar ik heb niet zo heel veel trek in die do or die mensen om me heen met (met alle respect!) taxi's (), kadettjes en 325i's die niks te verliezen hebben. Aan de andere kant kost het klauwen vol geld MEER als je tussen de wat grotere jongen mee wilt blazen...
naja, we'll see.
Oh wacht verklaard even wat. Ik snapte dat ze die niet hadden, en dat er dus motoren ploften van de 996 ivm dat "probleem", daarom vroeg ik me dus af vanaf wanneer ze die fout hadden verbeterd. Bedoelde niet per se dus een drysump toevoegen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik had het bij de 996 niet over een dry sump, die hadden ze niet.
Ha misverstand, geen probleem. De 996 hadden en hebben dus geen drysump.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Oh wacht verklaard even wat. Ik snapte dat ze die niet hadden, en dat er dus motoren ploften van de 996 ivm dat "probleem", daarom vroeg ik me dus af vanaf wanneer ze die fout hadden verbeterd. Bedoelde niet per se dus een drysump toevoegen.
Slechte zaak is dit, je kan steeds beter zien dat de rekenmeesters de heerschappij binnen Porsche hebben overgenomen van de Engineers. Dat is wel eens anders geweest.quote:In de toekomst moeten ze alle 996 op de Cup en de RS versie na wegmoffelen want die motoren zijn niet de beste die ze ooit hebben geproduceerd.
De 996GT3Cup en de 996GT3RS(R) versies hebben allemaal een "oud" onderblok van een type 964 (1992 en verder). Dat is een verticaal gespleten blok in tegenstelling tot de horizontaal gespleten normale 996 blokken.
Porsche "sponsort" al een hele tijd de nieuwe blokken die mensen moeten kopen als er iets mis is gegaan en geen garantie krijgen, doordat de aankoopprijs van een nieuw blok ver onder de kostprijs is gelegd. Zie ook de artikelen van de hoofdredacteur van 911 & Porsche World hieromtrent enige tijd geleden. Die had bijna de revolutie laten losbreken, maar moet ook aan zijn hachje denken. Toch dapper dat hij de publicatie heeft aangedurfd.
Ik ben erbij!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef Tommeh het volgende:
BMW Drivers Club 7 april ook een trackdayop zolder! Ook voor niet leden.
Hoe wat waar? Kan er nog ingeschreven worden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:31 schreef Five_Aces het volgende:
Gaan er nog mensen naar zandvoort zaterdag? Die RSZ dag? 20 minuten rijden voor 20 euro
http://www.pittalk.nl/bericht.php?nieuwsid=2615quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:31 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Hoe wat waar? Kan er nog ingeschreven worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |