ze stond voor jou zeker?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Zij stond niet vooraan bij het uitdelen.
En ik kan het weten![]()
Alles aan haar doet me denken aan Birgit.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:10 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze stond voor jou zeker?![]()
ik vind haar op birgit schuurman lijken op die bovenste foto
Er zit dit jaar volgens mij geen enkel "lekker wijf" bij, kut-idols dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef type_29 het volgende:
wat een lelijk wijf
me eens, en wat mij betreft géén uitstralingquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
Saai. Punt.
Mensen die dat doen zijn ok, maar mensen die dat roepen.. nja, ik heb er altijd een beetje een bepaald beeld bijquote:Geloofsovertuiging: Haal alles uit het leven wat er in zit
Ja, ik dacht dat Martijn daar een opmerking over maakte; "Ja, het gaat nog goed" o.i.d.quote:
wat ben je er aan kwijtquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Al toen ze opkwam voor het filmpje, had ik een wedje lopen hier thuis of dr volledige tiet eruit zou vallen of een stukje. Helaas had ik op de volledige tiet gewed..
Een euro.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat ben je er aan kwijt
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef type_29 het volgende:
wat een lelijk wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |