ze stond voor jou zeker?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Zij stond niet vooraan bij het uitdelen.
En ik kan het weten![]()
Alles aan haar doet me denken aan Birgit.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:10 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze stond voor jou zeker?![]()
ik vind haar op birgit schuurman lijken op die bovenste foto
Er zit dit jaar volgens mij geen enkel "lekker wijf" bij, kut-idols dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef type_29 het volgende:
wat een lelijk wijf
me eens, en wat mij betreft géén uitstralingquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
Saai. Punt.
Mensen die dat doen zijn ok, maar mensen die dat roepen.. nja, ik heb er altijd een beetje een bepaald beeld bijquote:Geloofsovertuiging: Haal alles uit het leven wat er in zit
Ja, ik dacht dat Martijn daar een opmerking over maakte; "Ja, het gaat nog goed" o.i.d.quote:
wat ben je er aan kwijtquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Al toen ze opkwam voor het filmpje, had ik een wedje lopen hier thuis of dr volledige tiet eruit zou vallen of een stukje. Helaas had ik op de volledige tiet gewed..
Een euro.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat ben je er aan kwijt
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef type_29 het volgende:
wat een lelijk wijf
Ik zag Martijn vlak nadat hij haar wegstuurde een "peek" "sneaken"quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Martijn daar een opmerking over maakte; "Ja, het gaat nog goed" o.i.d.Maar blijkbaar ging dat over haar optreden
.
Dat was ook mooi, helemaal aan het eind toen ze bukte, hoorde je het publiek echt zo: ''Oooohhh''quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef PeRi het volgende:
Veel te oud, veel te slecht en dr tiet hing er bijna uit..
Ik en C_a stonden voor dr neus..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat was ook mooi, helemaal aan het eind toen ze bukte, hoorde je het publiek echt zo: ''Oooohhh''
Whahaha ik heb nog nooit zoveel lol gehad tijdens een uitzendingquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik en C_a stonden voor dr neus..
Ik als homo zijnde kon zelfs tijdens t optreden alleen maar naar dr tieten kijken
Hahaquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik en C_a stonden voor dr neus..
Ik als homo zijnde kon zelfs tijdens t optreden alleen maar naar dr tieten kijken
Ze ging staan en 1e wat k zeg:quote:
Wie weet wat ze tijdens de wildcards aantrektquote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze ging staan en 1e wat k zeg:
Oh hier komt Nipplegate voor Idols..
Dan is ze waarschijnlijk toch alleen toeschouwerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef rashudo het volgende:
[..]
Wie weet wat ze tijdens de wildcards aantrekt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |