quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Calippo!
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Geqxon, ophoeren.
Elke nieuwe iPod is toch automatisch een iPod video?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef Developersrus het volgende:
Ben van plan om de nieuwe iPod video aan te schaffen. Iemand ervaringen mee? Hoelang gaat de accu in de praktijk mee bij het bekijken van video?
Volgens de site van Apple kan hij inderdaad via de dock. Je kunt hem zowel op je TV aansluiten (foto's en video's) als op je stereo (muziek).quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Die AV-kabel, kan die wel achterin de dock? Want dat is toch de audio line-out?
Mij staat ook vaag wat bij van een s-video output op de dock voor de iPod-photo, kan iemand mijn geheugen opfrissen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Geqxon, ophoeren.
quote:
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.quote:
Ik zeg je alleen maar netjes gedagquote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.
Handig ach ik vind het meer een gadget.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat zal ik kopen, een Nano dock of een universal dock en remote? Om mn iPod aan te sluiten op mn stereo? Is dat echt zo handig?
Hoe belangrijk is het uiterlijk?? Want in een universal dock zal een Nano er nogal... raar uitzien.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat zal ik kopen, een Nano dock of een universal dock en remote? Om mn iPod aan te sluiten op mn stereo? Is dat echt zo handig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |