Welnee. De meeste studenten hebben een aanzienlijke studielening. De meeste studenten hebben tevens in de kleine lettertjes nergens staan dat dat ding in vijf jaar afgelost moet zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het verschil tussen mij en een willekeurige andere student is dat de meeste studenten geld OVERHOUDEN aan hun studie (hoe WEET ik niet).
pfff, hoelaat? en waar val je neer? kom ik ff langsquote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wel hoor.. (ik iig ) Zaterdagmiddag ga ik...![]()
Klopt, maar anders ben je straks 15 jaar aan het afbetalen en in de tussentijd kun je dus geen cent sparen/opzij leggen voor eens een keer wat leuks.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee. De meeste studenten hebben een aanzienlijke studielening. De meeste studenten hebben tevens in de kleine lettertjes nergens staan dat dat ding in vijf jaar afgelost moet zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daar wil je ook nog niet dood gevonden worden
al helemaal niet op een zaterdag in de Grote Staat
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Trouwens, 99% van de studenten heeft GEEN studielening
Ik weet het, ik weet het, niet boos wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef Ynske het volgende:
@BttD wat heb je dan in godsnaam allemaal geleend
ik ken ook nog wel iemand met n jaar geleden een studieschuld van 35.000 euri (7e studiejaar en nog niet klaar)
Vertel mij watquote:
jahquote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
in Maastricht bedoel je?
Miuj lijkt (als buitenlander,) Heerlen veel erger, qua bewoners dan.
Dan ging ik met de verkeerde mensen om op schoolquote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Om me te helpen?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
pfff, hoelaat? en waar val je neer? kom ik ff langs
Dat valt ook wel weer mee. Met een beetje inkomen kan je makkelijk 100, 200 euro wegleggen per maand en dan hou je voldoende over om leuk van te leven.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar anders ben je straks 15 jaar aan het afbetalen en in de tussentijd kun je dus geen cent sparen/opzij leggen voor eens een keer wat leuks.
Ja, dat komt overquote:Nee, ik zie mijn toekomst vlak na mijn studie ERG somber in
Dan kom ik telkens in de verkeerde wijken. Het lijkt me nogal Helmond-achtigquote:Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
die van Heerlen, dat valt reuze mee hoor
Ik werk nu 8 uur in de week, zo'n 250 euro per maand (maar dat is sinds kort), ik heb letterlijk al 10 verschillende bijbaantjes gehad in mijn studentenperiode. Tegenwoordig zie ik om me heen alleen nog maar mensen die zich naast hun studie helemaal de tering werken (20+ uur p/w), dat is toch gewoon niet vol te houden. Ik moet eigenlijk ook al wel fulltime studeren (wat ik op zich ook wel redelijk, ook niet alle dagen even hard, magoed)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
daar klopt geen zak van. Nou heb ik toevallig gaan lening, maar goed.
![]()
Maar BttD, als ik als arme student er zelfs een auto op na kan houden kan jij dat zeker als je werkt,.
gem dus 5000 euri per jaarquote:Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, niet boos worden35.000 haal ik niet. Zit nu op 10.000 en counting
. Waarschijnlijk zit ik aan het einde van mijn studie rond de 20.000, als het niet meer is
winterland is wel gezellig jahquote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Om me te helpen?dat vind ik wel lief..
![]()
Geen idee hoelaat...
Ik vind het echt gewoon gezellig en nu al helemaal met winterwonderland...Lekker op het Vrijthof op een verwarm terras.. mensjes kijken... cappucino erbij... Ok misschien wat kneuterig maar ik vind het leuk..![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gem dus 5000 euro per jaar
waar heb je dat voor nodig?
Dat is leuk,quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
op een verwarm terras.. mensjes kijken... cappucino erbij... Ok misschien wat kneuterig maar ik vind het leuk..![]()
Gokje: bier.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gem dus 5000 euri per jaar
5000 per jaar? Heb een 5 jarige studie waar ik 6 jaar over doe, dus zeg 3000 per jaar. Eten/drinken (12x150=1800 euro per jaar), collegegeld (1500 per jaar), kleding (zeg 150 per jaar), helaas ook veel uitgaan en leuke dingen (waar je het eigenlijk niet voor nodig zou moeten hebben, maar daar wil/kan ik niet op bezuinigen, ik heb sociale dingen gewoon NODIG). En helaas de erg domme beslissing gemaakt motor te gaan rijden zonder daar geld voor te hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gem dus 5000 euri per jaar
Absoluut..!!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is leuk,, in elk geval stukken leuker als stappen (vind ik)
dat moet haast welquote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan kom ik telkens in de verkeerde wijken. Het lijkt me nogal Helmond-achtig.
Het spijt me, maar ik kan gewoon niet zonder uit te gaan. Zeker in de laatste twee jaar is het me steeds duidelijker geworden dat ik sociaal alles behalve achter wil blijven. En het zit gewoon nog steeds niet goed, dus daar gaat redelijk wat geld in zitten ja. Gezelligheid en leuke dingen, maar ook noodzakelijke dingen daarvoor red ik het niet met mijn basisbeurs a 220 per maand en 250 uit werkquote:
Ik ga het heus wel vinden hoor!!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef AirwiN het volgende:
Studie, dat is lang geleden!![]()
Compleet iets anders:
Zojuist weer op fantastische wijze geconfronteerd met (het gebrek aan) richtingsgevoel bij vrouwen...![]()
quote:
quote:
Dat is vet zonde Moks! Ik ben zelf niet te spreken over mijn situatie, maar ja ik zal dan ook 10 jaar heel hard op de blaren moeten zitten. En dat terwijl de meeste van mijn studiegenoten gelijk onbezorgd kunnen gaan levenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga het heus wel vinden hoor!!
En wat studieleningen betreft. Die heb ik gelukkig niet.
Ik ben zo'n trut die vergeet (of liever gezegd te lui is) om studiefaciliteiten aan te vragen op het werk, zodat ik dit jaar mn hele studie zelf moet betalen terwijl ik anders gewoon de helft vergoed zou kunnen krijgen via mn werk. O ja. Ik heb ook de kosten van het vorige studiejaar nog niet teruggevraagd. En ik ben bang dat dat nu te laat is. Zo ongeveer 1500 euri down the drain!
quote:
Onzin, een groot deel van de studenten heeft een studieschuld. Variërend in grote van enkele duizenden tot 50.000 euro. Ook ik heb een redelijk forse studieschuld, maar die ligt gelukkig dichter bij enkele duizenden dan bij de 50.000 euro.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
houd je toch nog wel van me?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]. Goed zo, ik wist wel dat je het kon
.
Dat redt niemand. Alleen al met huur en eten zit je in de buurt van dit bedrag, voeg daar de studiekosten aan toe en je zit zo aan de 600 euro op maandbasis.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
mijn basisbeurs a 220 per maand en 250 uit werk.
Eindelijk iemand die het met me eens is over het onderwerp "bier"quote:
Vrouwen die geen bier drinken hebben stijl, mannen die geen bier drinken zijn mietjes!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:42 schreef Pheno het volgende:
Eindelijk iemand die het met me eens is over het onderwerp "bier"
Dus toch een kloon van JoeyT?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die geen bier drinken hebben stijl![]()
Na het herhaaldelijk gebruiken van dát woord?quote:
ok t is 2 euroquote:Op donderdag 8 december 2005 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na het herhaaldelijk gebruiken van dát woord?
Die is keihard onder de gordel!quote:
Nou das een pak van mn hart.. want het schijnt dat iedereen hier bier drinkt.. behalve ik.. ik voelde me al een duf buitenbeentje..quote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die geen bier drinken hebben stijl, mannen die geen bier drinken zijn mietjes!![]()
en ook dát kan lekker zijnquote:
ja hoor Yns.. breng ze weer op een gedachte...quote:
Een vrouw met stijl! Trouwen?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
Nou das een pak van mn hart.. want het schijnt dat iedereen hier bier drinkt.. behalve ik.. ik voelde me al een duf buitenbeentje..![]()
Dat krijg je als je 1.96 bent. Boven de gordel mikken is niet ergonomisch verantwoord voor mij.quote:
Hey! Lees je inquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou das een pak van mn hart.. want het schijnt dat iedereen hier bier drinkt.. behalve ik.. ik voelde me al een duf buitenbeentje..![]()
Sorry Moks.. over het hoofd gezien..quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey! Lees je in![]()
Ik wens niet met bier geassocieerd te worden!
Net nog welquote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey! Lees je in![]()
Ik wens niet met bier geassocieerd te worden!
Ik weet niet of ik me nou gevleid moet voelen dat je dat hebt onthouden of dat ik je nu moet beschouwen als potentiële stalker...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Litpho het volgende:
Dat krijg je als je 1.96 bent. Boven de gordel mikken is niet ergonomisch verantwoord voor mij.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hoor Yns.. breng ze weer op een gedachte...dadelijk gaan we van bierdrinken naar......
![]()
Ow ja.. bezig zijn.. nu!!![]()
Wat doe je morgenavond?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]niets mis mee toch?
hmmm jah wel zin in
naar mijn ouders gaanquote:
Iedereen is een potentiële stalkerquote:Op donderdag 8 december 2005 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me nou gevleid moet voelen dat je dat hebt onthouden of dat ik je nu moet beschouwen als potentiële stalker...![]()
Tss, noem het maar mietjes, het is gewoon discipline en karakterquote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die geen bier drinken hebben stijl, mannen die geen bier drinken zijn mietjes!![]()
Heb je daar een kamer voor jezelf?quote:
Pardon?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm, jah, maar grenst aan die van mijn ouders, is gehorig en geen stevige lattenbodem in mijn bedquote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar een kamer voor jezelf?![]()
Ik geef niet zomaar op...
Is dat een uitnodiging of een mededeling?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:06 schreef Ynske het volgende:
euhm, jah, maar grenst aan die van mijn ouders, is gehorig en geen stevige lattenbodem in mijn bed
* Ynske gaat zich vanaaf denk ik wel uitleven
En?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef Pheno het volgende:
Die lattenbodem is maar een tijdelijk probleem.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, jah, maar grenst aan die van mijn ouders, is gehorig en geen stevige lattenbodem in mijn bed
* Ynske gaat zich vanaaf denk ik wel uitleven
laat ik t maar ff op een mededeling houdenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging of een mededeling?![]()
hahahaha van die van mij blijf je afquote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die lattenbodem is maar een tijdelijk probleem.
* Litpho spreekt uit ervaring met onstevige lattenbodems*
Dealquote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahaha van die van mij blijf je af
* AirwiN checkt z'n mail waar hij zich vanavond moet melden!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef Ynske het volgende:
laat ik t maar ff op een mededeling houden
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN checkt z'n mail waar hij zich vanavond moet melden!
Volgens mij is niemands status (wat die ook moge wezen) wezenlijk veranderd sinds de laatste keer dat iemand het vroeg...quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag niets meer doen, WinWord hangt me te vaak
Kom maar met de opmerkingen
Ik wil ook niets meer doen...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag niets meer doen, WinWord hangt me te vaak
Kom maar met de opmerkingen
Maar misschien wel sinds de laatste keer dat ik t vroegquote:Op donderdag 8 december 2005 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij is niemands status (wat die ook moge wezen) wezenlijk veranderd sinds de laatste keer dat iemand het vroeg...
Wil je ons iets vertellen JoeyT?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar misschien wel sinds de laatste keer dat ik t vroeg![]()
1- Vrouwen die bier drinken hebben GEEN stijl.quote:
Eeeuhm...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen JoeyT?
1 jarig met een breuk erinquote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeuhm...
Dat ik mn 1 jarig jubileum heb gevierd![]()
Idd... Joey onder je gordel is altijd lekker...quote:
En wat heeft dat ons geleerd?quote:
Nogmaals bedankt voor het vergelijk Litpho!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef JoeyT het volgende:
Idd... Joey onder je gordel is altijd lekker...
Jammergenoeg niet voor iedereen weggelegd...
dat je die tijd er nog niet vanafgetrokken hebt en eigenlijk nog geen jaar samen bent?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat heeft dat ons geleerd?
Crime does pay![]()
Is dat net zoiets als de 80 jarige oorlog die maar 64 jaar duurde?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:
dat je die tijd er nog niet vanafgetrokken hebt en eigenlijk nog geen jaar samen bent?
Ja, daar begin ik intussen ook aardig spijt van te krijgenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor het vergelijk Litpho!![]()
Ik vergeef het je!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef Litpho het volgende:
Ja, daar begin ik intussen ook aardig spijt van te krijgen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de 80 jarige oorlog die maar 64 jaar duurde?
Wel lekker?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef Pheno het volgende:
Hallo, winword.exe zuigt
Nee, niet eens onder de gordelquote:
Hoog tijd voor een nieuw misdrijf?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat heeft dat ons geleerd?
Crime does pay![]()
Wil jij dan ongewenst zwanger worden van JoeyTquote:Op donderdag 8 december 2005 14:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een nieuw misdrijf?
was het gisteren niet gestrand op de kust van antartica?quote:
Sluit maar aan achterin de rij!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:49 schreef Pheno het volgende:
Wil jij dan ongewenst zwanger worden van JoeyT![]()
Uiteraard doelde ik niet op mezelfquote:Op donderdag 8 december 2005 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil jij dan ongewenst zwanger worden van JoeyT![]()
nog niet, echtscheidingspapieren zijn nog niet getekendquote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
was het gisteren niet gestrand op de kust van antartica?
wil jij eerst dan?quote:
Je stalked onsquote:Op donderdag 8 december 2005 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niet, echtscheidingspapieren zijn nog niet getekend
Ik heb jou toch al!quote:
owquote:
Ik heb ze wel eens enthousiaster meegemaakt!quote:
Je bent t verleerdquote:Op donderdag 8 december 2005 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens enthousiaster meegemaakt!![]()
Zou het?quote:
Die lessen van jou blijven niet lang genoeg hangen?quote:
heb er een maar die moet eerst gekeurd wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:01 schreef _Cara_ het volgende:
Koffie...![]()
Ynske.. Hoe is dat met het shoppen voor een nieuwe jas afgelopen? heb je er een?
tja euhmquote:Op donderdag 8 december 2005 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens enthousiaster meegemaakt!![]()
Jij bent goed bezig jij!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:
Die lessen van jou blijven niet lang genoeg hangen?
das nou vervelend zeg..quote:
lolquote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
das nou vervelend zeg..... Bijspijkercursus dan maar?
![]()
Is goed, wanneer heb jij plek in je agenda?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
das nou vervelend zeg..... Bijspijkercursus dan maar?
![]()
Ah.. nou dan maar hopen dat ie mooi gevonden wordt..quote:Op donderdag 8 december 2005 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb er een maar die moet eerst gekeurd worden
heb nog 30 dagen om m terug te brengen
Ik ga er maar even vanuit dat dat niet ligt aan de kwaliteit van de lessen, maar aan de kwaliteit van de leerlingquote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die lessen van jou blijven niet lang genoeg hangen?
Ik heb mijn twijfels of dat kapsel jou zal staanquote:
voor jou?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef PhaE het volgende:
[afbeelding]
Is ut wat?
Simpel, niet TE, en vooral GEEN stropdas...
en jaja, ik weet het, wehkamp, standaard, blablabla.. dus keep yer comments with ya!
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef Mokster het volgende:
Ik ga er maar even vanuit dat dat niet ligt aan de kwaliteit van de lessen, maar aan de kwaliteit van de leerling![]()
Een dunne coltrui onder een pak staat altijd wel mooi.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef PhaE het volgende:
Is ut wat?
en jaja, ik weet het, wehkamp, standaard, blablabla.. dus keep yer comments with ya!
Een kostuum zonder stropdas.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef PhaE het volgende:
[afbeelding]
Is ut wat?
Paupers die zonodig een stropdas moeten dragen om indruk te makenquote:
Sprak de vogel in een smokingquote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paupers die zonodig een stropdas moeten dragen om indruk te maken
Dat heeft niks te maken met "indruk maken" maar met etiquette.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou... volgens mij klopt dat niet helemaal hoor..(zei ze subtiel..quote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles goed Marc?quote:
hehehe thanksquote:Op donderdag 8 december 2005 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor jou?
nee
zowieso niet die lelijke kleur trui
maak er iets vrolijkers van
en als je dan echt graag richting pak gaat, wat donkerder
ik heb geen stropdasquote:
Opgedrongen door de kapitalistische wereld die zich graag laten verleiden door mooie praatjes en stropdassen, maar dat is een andere discussiequote:Op donderdag 8 december 2005 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met "indruk maken" maar met etiquette.
Bij een smoking draag je ook geen stropdas.quote:
Net les gegeven. Zelfs tijdens les zijn ze niet in staat om normaal te reagerenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
hehehe thanks
Kzal je tips gebruiken
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:22 schreef Mokster het volgende:
Hoogstaande conversaties op het werk:
(mannelijke) collega: "Kutje-pluk-andijvie, wat moet ik hier nou weer mee?"
ik: "Het is toch kutje-pik-andijvie?"
collega: "Maar ik wilde geen vies woord zeggen."
ik: "En kutje dan?"
collega: "Kutjes zijn niet vies."
tisser allemaal aan de hand johquote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net les gegeven. Zelfs tijdens les zijn ze niet in staat om normaal te reageren
Binnenkort toch maar eens een gesprek aan met de financieel directeur.
Ik zit vandaag echt in mn blond-mode:quote:
Er begint hier op het werk iets van 2 groepen te ontstaan, waarbij de ene groep echt niet meer in staat is om normaal te reageren (waren een aantal toch al niet) maar nu is het ook onder elkaar.quote:
Blonde vrouwen!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
Ik zit vandaag echt in mn blond-mode:
Hijs leuk..quote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
collega (aan de telefoon): "...., dus ik zou graag weten wat jij, als verantwoordelijke voor het beleid, hiervan denkt."
ik: "Nou... op dit moment denk ik eigenlijk helemaal niets."
tijd om actie te gaan ondernemenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er begint hier op het werk iets van 2 groepen te ontstaan, waarbij de ene groep echt niet meer in staat is om normaal te reageren (waren een aantal toch al niet) maar nu is het ook onder elkaar.
Ik vraag net iemand heel netjes om even te wachten met het maken van een opgave tijdens een les en dat was dus verkeerd he. Zij had haast en alles moest nu maar, en ik moest mijn mond maar houden.
moksy mutsquote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
collega (aan de telefoon): "...., dus ik zou graag weten wat jij, als verantwoordelijke voor het beleid, hiervan denkt."
ik: "Nou... op dit moment denk ik eigenlijk helemaal niets."
Ik heb niet eens een smokingquote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij een smoking draag je ook geen stropdas.![]()
Al is een smoking inderdaad voor paupers bedoeld.
Bij ons is er een evaluatie systeem, zij mogen wat over mij kwijt, maar andersom ook. Heel makkelijk als ik iemand zoals jij nu beschreef had: zeg maar dag tegen een voldoendequote:
Jij begeeft je duidelijk niet in kringen waar men prijs stelt op juiste etikettenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een smoking
Nog nooit nodig gehad om indruk te maken wanneer het nodig was.
Ik heb er werk van gemaakt. Bij mijn directe baas heel duidelijk aangegeven wat er fout zit. Zijn antwoord was 'ik dacht dat het beter ging'quote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
Marc.. wie zij "ze"? En als jij je zo vreselijk ergens aan ergert , maak er dan werk van..of ligt dat lastig?
Goed van jou!! laat niet met je sollen.. je hoeft echt niet alles van iedereen te pikken!!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb er werk van gemaakt. Bij mijn directe baas heel duidelijk aangegeven wat er fout zit. Zijn antwoord was 'ik dacht dat het beter ging'. Dat was vlak voor mijn vakantie. Toen ik terug kwam was het hier alleen maar erger geworden.
Mijn volgende stap is dus naar de baas van mijn baas. Ik ga hier niet in een oorlogszone zitten straks.
Die kans heb ik dus nietquote:Op donderdag 8 december 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons is er een evaluatie systeem, zij mogen wat over mij kwijt, maar andersom ook. Heel makkelijk als ik iemand zoals jij nu beschreef had: zeg maar dag tegen een voldoende
Moet dat dan? Ik zit in een segment waar men liever heeft dat je weet waar je over praatquote:Op donderdag 8 december 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij begeeft je duidelijk niet in kringen waar men prijs stelt op juiste etiketten.
Probleem hier is wel dat iets vertellen tegen mijn baas evenveel nut heeft als staan praten tegen een lantaarnpaal. Er gebeurt toch niets mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed van jou!! laat niet met je sollen.. je hoeft echt niet alles van iedereen te pikken!!
Stel voor om dat ook maar eens in te gaan voeren bij jullie, jij hoeft je niet alleen professioneel te gedragen, zij ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans heb ik dus niet
Andersom wel, ik krijg van 3 personen een onvoldoende in de evaluatie, van de rest een heel goed
Dat worden gelukkig steeds minder kringen.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij begeeft je duidelijk niet in kringen waar men prijs stelt op juiste etiketten.
Daar krijgen we binnenkort cursussen voorquote:Op donderdag 8 december 2005 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel voor om dat ook maar eens in te gaan voeren bij jullie, jij hoeft je niet alleen professioneel te gedragen, zij ook.
Tjonge... daar wordt je dus moedeloos van...dat snap ik....arme jij..quote:Op donderdag 8 december 2005 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probleem hier is wel dat iets vertellen tegen mijn baas evenveel nut heeft als staan praten tegen een lantaarnpaal. Er gebeurt toch niets mee.
Ach, ik moet wel eens een presentatie geven voor die lui in pakken. Er zijn er zelfs bij die snappen waar je het over hebt. En dan ben ik niet eens technisch bezig. De rest (95%) is alleen gebakken lucht, de pak is er om hun gebreken te verdoezelenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat worden gelukkig steeds minder kringen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:
biertje marc ?
De postkamer voornamelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat worden gelukkig steeds minder kringen.
Ik kan er vaak ook niet blij van worden mensen in pak op de werkvloer. Zeker niet als ze daar de hele dag in lopen (dus met jas en stropdas), dan gebeurt er weinig. Zie je ze zonder stropdas en jas dan zijn ze wel bezigquote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik moet wel eens een presentatie geven voor die lui in pakken. Er zijn er zelfs bij die snappen waar je het over hebt. En dan ben ik niet eens technisch bezig. De rest (95%) is alleen gebakken lucht, de pak is er om hun gebreken te verdoezelen
Yup... die doen het voor mij ook...quote:
Met pak neukt lastig hoorquote:
het gaat neit om t geldquote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met pak neukt lastig hoor
Zo zie je maar weer, vrouwen geilen op geld en een pak straalt uit dat je geld hebt![]()
Die kan zo op een Delfts blauw tegeltje wat mij betreft...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
Zo zie je maar weer, vrouwen geilen op geld en een pak straalt uit dat je geld hebt![]()
Hoezo innerlijk. Het gaat dus puur om het uiterlijk. Helemaal duidelijk weerquote:Op donderdag 8 december 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat neit om t geld
mannen in pakken zien er gewoon verdomd goed en verzorgd uit
(casual heeft ook wat) maar in pak
mehn dat doet wat met me
en voor te neuken, trekken we t gewoon lekker uit
Pak kan uitquote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met pak neukt lastig hoor
Dat is toch altijd zo geweest, alleen die vrouwen ontkennen het keihard dat het hen om het geld gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo innerlijk. Het gaat dus puur om het uiterlijk. Helemaal duidelijk weer![]()
Ja, die doen voldoende moeite voor hun persoonlijke uitstraling om er meer geld aan uit te gevenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat neit om t geld
mannen in pakken zien er gewoon verdomd goed en verzorgd uit
zegquote:Op donderdag 8 december 2005 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo innerlijk. Het gaat dus puur om het uiterlijk. Helemaal duidelijk weer![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, die doen voldoende moeite voor hun persoonlijke uitstraling om er meer geld aan uit te geven.
Dat uiterlijk belangrijk is, zal ik niet ontkennen. Zeker niet in het geval van oppervlakkige ontmoetingen. Da's net zoiets als "size does matter!".quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo geweest, alleen die vrouwen ontkennen het keihard dat het hen om het geld gaat.
Het formaat maakt slechts oppervlakkig uit?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat uiterlijk belangrijk is, zal ik niet ontkennen. Zeker niet in het geval van oppervlakkige ontmoetingen. Da's net zoiets als "size does matter!".
ZOals ik al zei, ontkenning!quote:Op donderdag 8 december 2005 16:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat uiterlijk belangrijk is, zal ik niet ontkennen. Zeker niet in het geval van oppervlakkige ontmoetingen. Da's net zoiets als "size does matter!".
Maar geld boeit me echt niet. Is mooi meegenomen als een man geld heeft, maar over het algemeen verdien ik toch meer dan de mannen waarmee ik neuk.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het formaat maakt slechts oppervlakkig uit?.
Soms moet je gewoon helemaal niks zeggen...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef Pheno het volgende:
ZOals ik al zei, ontkenning!
Ik denk dat je dan maar zo de fijne lijn tussen eerlijk en té eerlijk overgaat, jaquote:Op donderdag 8 december 2005 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
M: zullen we neuken?
V: hoeveel cm?
M: 20 cm
V: dat boeit me niet, hoe dik issie?
M:
Volgens mij is de logische vervolgvraag dan of dat vanaf de bovenkant of de onderkant is gemeten...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat je dan maar zo de fijne lijn tussen eerlijk en té eerlijk overgaat, ja.
Nou moe...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
M: zullen we neuken?
V: hoeveel cm?
M: 20 cm
V: dat boeit me niet, hoe dik issie?
M:
Ok, ok... ik geef toe. Mn zinsopbouw was wat ongelukkig.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het formaat maakt slechts oppervlakkig uit?.
Jullie haten mequote:Op donderdag 8 december 2005 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon helemaal niks zeggen...![]()
Wederom dat walgelijke Sex and the city!quote:
Welnee, door jouw aanwezigheid voelen wij ons stukken beter!quote:
Ik ken de serie niet, dus geen meningquote:Op donderdag 8 december 2005 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederom dat walgelijke Sex and the city!![]()
Oh, ja hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ok... ik geef toe. Mn zinsopbouw was wat ongelukkig.
Maar je weet heus wel wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ok... ik geef toe. Mn zinsopbouw was wat ongelukkig.
Maar je weet heus wel wat ik bedoel.
Ter illustratie een klein stukje tekst (gestolen van de weblog van een vriendin):
Cliche’s zijn niet voor niets cliche’s.
Hoe corny ook, ik kom er steeds vaker achter dat ze gewoon waar zijn. Met het verstrijken van de jaren ga je steeds meer op je ouders lijken, eenmaal boven de dertig gaat alles naar beneden behalve je salaris enz. enz.
Toch ben ik er proefondervindelijk achter gekomen dat de uitspraak ‘size doesn’t matter’gewoon gelul is (te weinig gelul dus eigenlijk).
[...]
En ik hoopte nog op een zelfverzonnen natuurwet: de wet van presteren en compenseren.
De meeste mannen die ondergemiddeld geschapen zijn weten dit prima te compenseren.
Zij zijn de grootmeesters met de handen en ze beffen met een toewijding die je zelden met een normaal geschapen man meemaakt. Om over groot geschapen nog maar te zwijgen.
Zo is het cliché dat de maat er niet toe doet, toch een beetje waar.
Maar het is net als met de uitspraak ‘Geld maakt niet gelukkig’. Dat is meestal ook gelul.
Geld alleen maakt niet gelukkig maar je wordt er wel tijdelijk blij van.
Gebrek aan geld daarentegen moet met een heleboel andere dingen gecompenseerd worden.
Toen hij in me kwam voelde ik niets. Het was echt net die aflevering van Sex and The City waarin Samantha zegt “Shuf it in” en die kerel hijgend uitroept “It’s already in”.
Gelukkig had *** naast zijn miniatuur genotsknotsje, ook een niet al te beste bal-conditie.
Na een paar stoten die ik alleen tegen de botten van mijn schede voelde, kwam hij zuchtend klaar.
Ontkenning doet de gekken in hoop levenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, door jouw aanwezigheid voelen wij ons stukken beter!![]()
En ook voor jou...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef Litpho het volgende:
Oh, ja hoor. Maar na de halve dag onhandige zinsbouw van AirwiN inkoppen werd het wel tijd voor een nieuw slachtoffer
.
voor wie nog meer danquote:
Het schijnt.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, is het al bijna weekend?
Jij altijd!quote:Op donderdag 8 december 2005 16:35 schreef Litpho het volgende:
Kan ik het nog goedmaken? [afbeelding].
Je wilt meedoen met het triootje van airwin?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken? [afbeelding].
Mokster geloof ik, paar pagina's een aantal posts terug in dit topic...quote:
Ik werk maar met 1 pagina per topic, dat is makkelijkerquote:Op donderdag 8 december 2005 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mokster geloof ik, paar pagina's terug in dit topic...
Vanavond eindejaarsborrelquote:
Daarna ben je dan ook tot 2 jan vrij?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond eindejaarsborrel
Wat een kutbedrijf is het soms ook![]()
Daar doen wij niet aan. Ik mag binnenkort wel heel gezellig met de afdeling uit etenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond eindejaarsborrel
Wat een kutbedrijf is het soms ook![]()
Nee, ik vind het echt een grote grap, begin december een borrel organiseren omdat het moederbedrijf er oook al 1 heeft later. Ach , ik kijk of er wat te eten valt en ik ben weer weg, dat ge-eikel heb ik geen zin in begin decemberquote:Op donderdag 8 december 2005 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarna ben je dan ook tot 2 jan vrij?![]()
Als of je er eind december wel zin in hebtquote:Op donderdag 8 december 2005 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt een grote grap, begin december een borrel organiseren omdat het moederbedrijf er oook al 1 heeft later. Ach , ik kijk of er wat te eten valt en ik ben weer weg, dat ge-eikel heb ik geen zin in begin december
nee, dat geforceerde hoeft van mij nietquote:Op donderdag 8 december 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of je er eind december wel zin in hebt![]()
Ik begrijp dat de search_lite niet meer gewenst is?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weg, na me rot te hebben gelachen om sommige topics in R&P
Je moet wat he om de dag door te komen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de search_lite niet meer gewenst is?
lees deze dan ook nog even![]()
Sommige gaan nu denk ik raar kijken![]()
FB wat is dat![]()
![]()
omdat ze dachten een nuttige bijdrage te levene aan onze samenlevingquote:Op donderdag 8 december 2005 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wat he om de dag door te komen.
Ik vraag me wel af waarom zoveel van de excrew leden toch een redelijk verbitterde indruk achterlaten.
Sorry!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:27 schreef nixxx het volgende:
nemen jullie allemaal even een pauze zodat ik dit topic ook kan bijlezen?
hartelijk bedankt
Het zal nooit meer gebeurenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:27 schreef nixxx het volgende:
hartelijk bedankt
Geen idee welk modje waarbij hoort eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
omdat ze dachten een nuttige bijdrage te levene aan onze samenleving![]()
Dat we ze eeuwig dankbaar moeten zijn![]()
Al valt het mij op dat het vooral de Ex ONZ modjes zijn![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:27 schreef nixxx het volgende:
hartelijk bedankt
Ook weer waarquote:Op donderdag 8 december 2005 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Blijf jij anders gewoon even bij dan. Hoef je ook niet bijtelezen.
Dan ben ik hier te langquote:Op donderdag 8 december 2005 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee welk modje waarbij hoort eigenlijk![]()
Ik pas 1 1/2 jaar. Weet ook niet zeker wie de mods van R&P zijn hoor.quote:
Smiddagsquote:Op donderdag 8 december 2005 17:35 schreef ioko het volgende:
Goedenmiddag (nog ff)
Frenkiequote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik pas 1 1/2 jaar. Weet ook niet zeker wie de mods van R&P zijn hoor.
Dat zegt me dan wel weer wat, die vond dat ik beter niet in hvjjn meer kon postenquote:
ik was werkenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Blijf jij anders gewoon even bij dan. Hoef je ook niet bijtelezen.
Arbeiderquote:Op donderdag 8 december 2005 17:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik was werken... van het soort waar je niet achter een computer zit.. dat bestaat weet je
Kom je echt alleen maar in R&P SC?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan wel weer wat, die vond dat ik beter niet in hvjjn meer kon posten
Zie dus net dat het Cc, Alicey en Scorpion zijn. Wie is scorpion dan weer
Damn, wat rot voor je. En bestaat dat echt? En wil je er over praten?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik was werken... van het soort waar je niet achter een computer zit.. dat bestaat weet je
Binnen R&P kom ik in de SC en HVJJN, verder in weinig andere topics. Daarbuiten nog wel het e.e.a. zo nu en dan.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom je echt alleen maar in R&P SC?![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn, wat rot voor je. En bestaat dat echt? En wil je er over praten?
Daar hebben ze wat voor gevonden hequote:
Jaquote:Op donderdag 8 december 2005 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze wat voor gevonden he![]()
ging er niet af met die zeep op het werk... en dat is van die speciale...quote:Op donderdag 8 december 2005 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scholing ookquote:Op donderdag 8 december 2005 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon je handen laten amputeren, zie je nu niet meer dat ze vies zien en worden ze het niet meer ookquote:Op donderdag 8 december 2005 17:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ging er niet af met die zeep op het werk... en dat is van die speciale...
ja. daar ben ik nog mee bezigquote:
Begin jij even over scholing andersquote:
Ik werkquote:Op donderdag 8 december 2005 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin jij even over scholing anders
hoezo niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:57 schreef nixxx het volgende:
kom nu net rond met uitzendwerk erbij.. maar kan ook niet meer lenen bij IBG geloof ik..
is dat zo? wat ik dacht is dit:quote:
Vertel, hoe erg is het ?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Als je werkt kom je trouwens ook niet rond.
Haarlem is ergerquote:Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef QyRoZ het volgende:
Nou ja, huis in Utrecht en auto kopen slaat een flink gat in je budget.
Owquote:Op donderdag 8 december 2005 18:30 schreef QyRoZ het volgende:
Nee, voor mijn sociale leven.
Meer dan in Amersfoort. Maar dat is niet moeilijk. Iets is groter dan niets.quote:
[insert Cc-smiley]quote:
Amersfoort is toch een regelrechte metropoolquote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meer dan in Amersfoort. Maar dat is niet moeilijk. Iets is groter dan niets.![]()
quote:
Nogal!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Amersfoort is toch een regelrechte metropool
Niet zo negatief, je mag altijd een biertje komen drinken hoor, zoveel mensen ken ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meer dan in Amersfoort. Maar dat is niet moeilijk. Iets is groter dan niets.![]()
Je doet het om zelf beter van te wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Niet zo negatief, je mag altijd een biertje komen drinken hoor, zoveel mensen ken ik nu ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |