Gooi er wat blokjes in. Ik vertrouw die blondjes nietquote:Op donderdag 8 december 2005 15:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh........... gelukkig zit ik in de tuin![]()
vind het gewoonweg zo eeeeeee-nig als Naat een liedje zingtquote:Op donderdag 8 december 2005 15:00 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie verblijdt ons weer met een verzonnen liedje![]()
[afbeelding]
We hadden al moeite met 'Ben Er Weer' komt er 'Ben Ik Weer' ook nog eens bij?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
We hadden al moeite met 'Ben Er Weer' komt er 'Ben Ik Weer' ook nog eens bij?
Is de paus katholiek,Eet een koe gras?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Bartoli het volgende:
slaapt die "kraker" nog?
Hij is geen kraker meer. Hij is omgetoverd tot liefhebbende echtgenoot.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Bartoli het volgende:
slaapt die "kraker" nog?
vandaar die aanhalingstekensquote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hij is geen kraker meer. Hij is omgetoverd tot liefhebbende echtgenoot.
Niet alleen roel maar ook Nath en Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske zit weer te klagen over Roels initiatiefloosheid m.b.t. zijn uhhhh, ja eigenlijk alles
Dit is de reden dat Lies van mee nog een weekje mag blijven![]()
Ze kan Roel nog leuk gaan prikkelen.
Censuur natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef farceman het volgende:
regie waar zijn dido en roel ? of is er weer censuur?
Ze zegt nu niks anders dan bij de kaarten hoor,Roel had gewoon bij de kaarten zijn bek open moeten trekken maar nee dat durfde hij niet.Babbels babbels babbels.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef F4iTH het volgende:
Lieske roddelt nooit hooooooor. Het is weer die Dido en Roel!!! Lieske is zooooo eerlijk.
Lieske kan al 2 dagen haar kop niet houden over Roel
Zo begin je toch het liefst je dag. Je wordt wakker, kopje koffie erbij en Nathalie begint te zingen. Wat wil je nog meer he...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
vind het gewoonweg zo eeeeeee-nig als Naat een liedje zingt![]()
Misschien een leuk idee aan Roel te vragen wat ie er zelf van vindtquote:Op donderdag 8 december 2005 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
Joost+Nath 'tapte' net even het gesprek in de tuin af en vingen het woord "gezeik" op en koppelde dat aan Roel en zijn luiheid. Beide vonden het nergens op slaan
Een jachtgeweer ?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zo begin je toch het liefst je dag. Je wordt wakker, kopje koffie erbij en Nathalie begint te zingen. Wat wil je nog meer he...![]()
Klein??quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zo begin je toch het liefst je dag. Je wordt wakker, kopje koffie erbij en Nathalie begint te zingen. Wat wil je nog meer he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |