(oftewel:
verschilfactor = (leeftijd1 - leeftijd2)/(leeftijd1 + leeftijd2).
Hoe lager de verschilfactor, des te minder het uitmaakt )
15 en 23 vindt ik toch wel een redelijk verschil...
Wij verschillen 3 jaar .... dat is lekker ... en totaal geen probleem ..
Maar het lijkt me dat je op na je 15e nog flink verandert kwa persoonlijkheid e.d.
Er is dus een kans dat je dan ineens niet zo goed meer bij elkaar past .... Maar dat wil niet zeggen dat het op dat moment niet fijn is
het leeftijdsverschil tussen mij en mijn vriendin is 5 jaar (ik 24, zij 19) en das voor mij op dit moment toch wel het maximale verschil...
En we hebben er al eens gehad over het waarom ik dat té vind... En juist daar kan ik een slecht antwoord op geven. Het is gewoon een gevoelskwestie. En de maatschappij vind het denk ik ook ietwat vreemd...
Je merkt het wel dat zij wat onervaren en wat naief in veel dingen is, maar ach....da's een mooi tegengewicht voor mijn supersarcasme dus...
quote:Tegenwoordig zie je ook vaak dat de vrouw ouder is. Wat maakt dat uit? Mijn vriendin is ook ouder dan mij.
Op donderdag 14 juni 2001 10:58 schreef The_Guy het volgende:
De meesten mannen zijn ouder als hun vrouwtjes maar is dat erg andersom? Als een man 20 is en het meisje 27. Is dat erg???
Kun je niet iemand vinden van rond je eigen leeftijd?
10, 7, 5, jaar is in mijn ogen toch wel groot, maar ja liefde of zogenaamde liefde, wat bij heel veel mensen het geval is, maakt blind
Is het normaal als je als 20 jarige een relatie hebt met een 13 of mij part 14 jarige?
Wie past het beste bij je? Is die 14 jarige zo volwassen als die 20 jarige of is de 20 jarige nog steeds zo kinderachter als voor zijn pubertijd?
En dan heb ik het nog niet over pedofiliteit? Dit is gewenst pedofilitiet in mijn ogen, maar ja het is weer mijn mening
3 jaar is voor mijn gevoel wel een max qua leeftijdsverschil
Laterz
PS als je gelukkig bent moet de mening van iemand anders je niet beinvloeden.
me ex is 30 en dat was 9 jaar verschil (toen we hadden was hij nog 28)
en mijn Meester is 28 7 jaar verschil dus..
Denk dat niet om leeftijd gaat maar om de klik en dat er meer dingen klikken zodat je goede gesprekstof hebt.
Kon uren kletsen met me ex. Hij was verbaast erover hoe open hij met me kon praten, had ie niet verwacht van iemand die zoveel jonger was.
Er is alleen verschil als je wilt dat er verschil is.
Noem maar is iets op waarom je dat op een jonge leeftijd leuk vind en op oudere niet meer...
(of andersom)
Bij gelijke leeftijd kan je dezelfde dingen hebben denk ik. Hij feeste liefste elke week en ik vind het zo nu en dan lekker. Dan moet je elkaar respecteren en in de waarde laten en is ook nog is goed dat je sommige dingen alleen doet. (Of met vrienden plaats van met je partner)
Je zult altijd wel een paar negatiefe kanten in je partner vinden maar om dat nou gelijk de schuld te geven omdat de ander jonger is?
En dan nog kan je het haar/hem duidelijk maken, dan leer je de ander ook nog is wat.
volwassenheid telt.
enige waar je op moet letten is als 1 van de twee minderjarig is. Dan kun je flink gezeik met ouders en zo krijgen.
verder niet interessant.
ik is 29 mijn meissie 42.
quote:Ik ben van mening dat liefde niet iets is dat je zomaar zoekt. Liefde is een gevoel en gevoelens kun je niet sturen. Als je gevoelens hebt voor iemand ook al is die ouder of jonger. Dan betekend dit nog dat ze jou type is en dat je je goed voelt bij die persoon. Dan kun je toch niet zomaar die gevoelens weg steken en iemand anders gaan zoeken. Of zie ik het mis???
Op donderdag 14 juni 2001 13:58 schreef FuzzyMaN het volgende:
Niet als je een relatie hebt, maar waarom iemand zoeken met zo'n groot leeftijdsverschil?Kun je niet iemand vinden van rond je eigen leeftijd?
10, 7, 5, jaar is in mijn ogen toch wel groot, maar ja liefde of zogenaamde liefde, wat bij heel veel mensen het geval is, maakt blind
Is het normaal als je als 20 jarige een relatie hebt met een 13 of mij part 14 jarige?
Wie past het beste bij je? Is die 14 jarige zo volwassen als die 20 jarige of is de 20 jarige nog steeds zo kinderachter als voor zijn pubertijd?
En dan heb ik het nog niet over pedofiliteit? Dit is gewenst pedofilitiet in mijn ogen, maar ja het is weer mijn mening3 jaar is voor mijn gevoel wel een max qua leeftijdsverschil
Laterz
PS als je gelukkig bent moet de mening van iemand anders je niet beinvloeden.
(Pedofiel is iets anders als iemand met zo een voorbeeld komt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |