Gooi er wat blokjes in. Ik vertrouw die blondjes nietquote:Op donderdag 8 december 2005 15:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh........... gelukkig zit ik in de tuin![]()
vind het gewoonweg zo eeeeeee-nig als Naat een liedje zingtquote:Op donderdag 8 december 2005 15:00 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie verblijdt ons weer met een verzonnen liedje![]()
[afbeelding]
We hadden al moeite met 'Ben Er Weer' komt er 'Ben Ik Weer' ook nog eens bij?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
We hadden al moeite met 'Ben Er Weer' komt er 'Ben Ik Weer' ook nog eens bij?
Is de paus katholiek,Eet een koe gras?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Bartoli het volgende:
slaapt die "kraker" nog?
Hij is geen kraker meer. Hij is omgetoverd tot liefhebbende echtgenoot.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Bartoli het volgende:
slaapt die "kraker" nog?
vandaar die aanhalingstekensquote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hij is geen kraker meer. Hij is omgetoverd tot liefhebbende echtgenoot.
Niet alleen roel maar ook Nath en Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske zit weer te klagen over Roels initiatiefloosheid m.b.t. zijn uhhhh, ja eigenlijk alles
Dit is de reden dat Lies van mee nog een weekje mag blijven![]()
Ze kan Roel nog leuk gaan prikkelen.
Censuur natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef farceman het volgende:
regie waar zijn dido en roel ? of is er weer censuur?
Ze zegt nu niks anders dan bij de kaarten hoor,Roel had gewoon bij de kaarten zijn bek open moeten trekken maar nee dat durfde hij niet.Babbels babbels babbels.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef F4iTH het volgende:
Lieske roddelt nooit hooooooor. Het is weer die Dido en Roel!!! Lieske is zooooo eerlijk.
Lieske kan al 2 dagen haar kop niet houden over Roel
Zo begin je toch het liefst je dag. Je wordt wakker, kopje koffie erbij en Nathalie begint te zingen. Wat wil je nog meer he...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
vind het gewoonweg zo eeeeeee-nig als Naat een liedje zingt![]()
Misschien een leuk idee aan Roel te vragen wat ie er zelf van vindtquote:Op donderdag 8 december 2005 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
Joost+Nath 'tapte' net even het gesprek in de tuin af en vingen het woord "gezeik" op en koppelde dat aan Roel en zijn luiheid. Beide vonden het nergens op slaan
Een jachtgeweer ?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zo begin je toch het liefst je dag. Je wordt wakker, kopje koffie erbij en Nathalie begint te zingen. Wat wil je nog meer he...![]()
Klein??quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zo begin je toch het liefst je dag. Je wordt wakker, kopje koffie erbij en Nathalie begint te zingen. Wat wil je nog meer he...![]()
Dan kun je beter Jathalie zijn en Dido als vriendin hebben die lekker op de bank ligt en gaapt: "sooo heerlijk om lekker moe te worden" (of zoiets) terwijl Nath er naast zit te vechten met zichzelf.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef riri het volgende:
daar begint het roddelclubje weer....
Ingrid naar buiten en zich weer met Liesle afzonderen om over de anderen te roddelen
Ze zit Roel en D&N constant af te kraken. Terwijl ik zit te typen hoor ik haar op de achtergrond maar doorratelen. Waarom? Denkt ze dat Ing nog niet weet hoe zij over Roel denkt? Nee ze spreekt Ing niet aan, ze richt zich stiekem tot de kijkers, niet wetende dat roddelaars worden afgestraft.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ze zegt nu niks anders dan bij de kaarten hoor,Roel had gewoon bij de kaarten zijn bek open moeten trekken maar nee dat durfde hij niet.Babbels babbels babbels.
lekker warmquote:Op donderdag 8 december 2005 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klein??
Voor de lief hebbers
[afbeelding]
F4iTHquote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze zit Roel en D&N constant af te kraken. Terwijl ik zit te typen hoor ik haar op de achtergrond maar doorratelen. Waarom? Denkt ze dat Ing nog niet weet hoe zij over Roel denkt? Nee ze spreekt Ing niet aan, ze richt zich stiekem tot de kijkers, niet wetende dat roddelaars worden afgestraft.
Lieske![]()
![]()
![]()
Het is maar goed dat jij het vannacht tussen 4 en 6 gevolgd hebt.Niet dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze zit Roel en D&N constant af te kraken. Terwijl ik zit te typen hoor ik haar op de achtergrond maar doorratelen. Waarom? Denkt ze dat Ing nog niet weet hoe zij over Roel denkt? Nee ze spreekt Ing niet aan, ze richt zich stiekem tot de kijkers, niet wetende dat roddelaars worden afgestraft.
Lieske![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
Dus na selectief kijken ga je nu ook al selectief lezen.
Als BB afgelopen is wil ik wel voor jullie allemaal zingen hoor. Ik ben de mannelijke versie van Naat.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies.![]()
Zit er al over te denken het maar op te gaan neme en op cd te brandenn. Stel je voor zeg. Straks is BB afgelopen en dan?? niet meer lekker wakker worden met Nath die zingt, dat ga ik niet trekken hoor.
welnee, die zit zich suf te vervelen en laat haar karakter uut grunning zien. Vals, maar wel vermakelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske![]()
![]()
![]()
Nee, je moet wel goed luisteren, Lieske reageert op Ingrid, die aangeeft dat de anderen gistern geen enkele keer Lies gelijk gaven, terwijl ze toch vaak wel gelijk had. Het is meer reflecteren op het gesprek van gisteren. Lieske reageert echt niet richting de kijkerquote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske![]()
![]()
![]()
quote:
Riri valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat andere fokkers het vaak afkappen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Die staatquote:Op donderdag 8 december 2005 15:14 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als BB afgelopen is wil ik wel voor jullie allemaal zingen hoor. Ik ben de mannelijke versie van Naat.
Deal! Komt goed.![]()
Lieske heeft toen redelijk wat gezegd, het was roel die zijn valsigheid uistelde tot later in de nacht met Nathalie.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Nou Lieske,je hebt je gisterenavond blijkbaar met de kaartjes nog niet genoeg kunnen uiten over de andere bewoners dat je het nou nog even tegenover Ingrid moet over doen met andere zaken erbij die je gisteren niet tegen ze durfde te vertellen
Maar goed dat jij vannacht tussen 4 en 6 het ook hebt gezien.Niet dus!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:17 schreef riri het volgende:
BB zal dit gesprekje van Lieske nog wel even gebruiken vanavond lijkt me![]()
Riri, je moet toch toegeven dat Lieske gisteren, één van de weinige was die eerlijk was.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Nou Lieske,je hebt je gisterenavond blijkbaar met de kaartjes nog niet genoeg kunnen uiten over de andere bewoners dat je het nou nog even tegenover Ingrid moet over doen met andere zaken erbij die je gisteren niet tegen ze durfde te vertellen
Oh dus ze zegt niks verkeerds over Roel, de afgelopen 2 dagen is ze er constant lovend over. Mijn excuses, ik luister wsl naar een heel andere streamquote:Op donderdag 8 december 2005 15:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, je moet wel goed luisteren, Lieske reageert op Ingrid, die aangeeft dat de anderen gistern geen enkele keer Lies gelijk gaven, terwijl ze toch vaak wel gelijk had. Het is meer reflecteren op het gesprek van gisteren. Lieske reageert echt niet richting de kijker![]()
Huh? Je leest selectief.. Fok bestaat voor 99% uit herhalingen, we lijken net bewoners.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:17 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Riri valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat andere fokkers het vaak afkappen.
Iedereen valt hier in herhaling volgens de Lieskefanaten die Lieske haar gedrag bekritiserenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:17 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Riri valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat andere fokkers het vaak afkappen.
Dat moeten ze zeker doen, dan ziet de kijker gelijk dat Lieske eerlijk is, want ze zegt precies hetzelfde als ze gisteren heeft gezegdquote:Op donderdag 8 december 2005 15:17 schreef riri het volgende:
BB zal dit gesprekje van Lieske nog wel even gebruiken vanavond lijkt me![]()
Klopt maar de meeste users hebben vandaag eenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Lieske heeft toen redelijk wat gezegd, het was roel die zijn valsigheid uistelde tot later in de nacht met Nathalie.
Zegt er iemand dat e niets negatiefs over Roel zegt danquote:Op donderdag 8 december 2005 15:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Oh dus ze zegt niks verkeerds over Roel, de afgelopen 2 dagen is ze er constant lovend over. Mijn excuses, ik luister wsl naar een heel andere stream![]()
Bedoel je dat moment waarop ze zei dat ze achter Roel wilde aanrennen en zingen: Linda oh Linda oh Lindaquote:Op donderdag 8 december 2005 15:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat moeten ze zeker doen, dan ziet de kijker gelijk dat Lieske eerlijk is, want ze zegt precies hetzelfde als ze gisteren heeft gezegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |