De Stelling: Het is best ok als iemand van 24 een meisje van 16 als vriendin heeft, dus inclusief sex.
De vraag: Vinden jullie het kunnen als één van de 2 veel ouder is dan de ander, laten we zeggen dat de 1 voor de wet onvolwassen is en de ander al lang volwassen (voor de wet dan he?)
quote:jammer dat het zo'n uitgekauwd onderwerp is wat recentelijk ook in Wanneer ben je een pedo? (vervolg) is besproken. Reacties van users ligt eraan hoe je het brengt. Als een meisje post dat ze een ouder vriendje heeft dan is het vaak wel goed. Post een jongen dat ie een klein meisje jonger vriendinnetje heeft dan wordt er al wat negatiever gepost en post je het als stelling dan zijn de meeste het er niet mee eens.
Op donderdag 15 november 2001 15:57 schreef Venator_UDF het volgende:
OK, een serieus topic dan
quote:
[..]laten we zeggen dat de 1 voor de wet onvolwassen is en de ander al lang volwassen (voor de wet dan he?)
quote:...
Op donderdag 15 november 2001 16:07 schreef mattymat het volgende:
Het kan wel, maar dan op wat hogere leeftijd. Ik vind dat een meisje van 16 nog te jong is voor een jongen van 24. Maar bijvoorbeeld een meid van 24 met een gozer van 32, daar zou ik veel minder problemen mee hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 15-11-2001 16:18]
quote:waarom niet?
Op donderdag 15 november 2001 16:10 schreef Quarentine het volgende:
xtreme leeftijdsverschillen vind ik helemaal nie kunnen
Is het niet aan de betrokkenen zelf om dat uit te maken?
(en dan doel ik zeker op het geval waarbij beiden meerderjarig zijn)
1 minderjarig ander meerderjarig
extreme gevallen kunnen dan niet
quote:En wat als de ouders het niet willen en verbieden? Zou dit eigenlijk tot een rechtzaak kunnen komen? Dat bijvoorbeeld de ouders een aanklacht indienen tegen de volwassene in dit geval of zo?
Op donderdag 15 november 2001 16:16 schreef DJKoster het volgende:
Als ze het allebei willen is er niks mis mee denk ik
quote:Ik gok dat jij een beetje een probleem hebt of niet soms!
Op donderdag 15 november 2001 16:22 schreef Venator_UDF het volgende:[..]
En wat als de ouders het niet willen en verbieden? Zou dit eigenlijk tot een rechtzaak kunnen komen? Dat bijvoorbeeld de ouders een aanklacht indienen tegen de volwassene in dit geval of zo?
quote:Zou kunnen ja, zonder toestemming van de ouders is een relatie met een minderjarige illegaal (als de ander meerderjarig is). Beetje muf eik.
En wat als de ouders het niet willen en verbieden? Zou dit eigenlijk tot een rechtzaak kunnen komen? Dat bijvoorbeeld de ouders een aanklacht indienen tegen de volwassene in dit geval of zo?
quote:Het enige probleem wat ik ken is de kater na het weekend
Op donderdag 15 november 2001 16:23 schreef Quarentine het volgende:[..]
Ik gok dat jij een beetje een probleem hebt of niet soms!
[Dit bericht is gewijzigd door Venator_UDF op 15-11-2001 16:51]
quote:Leeftijd zit maar in je hoofd denk ik. Ik denk dat het beter is om tijdens je volledig liefdesblind fase toch ook goed rationeel na te blijven denken, en als je het dan nog steeds wilt er gewoon voor gaan
Op donderdag 15 november 2001 16:27 schreef starshine-girl het volgende:
Ik heb ooit een vriend gehad die 10 jaar ouder was dan ik ... ik was 21 en hij 31 alleen merkte je niks aan hem dat hij 31 was maar eerder 25 jaar ofzo ... mijn huidige vriend is 1 jaar jonger![]()
quote:fout
Op donderdag 15 november 2001 16:36 schreef sundae het volgende:
hmm wat vindt men hier van een 'meisje' van 17 en een jongen van 22?
quote:ik heb ineens zo'n raar gevoel dat ik weet hoe oud jij en je vriend zijn
hmm wat vindt men hier van een 'meisje' van 17 en een jongen man van 22?
ikke nie wete?
quote:Vind ik wel kunnen, de meeste dames van 17 kunnen tenminste al een beetje redelijk volwassen denken en reageren, ik zou echt niet een beetje kindse meid willen hebben, zou er helemaal gestoord van worden.
[Dit bericht is gewijzigd door steps op 15-11-2001 16:50]
maar 16 en 24 is toch wel een redelijk groot verschil.. al zou het best kunnen denk ik ( zie dus ook de reactie hierboven )
quote:Precies, dit is nou waar het om gaat: Gelijk zitten op een mentaal niveau. Zo te horen ben je best dol op haar, anders blijf je ook niet bij iemand die beroofd is van een mooie jeugd en daarom waarschijnlijk nu ooiets heeftk wel eens een probleem heeft als zij met jou
Op donderdag 15 november 2001 16:46 schreef steps het volgende:
Nou, als ik dit allemaal zo lees zullen de meeste Fok! users
mij wel ontzettend fout vindenIk ben namelijk 24 en
mijn vriendin is 16. Wij hebben een erg leuke en mooie
relatie met elkaar en het verschil in leeftijd is niet aan
de orde bij ons. Door nare omstandigheden is zij helaas
beroofd van een mooie, gelukkige jeugd etc etc etc
quote:Met deze gedachte heb ik ook een tijd rondgelopen! Dit is
Op donderdag 15 november 2001 16:48 schreef speknek het volgende:
Ik ken een meisje die 17 was toen haar vriend 37 was.
Als ik zo hoor dat je vriendin van een gelukkige jeugd gerooft is, moet ik altijd weer denken dat ze een soort surrogaatvader zoekt (alhoewel 24 wel meevalt). Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn, maar je gaat toch denken.
quote:Ik probeer haar zo goed en zo kwaad als het kan te helpen
Op donderdag 15 november 2001 16:54 schreef Venator_UDF het volgende:
Precies, dit is nou waar het om gaat: Gelijk zitten op een mentaal niveau. Zo te horen ben je best dol op haar, anders blijf je ook niet bij iemand die beroofd is van een mooie jeugd en daarom waarschijnlijk nu ooiets heeftk wel eens een probleem heeft als zij met jou
quote:kijk... liefde... schijt hebben aan leeftijdsverschil. Al helemaal als je min of meer je hand voor haar in het vuur steekt. Hoop voor je dat het andersom ook zo is en dat jullie er echt beter uitkomen dan jullie ooit hadden durven dromen. Maar dat gaat jullie wel lukken. Stuur effe een kaartje als het zover is
Op donderdag 15 november 2001 16:58 schreef steps het volgende:[..]
Ik probeer haar zo goed en zo kwaad als het kan te helpen
met het oplossen van haar problemen. Ze is heel erg zelf-
standig voor haar leeftijd en ze probeert het eerst zelf
allemaal op te lossen. Maar iedereen heeft wel eens iemand
nodig om over dingen te praten. Twee weten altijd meer dan
een! JA ik ben heel erg gek op haar
quote:ow reaaaaaaaaaaaaallllllllllllllly
Op donderdag 15 november 2001 18:18 schreef thaduck het volgende:
Dubbel
meisje van 15-jongen tot 18
meisje van 16- jongen tot 19
meisje van 17- jongen tot 21
meisje van 18- jongen tot 22
meisje van 19- jongen tot 23
meisje van 20- jongen tot 26
meisje van 20- jongen tot 27
Vanaf een jaar of 24/25 bij een meisje valt het belang van leeftijd weg.
* als mijn vriendin het goed vind dan*
Is het zo duidelijk genoeg Alles wat hierbuiten valt heeft ongeveer 0.00001% kans om te overleven op deze leeftijd, dis maar een indicatie...
Andersom heb ik geen probleem mee, ik wil best een meid van 24/25
* als mijn vriendin het goed vind natuurlijk*
quote:Ben het met jou eens. Hoe ouder de mens word hoe minder belangrijk zulke zaken worden. Ik vind niettemin dat ieder dat voor zichzelf uit moet maken, als twee mensen bij elkaar passen (horen) maakt leeftijd niets uit.
Op donderdag 15 november 2001 16:07 schreef mattymat het volgende:
Het kan wel, maar dan op wat hogere leeftijd. Ik vind dat een meisje van 16 nog te jong is voor een jongen van 24. Maar bijvoorbeeld een meid van 24 met een gozer van 32, daar zou ik veel minder problemen mee hebben.
quote:zie "omgekeerd" leeftijdsverschil
Op donderdag 15 november 2001 22:39 schreef ajampaniki het volgende:
Maar wat nou als het meisje/vrouw veel ouder is als de jongen/man? Hebben jullie er dan ook problemen mee.
quote:Ik heb hier ff geen woorden voor...
Op vrijdag 16 november 2001 11:23 schreef Virtuagirl het volgende:
Ik heb zelf 6 jaar een relatie gehad met een jongen die 8 jaar ouder was dan mij. Toen we elkaar ontmoette was hij 24 en ik 16, eerst wilde hij hij niets van mij weten maar ik bleef contact met hem zoeken totdat we uiteindelijk een relatie kregen na drie jaar zijn we gaan samenwonen (ik was toen student en hij werkte al). Onze omgeving reageerde elke keer weer of we een of andere ziekte hadden terwijl we het samen heel erg leuk hadden. We stoorden ons er niet echt aan maar vonden het ook niet leuk. Op een gegeven moment moest hij voor zijn werk een jaar naar Australie, hij wilde niet gaan vanwege mij. Omdat ik zijn werk toen belangrijker vond heb ik het uitgemaakt (gezegd dat ik een ander had). Hij was er toen kapot van en is toch naar Australie gegaan. Ik heb hem nu twee jaar niet meer gezien en ik mis hem nog elke dag. Dus voor mij persoonlijk is zo'n leeftijdsverschil niet echt belangrijk, de liefde en het genieten van elkaar is veel belangrijker.
Leuk altijd die leeftijdverschil topics. Natuurlijk willen de meeste meisjes een oudere jongen. Wat moet je nou met zo'n jong pikkie?
Nu loop ik alweer te klooien met een meisje die 10 jaar jonger is en die daarvoor 13 jaar jonger (maar uiteraard meerderjarig). Je zal mij niet horen zeggen dat je dan geen beetje ongelijke 'relatie' hebt maar zolang beiden het leuk hebben is er toch niks aan de hand.
quote:Je ondertitel is me ineens duidelijk geworden
Op vrijdag 16 november 2001 13:46 schreef Aernout het volgende:
Nu loop ik alweer te klooien met een meisje die 10 jaar jonger is en die daarvoor 13 jaar jonger
Stel al is die meid 16 en die gast 24, lichamelijk zal zij niet veel veranderen hoor, mischien geestelijk gezien, maar zelfs dat is relatief gezien, want iemand van 16 kan een stuk volwassener zijn dan iemand van 18, en omdat ze dan 18 zou zijn is het wel goedgekeurd, ik vind dat je naar dat soort dingen individueel moet kijken, en niet alles over een kam scheren
quote:Indien zij 16 is en het niet tegen haar wil is gebeurd, wordt get 'gedoogd' eigenlijk mag het niet. Ben je natuurlijk wel de sigaar (toepasselijk) als je meiske na een ruzie je op die manier wil pakken.
FYI, op mijn 1e ervaring was ik 17, zij 14. da's minder extreem, maar ik vond het wat snel (zij wilde...)
Ik heb het er met haar en later samen met haar & haar ouders over gehad. Zij vonden het okee, maar wilden nog geen opa & oma worden....
Da's inmiddels 3 jaar geleden. de relatie is stukgelopen helaas, maar we hebben er allebei geen spijt van...
quote:Zou ook niet zo in jouw VOORDEEL spreken of wel soms
Op vrijdag 16 november 2001 13:46 schreef Aernout het volgende:
Nu loop ik alweer te klooien met een meisje die 10 jaar jonger is en die daarvoor 13 jaar jonger (maar uiteraard meerderjarig). Je zal mij niet horen zeggen dat je dan geen beetje ongelijke 'relatie' hebt maar zolang beiden het leuk hebben is er toch niks aan de hand.
Ik wordt bijvoorbeeld al bijna m'n hele leven aangezien voor 3-4 jaar ouder dan ik ben, omdat ik mij altijd vrij verstandig/volwassen heb gedragen. Ik was 17 toen ik mijn huidig vriend leerde kennen en hij 23. We zijn maandag 3 jaar samen en wonen samen en er is echt geen enkel probleem.
Ik denk dan ook niet dat ik een gigantische uitzondering ben, dus die 0,0001 % kans op slagen van een relatie lijkt mij nogal bullshit...
Overigens, toen ik 22 was, had ik een vriendin die op dat moment 16 was. Mensen (en vooral haar ouders) vonden het wenselijk mij te beschuldigen van pedofilie. Helaas voor hen mag je, als officieel meerderjarige, een (sexuele) relatie hebben met een officieel minderjarige, zolang deze laatste tenminste de leeftijd van 16 jaar bereikt heeft. Door druk van de omgeving heeft deze relatie helaas geen stand kunnen houden. Het kan ook aan haar streng gggggristelijke opvoeding/opvoeders gelegen hebben natuurlijk...
Iedereen die het er niet mee eens was kreeg bij mij de kans om eens uit te leggen waarom dan wel niet. Meestal kwam er niks uit die mensen en leek het er gewoon op dat ze het me niet gunden. Aan het gas met al die mensen!
Ik ben gelukkig, zij is gelukkig, so what?
Wil iemand daar een probleem van maken? Get your own life!
Ik vind t zo'n onzin dat dit niet kan of dat hij fout zit.. Echt, het verschil was niet te merken.
Ik hoor ook reacties dat iemand van 17 niet iets met iemand van 22 kan hebben
Ik heb er echt geen behoefte aan om met een jongen van 17 iets te hebben. Echt niet..
Meestal val ik op mannen van rond de 19/21 jaar.. Waarom is dat fout als ik op diegene val en niet op jongere ?
quote:Nee dat is niet illegaal! Maak je geen zorgen. Gewoon lekker met zijn tweetjes van een leuke relatie genieten, dat moet je doen
Op woensdag 21 november 2001 14:54 schreef cWaVe het volgende:
Ikzelf ben 19 en heb op dit moment al bijna 2 jaar met met mijn 17 jarige vriendin.
Toen we wat begonnen was zij 15 en ik net 17. Dat kan dan wel.
Maar nu ik 19 ben en zij nog 17 is het ineens illegaal?!?!@?
Het leeftijdsverschil werkt in deze relatie de andere kant uit, ik ben 19, zij 25
als je ons naast elkaar zou zetten dan zou je denken dat we allebei rond de 19/20 zijn dus 't is maar net hoe 'oud' iemand over komt.. als 't een huppelkutje was geweest van net 17 dan was het nooit wat geworden, had ik nooit naar haar omgekeken
Nokia.
quote:en 16 en 22 dan? zeker helemaal fout?
moet ik wel zeggen dat wij er geen problemen mee hebben en het kan me weinig schelen wat "jullie" ervan denken maar toch ben ik benieuwd
Zij heeft de leeftijd van 16 jaren reeds bereikt, dus mag je (excuseer de lompe bewoordingen) er als meerderjarige onbeperkt overheen.
quote:Mijn ex vriendin was 23 en ik ben 17 ben ik nu hartstikke fout
Op donderdag 15 november 2001 22:39 schreef ajampaniki het volgende:
Maar wat nou als het meisje/vrouw veel ouder is als de jongen/man? Hebben jullie er dan ook problemen mee.
Mijn moeder was er niet zo blij mee en dreigde ook met van alles staat zij dan in haar recht? ik kan het me namelijk nauwelijks voorstellen.
voor mijn 20e
niet echt boeiend, niets langer dan een paar maanden
ik-20 zij-22
(relatie van 1 jaar)
ik-21 zij-13
(relatie van 3½ jaar)
ik-24 zij 22
(relatie van 6 maanden)
ik-24 zij 16
(relatie van 3 jaar)
ik-27 zij 14
(tussendoortje)
ik-27 zij 32
(moeder van tussendoortje)
ik-27 zij 18
(vriendin van tussendoortje)
ik 27 zij 21
(zijn nog steeds samen, nu 29 en bijna 23)
Mensen, trek je toch niets van andere mensen aan! Doe waar je gelukkig van wordt, het leven is al veel te kort om je druk te maken over dingen waar je je energie niet voor moet gebruiken.
Voor iedereen die niet kan accepteren hoe ik mijn leven leef: helaas voor jullie hebben jullie er niets over te vertellen, dus hou je commentaar gewoon voor je
quote:Dùs... je wilt "lekker ff stoken", maar niemand mag commentaar leveren??
Op zaterdag 01 december 2001 23:53 schreef SadKingBilly het volgende:[...]
Sorry - dat is een te moeilijke stelling voor dit uur van de avond...
We hebben het hem dan ook ff goed duidelijk gemaakt
quote:21 en 13? 27 en 14? Sorry hoor, maar dat is idd stoken of provoceren, zo je wilt. Ik wil geen vervelende, ouderwetse zeur zijn, maar hiermee worden de grenzen van het toelaatbare genaderd, zo, niet reeds ruimschoots gepasseerd. En dat bedoel ik dus niet in alleen juridische zin. Meisjes van 13 en 14 zijn kinderen en een sexuele relatie op die leeftijd, vermoed ik, zal zeker zo zijn invloed hebben op de rest van het leven van die kinderen. Ik hoor altijd dat kinderen op die leeftijd tegenwoordig al lang sexueel actief zijn. Al zie ik er nooit voorbeelden van, zodat ik idd geloof dat het om een excuus-Truus-verhaaltje gaat. Maar kinderen die op die leeftijd al vadertje en moedertje spelen of er behoefte aan hebben, die mankeren iets en die komen op een oude knakker als ik iig niet helemaal normaal over. Dat je als een ouder iemand hiervan gebruik maakt, is een gotspe.
Op zaterdag 01 december 2001 23:53 schreef SadKingBilly het volgende:
Zal ik lekker ff stoken?
De afgelopen jaren zagen er voor mij zo uit:voor mijn 20e
niet echt boeiend, niets langer dan een paar maandenik-20 zij-22
(relatie van 1 jaar)ik-21 zij-13
(relatie van 3½ jaar)ik-24 zij 22
(relatie van 6 maanden)ik-24 zij 16
(relatie van 3 jaar)ik-27 zij 14
(tussendoortje)ik-27 zij 32
(moeder van tussendoortje)ik-27 zij 18
(vriendin van tussendoortje)ik 27 zij 21
(zijn nog steeds samen, nu 29 en bijna 23)Mensen, trek je toch niets van andere mensen aan! Doe waar je gelukkig van wordt, het leven is al veel te kort om je druk te maken over dingen waar je je energie niet voor moet gebruiken.
Voor iedereen die niet kan accepteren hoe ik mijn leven leef: helaas voor jullie hebben jullie er niets over te vertellen, dus hou je commentaar gewoon voor je
quote:
Zal ik lekker ff stoken?
De afgelopen jaren zagen er voor mij zo uit:voor mijn 20e
niet echt boeiend, niets langer dan een paar maandenik-21 zij-13
(relatie van 3½ jaar)Dit vind ik al triest, maar dit:
ik-27 zij 14
(tussendoortje)gewoon te sneu voor woorden. maar ja ze zal wel weer enorm volwassen geweest zijn voor dr leeftijd enzo blablabla
walg hiervan
quote:nog sneuer is eindelijk een gewillige 13jarige vinden en dan erachter komen dat ze geen maagd meer is! Over decepties gesproken zeg.
Op maandag 03 december 2001 16:21 schreef Breezzzer het volgende:gewoon te sneu voor woorden. maar ja ze zal wel weer enorm volwassen geweest zijn voor dr leeftijd enzo blablabla
Zij is echter door wat vervelende ervaringen een stuk ouder dan haar leeftijdgenoot(-jes)en.
Haar moeder is het er helemaal mee eens, alleen mijn ouders moesten er even aan wennen.
Ook dat is gelukkig geen isseu meer.
Binnenkort is mijn huis klaar en ga we eens kijken wat een bus abo kost voor haar om van mijn huis naar haar school e.d te komen...
btw zelfs huiswerk vind ik nu leuk
quote:Ik sluit me hier helemaal bij aan. Het leeftijdsverschil tussen een 14-jarige en een 27-jarige is gewoon te groot. En dan niet te spreken van dat jullie allebei in een andere fase van het leven staan. Het meisje van 14 zit nog druk in de proefwerken terwijl de jongen van 27 waarschijnlijk druk is zich te settelen (vaste baan, eigen huis, auto enz). Dit kan toch nooit een gelijkwaardige relatie zijn? Bizar.
Op maandag 03 december 2001 14:53 schreef Ryan3 het volgende:[..]
21 en 13? 27 en 14? Sorry hoor, maar dat is idd stoken of provoceren, zo je wilt. Ik wil geen vervelende, ouderwetse zeur zijn, maar hiermee worden de grenzen van het toelaatbare genaderd, zo, niet reeds ruimschoots gepasseerd. En dat bedoel ik dus niet in alleen juridische zin. Meisjes van 13 en 14 zijn kinderen en een sexuele relatie op die leeftijd, vermoed ik, zal zeker zo zijn invloed hebben op de rest van het leven van die kinderen. Ik hoor altijd dat kinderen op die leeftijd tegenwoordig al lang sexueel actief zijn. Al zie ik er nooit voorbeelden van, zodat ik idd geloof dat het om een excuus-Truus-verhaaltje gaat. Maar kinderen die op die leeftijd al vadertje en moedertje spelen of er behoefte aan hebben, die mankeren iets en die komen op een oude knakker als ik iig niet helemaal normaal over. Dat je als een ouder iemand hiervan gebruik maakt, is een gotspe.
quote:Tel even met me mee, deze heer die heeft opgeteld 8 jaar relatie staan daar en heeft vanaf zijn 27e een relatie met een ander, terwijl de geschiedenis bij 20 begon. Kunnen we hieruit concluderen dat ie zijn huidige vriendin bedriegt/bedrogen heeft met een ander?
Op maandag 03 december 2001 14:53 schreef Ryan3 het volgende:[..]
21 en 13? 27 en 14? Sorry hoor, maar dat is idd stoken of provoceren, zo je wilt. Ik wil geen vervelende, ouderwetse zeur zijn, maar hiermee worden de grenzen van het toelaatbare genaderd, zo, niet reeds ruimschoots gepasseerd. En dat bedoel ik dus niet in alleen juridische zin. Meisjes van 13 en 14 zijn kinderen en een sexuele relatie op die leeftijd, vermoed ik, zal zeker zo zijn invloed hebben op de rest van het leven van die kinderen. Ik hoor altijd dat kinderen op die leeftijd tegenwoordig al lang sexueel actief zijn. Al zie ik er nooit voorbeelden van, zodat ik idd geloof dat het om een excuus-Truus-verhaaltje gaat. Maar kinderen die op die leeftijd al vadertje en moedertje spelen of er behoefte aan hebben, die mankeren iets en die komen op een oude knakker als ik iig niet helemaal normaal over. Dat je als een ouder iemand hiervan gebruik maakt, is een gotspe.
My 2 cents, again
En dat ga je hierzo ook nog met trots posten
Ik word gewoon kotsziek van dat soort mensen (nou ja mensen)
In het maakte ik me er druk over wat anderen erover denken maar boeit me totaal niet meer want wij voelen ons goed erbij en dat is waar het om gaat
Wat me wel opvalt is dat vrouwen met een jongere man meer reacties krijgen dat dit niet door de beugel kan, dan wanneer een man een jonge blom aan de haak slaat.
Waar zou dit toch door komen?
Trouwens voel me sowieso bij jongere mensen meer thuis dan mn eigen age..vaak zo ZZZZZZZZ bij die dertigers maar zal wel aan mij liggen ( te jong van geest).
quote:Mijn vriend is dus ook 11 jaar jonger (ik word over 2 weken 33) en we hebben er ook geen problemen mee hoor. En het grappige is, de meeste jonge mensen (zijn studie-/flatgenoten) hebben er ook niet zo'n moeite mee, maar mensen van mijn leeftijd kijken er vaak erg raar van op.
Op zondag 09 december 2001 20:50 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ikke heb zelf een vriendje sinds een jaar alweer die 12 jaar jonger is ( en ikke ben 34).In het maakte ik me er druk over wat anderen erover denken maar boeit me totaal niet meer want wij voelen ons goed erbij en dat is waar het om gaat
Wat me wel opvalt is dat vrouwen met een jongere man meer reacties krijgen dat dit niet door de beugel kan, dan wanneer een man een jonge blom aan de haak slaat.
Waar zou dit toch door komen?Trouwens voel me sowieso bij jongere mensen meer thuis dan mn eigen age..vaak zo ZZZZZZZZ bij die dertigers maar zal wel aan mij liggen ( te jong van geest).
nou ja, na bijna 2,5 jaar is onze omgeving wel aan ons gewend geloof ik
Gaan ze stomme opmerkingen maken in de trant van " zo´n ventje komt pas kijken hoor,ik kan lekker lang doorgaan"..
Nou ze moeten eens weten IK HEB NIETS TE KLAGEN
Bovendien ben ik van mening dat een jongere minnaar snel weer in de stijgbeugels staat na een potje sex.
Spreek dus niet uit een éénmalige ervaring maar haast al me
"lovers" waren stukje jonger dan ik en ik moet zeggen ze zijn erg potent
Leuk dat er meer vrouwen zijn in dit schuitje, maar zijn die mannetjes van 30+ die dit beweren niet gewoon op hun ... getrapt en gaan dus daarom maar afzeiken?
quote:Dat moet haast wel
Op zondag 09 december 2001 22:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Leuk dat er meer vrouwen zijn in dit schuitje, maar zijn die mannetjes van 30+ die dit beweren niet gewoon op hun ... getrapt en gaan dus daarom maar afzeiken?
Onze relatie heeft niets met onze leeftijd te maken, maar alles met hoe goed we het samen kunnen vinden...maar dat snappen die mannetjes niet zo goed geloof ik
Leeftijd is onbelangrijk. Mensen die beginnen te zeuren met 'ja maar over 10 jaar ben jij 34 en zij 41'doe ik af als bla. Ik kan morgen wel onder een tram lopen of weet ik veel wat. Ik zie het wel, waar het om gaat is dat ik het nu heel erg naar mijn zin heb met haar en zij (hopelijk) ook met mij. Over 10 jaar zie ik over 10 jaar wel.
als je nou een persoon neemt van 26 en een ander persoon van 16 vind ik dat al heel wat anders. de oudste is in dit geval veel meer bezig met onderdelen van een vaste relatie en de relatie zelf als dat de persoon van 16 er mee bezig is. in mijn ogen is de persoon van 16 veel meer bezig met het fenomeel "verliefd zijn" zelf en het verwezenlijken van dat "fijne" gevoel. hij of zij is dan volgens mij ook totaal verblind voor de eventuele blikken van andere personen zoals ouders of vrienden bijvoorbeeld.
om dan toch de verschillen even overduidelijk te maken:
een persoon van 16 is in mijn ogen toch NET iets meer bezig met eventuele seksuele bewonderenswaardigheden als een persoon van 6. of heb ik het nou fout???
in alle 3 de gevallen is het leeftijdsverschil 10 jaar.
toch zeg je bij het eerste koppel dat je dat niet vreemd vind.
bij het 2e koppel loopt half nederland al te denken van " kan dat wel.
en bij het 3e koppel sluiten ze de oudste persoon op
waar ligt de grens van leeftijd dan?????????
is de grens de wet???
quote:Deze twee vind ik niet normaal
ik-21 zij-13
(relatie van 3½ jaar)ik-27 zij 14
(tussendoortje)
quote:helemaal met je eens
Op zondag 09 december 2001 22:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
Deze twee vind ik niet normaal
ik beschouw die relatie niet als relatie maar als perversiteit!!
Dat meisje is nog een kind terwijl jij toch als volwassen zou moeten worden beschouwd.
Nu zullen er ook wel mensen op mij gaan zeuren omdat ik 22 ben en mijn vriendin 16 maar dat vind ik toch iets anders. Begrijp me goed voordat ik haar leerde kennen zou ik echt nooit met iemand gaan die zoveel verschilde in leeftijd maar op de een of andere manier is zij anders. Dat merk ik ook als ik met haar en haar vriendinnen samen ben, zij is gewoon een stuk volwassener dan haar 17 en soms 18 jarige vriendinnen. Ik denk dat we allebei geestelijk rond de 20 zitten.
Ach eigenlijk moeten we ons er niet zo druk over maken zolang het van beide kanten graag gewild is en niet opgedwongen (is dit een woord?). Het gaat er uiteindelijk toch alleen maar om of je van elkaar houdt en ik weet dat ik van mijn vriendinnetje houd
quote:Ach eigenlijk moeten we ons er niet zo druk over maken zolang het van beide kanten graag gewild is en niet opgedwongen (is dit een woord?). Het gaat er uiteindelijk toch alleen maar om of je van elkaar houdt.
Op zondag 09 december 2001 22:58 schreef erikh het volgende:
21 en 13 jezus man!!!![]()
Dat meisje is nog een kind terwijl jij toch als volwassen zou moeten worden beschouwd.
quote:ja hoor simpleton, toen ze een relatie kregen was dat grietje 13 en dat heeft 3,5 jaar geduurd
Op zondag 09 december 2001 22:27 schreef shwahh het volgende:
bij de eerste relatie zegt de person een relatie van 3,5 jaar te hebben gehad
in het begin was de jongste dus 10 of jonger en de oudste minimaal 17
Nu op dit moment merken wij eigenlijk weinig van het leeftijdsverschil in onze omgang.
Toch vind ik als ik nu 26 was geweest en hij 14, dit niet kan wegens morele bezwaren zeg maar.
Wil niet zeggen dat er zat mannen zijn die geilen op meisjes die haast bijna minderjarig zijn en dit vind ik eigenlijk wel een beetje ziek en haast pedo.
quote:maar als die meisjes net zo hard teruggeilen is er toch geen probleem?
Op maandag 10 december 2001 01:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Wil niet zeggen dat er zat mannen zijn die geilen op meisjes die haast bijna minderjarig zijn en dit vind ik eigenlijk wel een beetje ziek en haast pedo.
Maar mannen verliezen snel hun verstand als een meisje uitnodigend en geil doet, maar mijn interesses liggen ook bij dik 20 and up.
Kan me echt niet voorstellen dat ik mn hoofd op hol laat brengen door n jochie van net 16 in elk geval.
Waar moet ik dan over praten..over scooters en TMF???
quote:maar daarom doet het bewuste meisje toch ook uitnodigend en geil?
Op maandag 10 december 2001 01:28 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Maar mannen verliezen snel hun verstand als een meisje uitnodigend en geil doet
quote:eN BrEeZahzzz NatUuRluk, MaAr VuhGeeT Nie Dah Al Die MiNdeRJarIgUh GrIetJuHzz VoLlOp VoLWaSsUh SijN!!
Kan me echt niet voorstellen dat ik mn hoofd op hol laat brengen door n jochie van net 16 in elk geval.
Waar moet ik dan over praten..over scooters en TMF???
Jaja noem me maar een moraalridder maar onder de 18 is voor mij uit den boze ook al heb ik zelf een jonkie (mwow) als vriendje.
En voor Herald: was/ben(?)je fan van the Duke?
quote:nee ben geen fan van John Wayne
Op maandag 10 december 2001 01:48 schreef Snoesje_Rules het volgende:
En voor Herald: was/ben(?)je fan van the Duke?
quote:Dan meld ik me bij deze ff
Op woensdag 21 november 2001 10:27 schreef bruintjuh het volgende:
Mijn vorige vriend was ook 24 en ikzelf 17.. Bijna 18.Ik vind t zo'n onzin dat dit niet kan of dat hij fout zit.. Echt, het verschil was niet te merken.
Ik hoor ook reacties dat iemand van 17 niet iets met iemand van 22 kan hebben
Ik heb er echt geen behoefte aan om met een jongen van 17 iets te hebben. Echt niet..
Meestal val ik op mannen van rond de 19/21 jaar.. Waarom is dat fout als ik op diegene val en niet op jongere ?
[Dit bericht is gewijzigd door herpe025 op 10-12-2001 15:35]
Groetjes
Laura
quote:tuurlijk wel, als het schommelen kan kan het ook wippen
Op maandag 10 december 2001 19:46 schreef lauraaa het volgende:
heb je nog lekker buitengespeeld met je vriendinnetjes? sorry, maar dat soort onderwerpen trekken een jongen van 20 bijv. toch niet?
ik ken haar niet persoonlijk, en ik weet ook niet of haar ouders het weten, maar ik vind het echt te krankzinnig voor woorden
btw. gewoon een relatie vind ik wel kunnen, ookal zit er een aantal jaar tussen, maar verloven vind ik vreemd
Ik ben 17 en een meisje die ik eigenlijk al heel lang leuk vind blijkt mij ook heel leuk te vinden. Eerst dacht ik dat ze 14 was en dat vond ik niet echt een groot probleem maar nu hoorde ik vandaag van haar dat ze 13 is. Wat moet ik in godsnaam doen.
Ik zou het wel met haar willen hebben, maar ik kijk eigenlijk al verder in vervand met ouders en omgeving, ik ben bang dat ik de titel pedofiel krijg ofzo.
quote:maak je niet druk, kan allemaal best, en zo niet dan merk je dat vanzelf...
Op zaterdag 09 februari 2002 22:36 schreef Quorian het volgende:
Ik zou het wel met haar willen hebben, maar ik kijk eigenlijk al verder in vervand met ouders en omgeving, ik ben bang dat ik de titel pedofiel krijg ofzo.
quote:Dus volgens jou moet ik het gewoon proberen en als het problemen oplevert moet ik het uitmaken ?
Op zaterdag 09 februari 2002 22:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
maak je niet druk, kan allemaal best, en zo niet dan merk je dat vanzelf...
Is idd wat ik zelf ook in gedachten had, maar toch.
Ik vraag me af hoe mijn vrienden en vooral ouders hier op reageren. Ik zei gisteren tegen hun dat ik een meisje van 14 leuk vind maar aangezien ze 13 is vind ik het en mijn ouders denk ik ook toch nog lastiger worden. Met die 14 jaar hadden ze overigens geen problemen
quote:Geen probleem, veel jonger moet ze niet zijn alleen. Als het klikt, klikt het en dan maakt leeftijd niet zo veel uit.
OK, een serieus topic danDe Stelling: Het is best ok als iemand van 24 een meisje van 16 als vriendin heeft, dus inclusief sex.
De vraag: Vinden jullie het kunnen als één van de 2 veel ouder is dan de ander, laten we zeggen dat de 1 voor de wet onvolwassen is en de ander al lang volwassen (voor de wet dan he?)
quote:
Op zondag 10 februari 2002 09:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Geen probleem, veel jonger moet ze niet zijn alleen. Als het klikt, klikt het en dan maakt leeftijd niet zo veel uit. 24 en 16 lijkt me nog vrij normaal.
Ik denk dus echt dat de leeftijd erg weinig uitmaakt, als je geestelijk maar op hetzelfde niveau zit. De een heeft wat mee gemaakt en is daardoor wat eerder volwassen, de ander blijft wat langer 'jong'.
Volgens mij is het grootste probleem dat de meesten denken aan BrEezAH drinkende en MSN-ende meisjes van 16. Dan is het inderdaad schandalig als een jongen van 25 er overheen gaat... Maar als het meisje van 16 weet wat ze wil, en geestelijk 'klaar' is.. waarom niet?
Dat vond ik ook niet erg...
quote:* freud is het er helemaal mee eens
Op zondag 10 februari 2002 10:35 schreef batje het volgende:
...Volgens mij is het grootste probleem dat de meesten denken aan BrEezAH drinkende en MSN-ende meisjes van 16. Dan is het inderdaad schandalig als een jongen van 25 er overheen gaat... Maar als het meisje van 16 weet wat ze wil, en geestelijk 'klaar' is.. waarom niet?
MEnsen veroordelen zo makkelijk, je verplaatsen in een dergelijke relatie is te moeilijk voor mensen en flink zeuren dat het verschil te groot is is dan de makkelijke uitweg (helaas).
quote:Mazzelaar
Op zondag 10 februari 2002 10:46 schreef Carlitos het volgende:
Bleek zij gewoon maagd te zijn.
Als ze allebei maar happy zijn, waarom niet
quote:Duh.
Op maandag 10 december 2001 20:55 schreef PozZ het volgende:
Ik ben 19,over 2maanden 20.
En mijn vriendin 18.
Moet kunnen toch.
Als ze nou 14 zou zijn??
dat is echt te jong of niet ?
Er is een leeftijdsverschil, maar ook weer niet..
Ik heb ooit.. toen ik ook 18 was.. een meisje ontmaagd.. van 14.. ze wilde zelf, genoot.. en wist dat ik niets voor haar voelde, en niets meer wilde.. en ja, ik heb er spijt van.. maar zij *gelukkig* niet..
quote:geef eens eerlijk toe MoJo, Microsoft betaalt jou om MSN zo te promoten
Op maandag 11 februari 2002 00:09 schreef MoJo het volgende:
Ik heb ooit.. toen ik ook 18 was.. een meisje ontmaagd.. van 14.. ze wilde zelf, genoot.. en wist dat ik niets voor haar voelde, en niets meer wilde.. en ja, ik heb er spijt van.. maar zij *gelukkig* niet..
quote:Hahhahaa..
Op maandag 11 februari 2002 00:34 schreef Herald het volgende:[..]
geef eens eerlijk toe MoJo, Microsoft betaalt jou om MSN zo te promoten
quote:
Nederlander bekent virtuele seks met 13-jarige in VSDoor onze correspondent Marc Guillet
New York/Chicago - Een 23-jarige man uit Utrecht die naar de Verenigde Staten was gereisd om seks te hebben met een 13-jarige chat-vriendin, heeft een volledige schuldbekentenis afgelegd.
Hij kan een straf tussen de twee en tweeënhalf jaar verwachten. Dat blijkt uit de schuldbekentenis van 11 pagina's die hij en zijn advocaat op Valentijnsdag hebben ondertekend.
Edward Genson, de advocaat van de verdachte, wil geen commentaar geven. De computerprogrammeur uit Utrecht is de eerste Nederlander die in Amerika in de val is gelopen van internetrechercheurs in Cook County, dat deel uitmaakt van de metropool Chicago. Menno B. was de honderdste die tegen de lamp liep. De operatie om mensen op te sporen die `kinderen seksueel uitbuiten' begon in 1997 en is volgens de politie een groot succes.
Sheriff M. Sheahan van Cook County noemde Menno B. en anderen die via internet seks zoeken met minderjarigen `achterbakse en gevaarlijke roofdieren' die kosten noch moeite sparen om hun prooi te pakken. De Nederlander ontkende tijdens het eerste verhoor dat hij speciaal voor seks naar Amerika was gevlogen. Ook zijn ouders zeiden dat de zaak op een misverstand berustte en dat Menno zou doorvliegen naar Californië voor de bruiloft van een vriend en een conferentie.
De arrestatie van de Nederlander was voor de undercoveragenten van Cook County het hoogtepunt van een onderzoek dat vijf maanden in beslag had genomen. Het begon toen een internetspeurder, die zich voordeed als de 13-jarige Dena, via de on-line chatroom `teen sex' contact kreeg met Menno. Dena schreef dat ze bijna 14 was en in Illinois woonde. Tijdens een reeks van gesprekken via het net maakte Menno expliciet duidelijk welke seksuele handelingen hij met Dena wilde verrichten, waaronder orale seks.
Met een webcamera stuurde hij live pornografische video-opnamen van zichzelf. Hij kondigde aan op 24 augustus in Chicago te zijn. Hij zou verblijven in het Holiday Inn Plaza hotel waar hij seks met haar wilde. Hij zond Dena op 15 augustus zijn vluchtinformatie, naam en adres van zijn hotel en het verzoek hem te bellen op de avond van zijn aankomst.
Toen undercoveragent Dena per taxi arriveerde bij het hotel en Menno de taxichauffeur - een andere undercover agent - betaalde, werd hij gearresteerd. Op seks met minderjarigen staat in Illinois een maximumstraf van 15 jaar en een maximum boete van 250.000 dollar. Menno B. wacht volgens de schuldbekentenis een straf van zo'n 30 maanden, omdat hij heeft meegewerkt aan het onderzoek. Onderdeel van zijn straf zal een therapie zijn. Tot een rechtzaak zal het niet komen. Rechter Ruben Castillo zal in de zaak no.01 CR 749 van de `United States of America versus Menno J. B.' op 21 mei uitspraak doen.
Zo zie je maar
Vaak hoor je dat 14 wel moet kunnen... als ze zelf wil, wat is er dan mis mee.
Op de een of andere manier klinkt 13 jaar voor veel jonge mannen veel jonger en wordt dat dan weer wel afgekeurd.
quote:waarom dan niet gelijk 1 van 15 gekozen?
Op zondag 17 februari 2002 15:20 schreef makaken het volgende:
Ik vind het geen probleem
zelf ben ik 20 jaar, en mijn grens ligt bij 13.
maar dan moet ze wel eruitzien als 15 anders wil ik haar niet.
quote:nee, maar als een meisje dertien is en ik wil sexuele handelingen verrichten met haar dan is dat wat raar aangezien ze zo jong is. maar als ze er ouder uitziet dan maakt het niet uit, dan mag je intiem zijn.
Op zondag 17 februari 2002 15:49 schreef milagro het volgende:[..]
waarom dan niet gelijk 1 van 15 gekozen?
of zien die er weer uit als 18 en vind je dat te oud
quote:Ik mis het zusje van tussendoortje hier.......waarom heet ze eigenlijk tussendoortje en niet gewoon Doortje
Zal ik lekker ff stoken?
De afgelopen jaren zagen er voor mij zo uit:ik-27 zij 14
(tussendoortje)ik-27 zij 32
(moeder van tussendoortje)ik-27 zij 18
(vriendin van tussendoortje)
jij vuile slet!!!
quote:Waarom zou je in vredesnaam wachten? Om jezelf en die oudere/jongere vriend/vriendin te kwellen? Nou, leuk hoor! Ja, als je echt verliefd bent, kun je inderdaad heel lang op iemand wachten. Maar waarom zou je al die kostbare jaren samen zomaar laten liggen? Omdat de omgeving anders vreemde dingen gaat denken? BOEIUH! Het gaat erom dat die 2 mensen samen gelukkig zijn. En dat kan best met een paar jaar leftijdsverschil. Want zoals ik al vaker heb gezegd: leeftijd verraadt slechts de ouderdom van het lichaam, niet die van de geest. Heb zelf ook een relatie gehad met iemand die veel ouder was, en ik voelde me er prima bij. En ik ken overigens ook een 19-jarig meisje dat 2 jaar geleden is ingetrokken bij een 47-jarige man. Een onwijs groot leeftijdsverschil dus, maar ze zijn nog steeds vreselijk gelukkig samen. En dat is toch waar het om gaat?
Op maandag 10 december 2001 22:50 schreef ThaNetRunner het volgende:
24 en 16 vind ik niet gaan...wacht dat teminste tot dat zij 18 is...waarom...nou gelijk een test of zij wel zo verliefd is! 3 jaar verschil oke 4 jaar ook nog net hoor maar daar bovenzielig! als je echt zo verliefd ben ken je wachten!
quote:Die is zelfs te jong om een BrEezAh chick te zijn. *kots*
Op zondag 24 februari 2002 02:49 schreef Apache159 het volgende:
na ik ben 17 (word over 2 maande 18) en me vriendin is 13
ik vind dit leeftijd verschil nog kennen, ik ben het der mee eens dat als je over een leeftijd verschil van meer als 7-10 jaar gaat beginnen en een van beide een leeftijd heeft van 16- dit gewoon weg pedofilie is.
Ik ken iemand die is 26 (ja een maat van me) en ging met iemand van 15 Ik zou dat nooit doen
maar ja ieder ze eigen he !
Whahahaha en dat terwijl hij ooit eens zei dat het tussen mij en me vriendin van 5 jaar ouder (25 en 30) nooit wat zou worden , Maar ja we gaan nu al bijna 3 jaar met elkaar dus......*;
[Dit bericht is gewijzigd door Unknown_Drunk op 04-05-2002 00:11]
Het ligt natuurlijk ook wel aan de personen (dames in dit geval) hoe 'volwassen'ze zijn he
Btw.......Leer fatsoenlijk Nederlands
Is niet goed, als hij van der houd, dan wacht ie tot ze 18 is oid..
en wat vinden de ouders van zoiets, als mijn dochter op d'r 14 thuiskomt met een vent van in de 20 zal hij dus echt vierkant m'n huis uit gekegeld worden
een paar jaar verschil moet kunnen en naarmate mensen ouder worden vervaagt die grens maar tot je een beetje volwassen bent zijn er imho toch echt wel grenzen
quote:Steps, als ik je dit vragen mag, hoewel erg off-topic misschien, maar 'k denk iets in je verhaaltje te herkennen: is je vriendin misschien verkracht of anderszinds seksueel misbruikt?
Op donderdag 15 november 2001 16:46 schreef steps het volgende:Door nare omstandigheden is zij helaas
beroofd van een mooie, gelukkige jeugd en is zij erg
volwassen voor haar leeftijd.
quote:Ik ben net 17 en ik wou met iemand van 13 (is nie gelukt), theoretisch/percentage ligt erg ver uitelkaar/hoog. Maar het ligt eraan hoe (on)volwassen de andere is
Op zondag 24 februari 2002 02:49 schreef Apache159 het volgende:
na ik ben 17 (word over 2 maande 18) en me vriendin is 13
ik vind dit leeftijd verschil nog kennen, ik ben het der mee eens dat als je over een leeftijd verschil van meer als 7-10 jaar gaat beginnen en een van beide een leeftijd heeft van 16- dit gewoon weg pedofilie is.
13 en 18 is dus en kan je niet iemand van je eigen leeftijd krijgen? de aandacht van kleuters krijgen is makkelijk he?
20 en 20 is meer jaren maar dat kan makkelijk..
tussen de 10 en de 16 is 3 jaar veeel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |