abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1028349
Wat vinden jullie een te groot leeftijdsverschil tussen twee mensen om iets met elkaar te hebben???
Ik heb bijvoorbeeld toen ik weleens iets met iemand van 23 gehad (ik toen 15)
pi_1028511
dat moet kunnen ja toch
ik zelf heb al 14 jaar een reatie met een man die 10 jaar ouder is dan mij. was 15 toen ik met hem ging. en dat leeftijdsverschil daar merk je niks van
the reward of thing well done is to have done it
pi_1028521
bij mij is het 7 jaar verschil. Ik ben 27 en mijn vriendin is 20
pi_1028545
Leeftijdsverschil is absoluut niet erg, zolang je er zelf geen problemen mee hebt, en je er zelf lekker bij voelt. Ik heb zelf twee relaties gehad met iemand die jonger was, weliswaar maar 1 jaar, maar toch. Met één heb ik trouwens nu nog steeds, en ik stoor me er absoluut niet aan. Je moet gewoon doen waar je zelf zin in hebt, als je het zelf maar leuk blijft vinden, dat is het belangrijkst!
Dus veel plezier!
Enjoy life. There's plenty of time to be dead.
pi_1028616
Leeftijdsverschil is helemaal niet erg! Je bent zo oud als je je voelt... klaar!
pi_1028811
Als je 15 bent, zie je de dingen toch wel anders als wanneer je 20 bent, daar moet je wel voor oppassen dat de oudere geen overwicht krijgt in de relatie..
I see dumb people....
pi_1028852
Ik vind dat een meisje van 15 met een man van bijv. 22 in de meeste gevallen niet kan. Het hangt ook van de persoon af, als het meisje een beetje volwassen is en de jongen een beetje verantwoordelijk is er misschien geen probleem, maar eigenlijk denk ik dat het verschil gewoon te groot is.
It is much easier to be critical than to be correct.
  woensdag 13 juni 2001 @ 23:25:56 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1029024
Ik schijn altijd oudere mannen/jongens te 'scoren', misschien omdat ik zelf ook een oud wijf ben
Mijn ex was 27 en ik 19, momenteel is het leeftijdsverschil in mijn relatie 10 jaar............
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 14 juni 2001 @ 08:57:04 #9
11782 mad26
--==geen==--
pi_1030555
Hoe ouder je wordt, des te minder het verschil uitmaakt...

(oftewel:

verschilfactor = (leeftijd1 - leeftijd2)/(leeftijd1 + leeftijd2).

Hoe lager de verschilfactor, des te minder het uitmaakt )

Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1030616
Thijs says:

15 en 23 vindt ik toch wel een redelijk verschil...

Wij verschillen 3 jaar .... dat is lekker ... en totaal geen probleem ..

Maar het lijkt me dat je op na je 15e nog flink verandert kwa persoonlijkheid e.d.

Er is dus een kans dat je dan ineens niet zo goed meer bij elkaar past .... Maar dat wil niet zeggen dat het op dat moment niet fijn is

Wij houden niet van half werk !
pi_1030633
hmm, het kan, maar vaak werkt het niet als de ander nog niet volwassen is... je leeft in een compleet andere wereld... maar de praktijk leert dat het wel kan werken...

het leeftijdsverschil tussen mij en mijn vriendin is 5 jaar (ik 24, zij 19) en das voor mij op dit moment toch wel het maximale verschil...

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  donderdag 14 juni 2001 @ 09:47:03 #12
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_1030690
Mijn ex-vriendin van 19 heeft nu net een kortstondige relatie achter de rug met een 32-jarige man. Maar sorry hoor, dat vind ik echt té...

En we hebben er al eens gehad over het waarom ik dat té vind... En juist daar kan ik een slecht antwoord op geven. Het is gewoon een gevoelskwestie. En de maatschappij vind het denk ik ook ietwat vreemd...

pi_1030710
wat de maatschappij vindt, moet je schijt aan hebben... maar voor mijn gevoel klopt het idd ook niet... ik ken iemand van 24 die iets heeft met een man van bijna 40, die bovendien in Indonesie woont... tis maar waar je voor kiest...
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  donderdag 14 juni 2001 @ 09:55:25 #14
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1030723
Het hoeft geen probleem te zijn
Mn vriendin en ik schelen ook ruim 5 jaar (ik net 24 en zij bijna 19)

Je merkt het wel dat zij wat onervaren en wat naief in veel dingen is, maar ach....da's een mooi tegengewicht voor mijn supersarcasme dus...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_1030909
Ik vind pas wanneer je boven de achtien bent de verschil meer dan 5 jaar mag zijn en als een van beide nog geen achtien maximaal 5 jaar anders lijkt die net een pedofiel
pi_1031020
De meesten mannen zijn ouder als hun vrouwtjes maar is dat erg andersom? Als een man 20 is en het meisje 27. Is dat erg???
pi_1031117
Dat moet ook kunnen al zeg ik het zelf als je als man zijnde jonger bent hoef je je toch niet te schamen?
pi_1031126
Hmmmmm.....meestal als ze woordjes beginnen te leren moet je d'r wel vanaf ja.....anders zijn ze gelijk zo lastig.....
pi_1031129
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 10:58 schreef The_Guy het volgende:
De meesten mannen zijn ouder als hun vrouwtjes maar is dat erg andersom? Als een man 20 is en het meisje 27. Is dat erg???
Tegenwoordig zie je ook vaak dat de vrouw ouder is. Wat maakt dat uit? Mijn vriendin is ook ouder dan mij.
pi_1031139
Ik val meer op meisjes die ongeveer even oud zijn of jonger maar niet meer dan twee jaar jonger
pi_1031998
Niet als je een relatie hebt, maar waarom iemand zoeken met zo'n groot leeftijdsverschil?

Kun je niet iemand vinden van rond je eigen leeftijd?

10, 7, 5, jaar is in mijn ogen toch wel groot, maar ja liefde of zogenaamde liefde, wat bij heel veel mensen het geval is, maakt blind

Is het normaal als je als 20 jarige een relatie hebt met een 13 of mij part 14 jarige?
Wie past het beste bij je? Is die 14 jarige zo volwassen als die 20 jarige of is de 20 jarige nog steeds zo kinderachter als voor zijn pubertijd?
En dan heb ik het nog niet over pedofiliteit? Dit is gewenst pedofilitiet in mijn ogen, maar ja het is weer mijn mening

3 jaar is voor mijn gevoel wel een max qua leeftijdsverschil

Laterz

PS als je gelukkig bent moet de mening van iemand anders je niet beinvloeden.

donderdag 14 juni 2001 @ 15:07:07 #22
11782 mad26
--==geen==--
pi_1032469
Ja, en als een weduwnaar van 60 hetrouwt met een vrouw van 38? Dat vind ik niet raar hoor... Wel 22 jaar verschil!
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1032594
Heb al eens eerder gezegd geloof ik...

me ex is 30 en dat was 9 jaar verschil (toen we hadden was hij nog 28)
en mijn Meester is 28 7 jaar verschil dus..

Denk dat niet om leeftijd gaat maar om de klik en dat er meer dingen klikken zodat je goede gesprekstof hebt.
Kon uren kletsen met me ex. Hij was verbaast erover hoe open hij met me kon praten, had ie niet verwacht van iemand die zoveel jonger was.

Er is alleen verschil als je wilt dat er verschil is.
Noem maar is iets op waarom je dat op een jonge leeftijd leuk vind en op oudere niet meer...
(of andersom)

Bij gelijke leeftijd kan je dezelfde dingen hebben denk ik. Hij feeste liefste elke week en ik vind het zo nu en dan lekker. Dan moet je elkaar respecteren en in de waarde laten en is ook nog is goed dat je sommige dingen alleen doet. (Of met vrienden plaats van met je partner)
Je zult altijd wel een paar negatiefe kanten in je partner vinden maar om dat nou gelijk de schuld te geven omdat de ander jonger is?
En dan nog kan je het haar/hem duidelijk maken, dan leer je de ander ook nog is wat.

**Het niet krijgen van wat je graag wilt kan soms je grootste geluk zijn..**
pi_1032816
leeftijden boeien niet.

volwassenheid telt.

enige waar je op moet letten is als 1 van de twee minderjarig is. Dan kun je flink gezeik met ouders en zo krijgen.

verder niet interessant.

ik is 29 mijn meissie 42.

Sprakeloos.......
pi_1032828
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 13:58 schreef FuzzyMaN het volgende:
Niet als je een relatie hebt, maar waarom iemand zoeken met zo'n groot leeftijdsverschil?

Kun je niet iemand vinden van rond je eigen leeftijd?

10, 7, 5, jaar is in mijn ogen toch wel groot, maar ja liefde of zogenaamde liefde, wat bij heel veel mensen het geval is, maakt blind

Is het normaal als je als 20 jarige een relatie hebt met een 13 of mij part 14 jarige?
Wie past het beste bij je? Is die 14 jarige zo volwassen als die 20 jarige of is de 20 jarige nog steeds zo kinderachter als voor zijn pubertijd?
En dan heb ik het nog niet over pedofiliteit? Dit is gewenst pedofilitiet in mijn ogen, maar ja het is weer mijn mening

3 jaar is voor mijn gevoel wel een max qua leeftijdsverschil

Laterz

PS als je gelukkig bent moet de mening van iemand anders je niet beinvloeden.

Ik ben van mening dat liefde niet iets is dat je zomaar zoekt. Liefde is een gevoel en gevoelens kun je niet sturen. Als je gevoelens hebt voor iemand ook al is die ouder of jonger. Dan betekend dit nog dat ze jou type is en dat je je goed voelt bij die persoon. Dan kun je toch niet zomaar die gevoelens weg steken en iemand anders gaan zoeken. Of zie ik het mis???

(Pedofiel is iets anders als iemand met zo een voorbeeld komt)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')