Ik zag Martijn vlak nadat hij haar wegstuurde een "peek" "sneaken"quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Martijn daar een opmerking over maakte; "Ja, het gaat nog goed" o.i.d.Maar blijkbaar ging dat over haar optreden
.
Dat was ook mooi, helemaal aan het eind toen ze bukte, hoorde je het publiek echt zo: ''Oooohhh''quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef PeRi het volgende:
Veel te oud, veel te slecht en dr tiet hing er bijna uit..
Ik en C_a stonden voor dr neus..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat was ook mooi, helemaal aan het eind toen ze bukte, hoorde je het publiek echt zo: ''Oooohhh''
Whahaha ik heb nog nooit zoveel lol gehad tijdens een uitzendingquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik en C_a stonden voor dr neus..
Ik als homo zijnde kon zelfs tijdens t optreden alleen maar naar dr tieten kijken
Hahaquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik en C_a stonden voor dr neus..
Ik als homo zijnde kon zelfs tijdens t optreden alleen maar naar dr tieten kijken
Ze ging staan en 1e wat k zeg:quote:
Wie weet wat ze tijdens de wildcards aantrektquote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze ging staan en 1e wat k zeg:
Oh hier komt Nipplegate voor Idols..
Dan is ze waarschijnlijk toch alleen toeschouwerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef rashudo het volgende:
[..]
Wie weet wat ze tijdens de wildcards aantrekt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |